PDA

View Full Version : I want 2 be the best of the best



anoniem
10 november 2001, 18:47
Hoi,

Ik ben van plan om binnenkort gitaarlessen te gaan volgen. Ik kan al een paar nummers spelen en ken alle basisakkoorden en nog wat andere. Mijn toekomstige leraar vertelde me dat het zeker 4 jaar duurt voor je goed kan spelen, dwz begeleiden en solo's spelen en als hij mensen opleidt tot conservatorium niveau duurt het volgens hem een jaar of acht. Is dit waar? Ik ben van plan elke avond zeker zo'n 2 a 3 uur te oefenen, dwz nummers naspelen, toonladders en gehoortraining. Ik ben net voor mezelf al een paar weken wat toonladders aan het oefenen, zoals de majeur-, mineur-, pentatonische- en bluestoonladders. Ik moet zeggen en dat is niet bedoeld om op te scheppen, maar dit gaat me goed af. Ik oefen elke avond zo'n 2 uur tijdens het TV kijken en begin al aardig vingervlug te worden en mijn vingercoordinatie is zeker al stukken beter dan een paar weken geleden. Volgens mij moet ik binnen een jaar dan toch wel aardig kunnen spelen en binnen 4 jaar ipv 8 jaar wil ik "gitaarvirtuoos"zijn, maar ik vroeg me af of dit haalbaar is en wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Ook wil ik graag van jullie weten welke toonladders belangrijk zijn om te kunnen spelen en welke vingeroefeningen nuttig zijn.

Noctiis
10 november 2001, 19:44
Ik kan je niet helpen, ik wil zelf helemaal geen gitaarvirtuoos worden :smile:

Incubus
10 november 2001, 20:00
Een uitstekende gelegenheid om het 'horizoneffect' te introduceren: als je eenmaal een bepaalde vaardigheid hebt, ontdek je weer iets moeilijkers wat je wilt kunnen. Wat is trouwens je definitie van gitaarvirtuoos?

Let op: met ambitie alleen kun je een heel eind komen, als je het hebt over virtuositeit komt er ook een stukje talent om de hoek kijken.

Veel succes met je carriere!

Greetz, Marijn

taylor
10 november 2001, 20:14
ja daar is geen stappen plan voor je moet ten eerste natuurlijk erg muzikaal zijn als je dat niet bent dan houd het eigenlijk al op veder gewoon oefenen tot dat je geen gitaar meer kan zien.

anoniem
10 november 2001, 20:39
Ik weet zeker dat ik wel talent heb, daar ik al vanaf mijn 12de jaar intensief met muziek bezig ben (ik ben nu trouwens 24 jaar). Op mijn 12de kreeg ik op mijn verjaardag een Amiga en sindsdien ben ik altijd al als een bezetene met muziek bezig geweest. Als ik een liedje hoorde, kostte het mij ongeveer 20 seconden om de noten erbij te zoeken en dan kon ik het precies naspelen op een keyboardje. Daarna ben ik steeds meer apparatuur gaan kopen, zodat ik op mijn 17de een platencontract kreeg en mijn nummers en remixen kwamen vervolgens door de jaren heen op zo'n 150 verzamel-cdtjes terecht. Daarna zoveel apparatuur verzameld, zodat ik thuis een behoorlijke studio heb kunnen opbouwen en dus ook een gitaar aangeschaft en mezelf een beetje leren spelen. Nu wil ik dus goed gitaar leren spelen. Ik zie het gewoon als een nieuwe uitdaging en als ik iets doe dan doe ik het goed, ook al zal het me een paar jaar kosten.

Dila
10 november 2001, 22:20
als je zo getalenteerd bent heb je natuurlijk wel mazzel. maar het is niet zo dat het minstens vier jaar duurt voor je bijvoorbeeld in een bandje kane spelen. ik speel zelf nou ongeveer vier jaar en ik speel als in een bandje sinds ik een half jaar les had.

gangsta
10 november 2001, 22:27
bescheidenheid is een goede eigenschap.....
(niet tegen jouw bedoeld, dila)

jaccoos
10 november 2001, 22:51
Het beste wat je kunt doen is gewoon heel veel energie erin stoppen. Ik heb zelf met anderhalf jaar ervaring nagenoeg hetzelfde niveau bereikt als een vriend die al 4 jaar les had maar het eigenlijk maar 2 jaar leuk vond. dus als je motivatie hebt kan alles

taylor
11 november 2001, 00:53
ja kijk anoniem dat je met remixe enzo hebt bezig gehouden dat zegt natuurlijk niks ook al had je 1 contract.

bv toen ik gitaar voor het eerst opakkte had ik niet het idee van ja ik wordt super goed dan komt pas later je kunt dat ding niet gaan oppakken met het idee ik wordt super goed.want dat doet niemand ook niet mensen als van halen of weet ik veel wie en zoals ik al zei er is zoiets als en ingbouwde muzikaliteit bij ieder persoon niet iederen kan de status van 1 virtuos behaalen das echt voor de enkeling.

dus begin er aan en zie maar

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: taylor op 2001-11-11 01:03 ]</font>

taylor
11 november 2001, 00:59
hmm oh ja daar mee wil ik trouwens niet mee zeggen dat ik super goed (helemaal niet vind ik zelf)ben maar dat ik pas na 1 aantal jaar(+-4) spel interesse kreeg om echt serieus te gaan leren en dat nog steeds doe

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: taylor op 2001-11-11 01:00 ]</font>

ekkerman
11 november 2001, 14:09
jongens ( en dila...) toch fijn om te weten dat er buiten straks weer een virtuoos rond loopt.....

ekkerman
11 november 2001, 14:13
oja, en voor alle niet virtuozen onder ons ( waar ik mij zelf voor het gemak dan ook even onder schaar ) het is best mogelijk om ook als niet-virtuoos een aardig belegde boterham te verdienen met je plank als je tenminste niet te beroerd bent om af en toe ook kabouter plop te spelen en geloof me ,voor een uit hun dak gaande zaal is dat best grappig ( ik speel het fraaie werkje met een scheur geluid trouwens )
dus kop op technies minder begaafden .
ik ben net als taylor ook gewoon lekker aan het spelen en hoef ook niet s'werelds snelste gitarist te worden.

anoniem
11 november 2001, 15:15
oja, en voor alle niet virtuozen onder ons ( waar ik mij zelf voor het gemak dan ook even onder schaar ) het is best mogelijk om ook als niet-virtuoos een aardig belegde boterham te verdienen met je plank als je tenminste niet te beroerd bent om af en toe ook kabouter plop te spelen en geloof me ,voor een uit hun dak gaande zaal is dat best grappig ( ik speel het fraaie werkje met een scheur geluid trouwens )
dus kop op technies minder begaafden .


true, wat maakt het voor het publiek nou uit wat voor technieken jij allemaal beheerst.. zolang ze de muziek maar leuk vinden (kijk bijvoorbeeld naar de meeste nu-metal bands.. )

jaccoos
11 november 2001, 15:21
Heb je ooit de jongens van Weezer gezien. Die spelen ook echt geen moeilijke stukken ofzo

anoniem
11 november 2001, 15:44
Hee Taylor, ik wil ook niet zeggen dat ik supergoed wordt en een opschepper ben ik hopelijk zeer zeker niet, wat "Gangsta" wel wil beweren. Mensen die me kennen vinden me eerder zelfs verlegen. Maar ik zal zeker 200 procent inzet geven om zo goed mogelijk te worden en met 2 a 3 uur per dag intensief te oefenen, denk ik zeker met 1 of 2 jaar al op een redelijk niveau te kunnen komen. Maar misschien denk ik er wel te licht over. Het feit dat ik een platencontract kreeg, kwam echt niet vanzelf. Het heeft alles te maken met doorzettingsvermogen en de wil om iets te bereiken. Om dat te bereiken was ik indertijd echt dag en nacht muziek aan het maken en dat wierp na jarenlang tapes sturen eindelijk zijn vruchten af. Zwaar klote, daar het hebben van een "kruiwagen" in de muziek wereld echt handig is. Maar ja, zonder kan het ook, het duurt alleen 10 keer zolang. Sindsdien maak ik naast veel eigen nummers ook veel remixen voor al gevestigde, bekende artiesten/bands en omdat ik veel bezig ben met het combineren van gitaar met samplers en synthesizers ed (denk aan wat U2 tegenwoordig doet) lijkt het me handig om echt goed gitaar te kunnen spelen. Trouwens, ik kan geen noot lezen, lijkt me ook handig om dit te leren.

Dila schreef dat ze met een half jaar al in een bandje speelde. Is dit voor iedereen haalbaar? Lijkt me wel heel leuk om in mijn vrije tijd te doen en zeker leerzaam met het oog op ervaring opdoen.

Ditmar
11 november 2001, 15:55
Hee hallo, ik speel nu zo'n 3en een half jaar en ik kan (al zeg ik het zelf) nu toch wel vrij virtuoos spelen. Het is dus best mogelijk, als je aanleg hebt, kan je het waarschijnlijk zelfs sneller. Wat wel van belang is, is dat je een gitaarleraar vindt die het je ook echt kan leren (dus iemand die ook de snelheid van Vai kan bijhouden). Veel gitaarleraren zijn namelijk meer gefocused op stijl en mooie liedjes, je moet er echt een hebben die vol met techniek zit.

Verder wens ik je trouwens veel succes, en ik ben er van overtuigd dat je het kan.

(wat voor gitaar heb je trouwens ??)

gangsta
11 november 2001, 15:58
ik zoek een goede leraar in amsterdam en omstreken, mn vorige was echt een ***, ik ken nu Geentoonladders, kan geen noten lezen alleen gewoon spelen, liedjes enzo.....

anoniem
11 november 2001, 16:52
Hee Ditmar, ik heb wel een leraar gevonden. Hij heeft net het conservatorium afgerond met hele goede cijfers. Hij speelt voornamelijk jazz en kan echt supersnel spelen en goed improviseren. Ik heb trouwens een Takamine LTD-2000 en een Gibson Standard Plus met Marshall Valvestate.

ekkerman
14 november 2001, 16:59
persoonlijk vind ik het vermogen om een mooi liedje te schrijven en dit functioneel in te kleuren/arrangeren belangrijker dan een serie noten eruit te gooien in een zo kort mogelijke tijd...

Ditmar
14 november 2001, 19:20
Ja, maar niet iedereen is het met jou eens (sorry, ik ben in een recalcitrante bui vandaag)

taylor
14 november 2001, 21:13
ik ga ook voor 1 mooie compositie voor gitaar geweld .

1 mooie solo alleen zegt 100x niks

Ditmar
14 november 2001, 22:56
Da's weer waar (naar mijn idee), maar een goeie solo kan een nummer wel behoorlijk opkrikken hoor. Ik zou trouwens nog eens iets voor je op mp3 zetten, maar weet jij hoe ik een stukje (een solo van een halve minuut) van een cd-track (een live-opname van 36 minuten) op mp3 kan zetten ???

taylor
15 november 2001, 10:43
jawel dan moet je eerst als het geen wav bestanden zijn converteren dus van cd track naar wav dat kun je doen met audiograbber(of iets anders) daarna zou je in 1 audio editer een klein stukje kunnen knippen bv met cooledit pro of iets gelijks dan maak je er 1 mp3 van met 1 mp3 decoder(xing,audiocatalyst,enz) dus van wav naar mp3.

VHsologitarist
15 november 2001, 12:25
Goede tip:
Wil verder, zoek dan solo's
uit van grotere gitaristen, en natuurlijk
toonladders oefenen, elk nootje aanslaan.
Vb. zoek maar is AlDiMeola nummers uit.
vb.race with the devil on spanish highway

Ibanez2001
13 maart 2002, 20:49
bezig geweest. Als ik een liedje hoorde, kostte het mij ongeveer 20 seconden om de noten erbij te zoeken en dan kon ik het precies naspelen op een keyboardje.

Wat je beter kan doen voor goede gehoortraining: (werkt bij mij althans)
Neem een nummer dat je goed vind, luister het een paar keer, GEEN NOTEN erbij, zelf uitzoeken tot je erbij neervalt (in het begin) en naarmate je het steeds meer doet, ben je op een gegeven moment zo snel dat t nog sneller gaat dan verbinding maken en naar tabfind.com en uitprinten. Vergt wel aardig wat doorzettingsvermogen, maar dan heb je ook wat.

Ibanez2001
13 maart 2002, 20:51
Beide Wee, Al Dimeola , geweldig, luister eens naar Mediterrain Sundance, met Paco de Lucia etc, daar wordt je echt stil van, fantastisch.

Mitch
13 maart 2002, 22:24
Zeg anoniem, twee dingen:

Ten eerste: zou je als getalenteerd musicus ook je internet-gebruikers capaciteiten eens op de proef willen stellen en een poging tot REGISTREREN willen doen ? Komt al een stuk sympathieker over dan....

Ten tweede: niet om te zeiken hoor, maar ik vind het wel erg prestatiegericht klinken wat je schrijft. Ik zeg dus niks over bescheidenheid of arrogantie, iedereen heeft kwaliteiten, maar je mag je eigen kwaliteiten in NL niet benoemen (tenzij je een kale nicht bent, dan is het wel goed ???)
Maar goed: als je toch enthousiast bezig bent in de muziek en je nu wilt bekwamen in het bespelen van de gitaar, waarom dan van jezelf eisen dat het minstens zo goed moet gaan als je vorige/huidige prestaties op muziekgebied ? Bij muziek gaat het vooral om gevoel en plezier.
Mensen die alleen tevreden zijn wanneer ze 'echt iets' bereikt hebben raken vanzelf een keer zwaar teleurgesteld als het een keer niet wil lukken.

Om nog antwoord te geven op je eerste vraag: als je een virtuoos wil worden zul je wel degelijk hard moeten studeren op je theorie en techniek, maar zul je jezelf de vrijheid moeten gunnen om vanuit je gevoel, vanuit een opwelling te kunnen spelen. Als ik je stukjes lees zal dat nog het moeilijkst gaan worden....
Lees eens hoe Eric Clapton is begonnen bijvoorbeeld.....

dirkw83
14 maart 2002, 08:56
zal ik het doen? ik denk het...ja, ik doe het.

Cobain kon ook niet bijster veel maar was in mijn ogen toch 'virtuoos'....

&lt;okee, sla deze jongen maar>

:grin:

pimmetje
14 maart 2002, 11:22
Ik ben alleen maar blij dat hij kon richten op kleine afstand.

dirkw83
14 maart 2002, 12:05
...ik vind niet dat ik nu nog het recht heb om op het onderwerp cobain verder in te gaan dus hier laat ik het maar bij..

Ik hoef ook geen virtuoos te worden; als ik maar zo goed ben dat ik kan spelen wat ik echt wil spelen. Power chords en zo zijn niet echt aan mij besteed want ik speel akoestisch dus.

Kitaarhiero
14 maart 2002, 14:02
meneer de ambitieuze anoniem heeft zeer veel kans om binnen afzienbare tijd virtuoos te zijn... een jaar of 3 misschien gezien z'n ervaring op muzikaal gebied... dat hij zo lang al keyboard heeft gespeeld en noten kan lezen zal hem zeker helpen, mij heeft het in iedergeval wel geholpen en ik kan mezelf nu een zeer goeie gitarist noemen. de snelheid van Vai zal ik nooit kunnen (en willen) halen, en met de tapjes van Brian May heb ik nog steeds wat moeite, maar ik ben toch wel erg goed nu... al zeg ik het zelf :wink:

Brianmayrulezzz
14 maart 2002, 21:21
Volgens mij zegt dat 'ik speel al zoveel jaar gitaar' niet zoveel, want ik speel pas 1.5 jaar en ik speel al beter als sommige mensen die 4 jaar spelen. Ik moet nu voor mijn graadexamen van de muziekschool op examen (3e graad, 2e over mogen slaan) en kan binnen een week al FBI van Brian May bijna helemaal spelen spelen (met +/- 1 uur per dag spelen), mijn leraar zei dat dit meer een stuk voor de 5e graad was, dus het zegt allemaal niet zo veel. Erg handig is om een idool te hebben waarop je je kunt richten, dat gaat denk ik wel sneller als in het wildeweg wat klooien.
Heel veel succes en vooral veel plezier!

maarten
14 maart 2002, 21:48
toch vraag ik me af wat virtuoos is... Ik denk niet dat je dat bent als je technisch supergoed bent. Volgens mij (hoeft niet te kloppen) ben je virtuoos als je met een mega snelle en goede techniek tóch nog gevoel in je muziek kunt leggen zonder dat je gewoon vet snel de techniek afraggeld. Bovendien nog een vraagje, zijn er mensen hier die in een voorbereidende klas gezeten hebben van een conservatorium aangezien ik me daar voor ga inschrijven om na dat jaar naar de rockacademie te gaan.. of t lukt is de vraag maar misschien kan iemand me wat over de toelating enzo inlichten.. alvast bedankt!
ennuh en volgens wil anoniem gewoon een goede indruk geven van wat hij kan zodat er ook een goed advies op gegeven kan worden.. nou succes in ieder geval! greets maarten

Mitch
14 maart 2002, 22:13
Ik heb het nog maar eens opgezocht: virtuositeit houdt met name meesterschap in. Ik blijf er bij, net als maarten, dat gevoel daar een hoofdrol vervuld. Techniek is een middel, geen einddoel.

Meneer anoniem is trouwens wel erg stil geworden ?

PeArLjAm
15 maart 2002, 15:33
Duh anoniemen kunnen nix meer zeggen dus das makkelijk :grin:

gangsta
15 maart 2002, 21:27
yupz, iedereen moet zich registreren. das echt een stuk handiger

Eddie van Halen
16 maart 2002, 09:45
Tja... Vai (virtuoos) kan ontzettend snel spelen, evenals Hammet, Van Halen etc etc...
Maar als ik goed naar een liedje luister, vind ik een solo van Slash (November Rain) veel mooier staan dan dat snelle gepriegel...

Dus virtuositeit gaat niet alleen over snel, nog sneller, snelst, maar over het gevoel dat je in je solopartijen legt (evenals je akkoordenschematjes)

Ik kan soloën als Van Halen, maar ik vind mezelf geen virtuoos :sad: omdat er zóvelen zijn die dat met een beetje oefening kunnen... en dan moet je weer op zoek naar een ander truukje/techniekje


Rock On !!!

Eddie van Halen
16 maart 2002, 09:46
Euhhh.... het hoeft niet beslist rock te zijn hoor :grin:

Blues On
Jazz On
Metal On

Kitaarhiero
16 maart 2002, 11:06
Slash kan ook flink priegelen hoor!

toen ik begon wou ik net zo goed worden als Chuck Berry... dat is me nu gelukt... waar zal ik nu m'n doel stellen?
hmmm... Edward Van Halen misschien...

ekkerman
16 maart 2002, 11:07
net als niet-vituozen zijn wel-virtuozen eigenlijk ook nix bijzonders, kijk maar eens in l.a. daar lopen op iedere hoek van de straat steve vai's en lukathers en ze zien er allemaal het zelfde uit ook ! en ze hebben geen van allen werk.
eigenlijk hetzelfde verhaal als dat in hollywood iedere serveerster en ober een "strugg'lin'actor is en das nog waar ook.
ook in nederland zijn er erg veel virtuozen hoor alleen er zijn veel meer factoren nodig om het "te maken ......

Marcel
16 maart 2002, 12:26
Weten wat je kunt, waar je mee bezig bent en waar je heen wilt is zelfbewust, is iets andersd als opscheppen... Zelf ben ik opgegroeid in de jaren 70(punk) , toen speelde iedereen die 2 weken een gitaar had in een band... prima! De gitaar is het expressieve instument bij uitstek, als je erg goed bent komt dat vanzelf na een tijdje wel bovendrijven, Zelf beschouw ik mij als technisch niet getalenteerd, echter wel muzikaal en op deze manier weet ik toch vaak mensen te boeien als ik speel... Ik zou zeggen, anoniem, niet te veel nadenken, gewoon lekker spelen, en probeer zo snel mogelijk met andere mensen samen te musiceren.

Eddie van Halen
16 maart 2002, 15:48
Op 2002-03-16 11:06, schreef Kitaarhiero:
waar zal ik nu m'n doel stellen?
hmmm... Edward Van Halen misschien...


Begin je rechterwijsvinger/middelvinger dan maar alvast te trainen !!! :wink:

sash
16 maart 2002, 20:54
Op 2002-03-16 15:48, schreef Eddie van Halen:
Begin je rechterwijsvinger/middelvinger dan maar alvast te trainen !!! &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">


Voor wie? Voor Dila of voor z'n gitaar? :grin: Gitaarnet, als u dit bericht te smerig vind mag u em weghalen, maar ik kon het gewoon niet laten :grin:

Noctiis
16 maart 2002, 20:59
dit valt onder de catagorie 'flauw, maar doeltreffend' :smile:
Overigens zijn bijna al mijn vingers tot in de puntjes getraind... Overigens niet door het gitaarspelen hehehe

Kitaarhiero
17 maart 2002, 12:29
Op 2002-03-16 20:54, schreef sash:


Op 2002-03-16 15:48, schreef Eddie van Halen:
Begin je rechterwijsvinger/middelvinger dan maar alvast te trainen !!! &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">


Voor wie? Voor Dila of voor z'n gitaar? &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> Gitaarnet, als u dit bericht te smerig vind mag u em weghalen, maar ik kon het gewoon niet laten &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">


Viezerikje :razz:
nee... mijn middelvinger is al flink getraind wat tappen betreft... alleen nu nog de nauwkeurigheid..
en wat je verder allemaal met en middelvinger kan... ach dat komt vanzelf wel toch? :grin:

sash
17 maart 2002, 13:55
Op 2002-03-17 12:29, schreef Kitaarhiero:
en wat je verder allemaal met en middelvinger kan... ach dat komt vanzelf wel toch? &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif">


Khoop het wel voor je :razz:

ekkerman
17 maart 2002, 14:21
heel belangrijk die vingers zowel on stage als af en toe in het verkeer ?

sash
17 maart 2002, 14:38
Op 2002-03-17 14:21, schreef ekkerman:
heel belangrijk die vingers zowel on stage als af en toe in het verkeer ?


Alleen de middelvinger dan...

Eddie van Halen
17 maart 2002, 14:54
Stelletje viezeriken.... :grin:

Maar jah, jullie hebben wel gelijk, ik kijk nu ook een beetje anders tegen mun post aan...

Your honor, I swear I was talking about a guitar, really !!! :grin: :grin: :grin:

Kitaarhiero
17 maart 2002, 16:56
Jullie weten intussen allemaal wel wat John Frusciante ooit over gitaar spelen gezegd heeft... dus ik zeg dat niet nog een keer :wink:

sash
17 maart 2002, 17:30
Op 2002-03-17 14:54, schreef Eddie van Halen:
Your honor, I swear I was talking about a guitar, really !!!


Jaja...Your honor, I did not have any sexual contact with this women, miss lewinsky... Hij loog ook dus wij geloven jou ook niet :razz: :grin:

sash
17 maart 2002, 17:30
Op 2002-03-17 16:56, schreef Kitaarhiero:
Jullie weten intussen allemaal wel wat John Frusciante ooit over gitaar spelen gezegd heeft... dus ik zeg dat niet nog een keer &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">


We willen geeneens dat je het nog een keer zegt :grin:

ekkerman
17 maart 2002, 19:17
zal wel iets boven de 18 geweest zijn ....

sash
17 maart 2002, 19:47
idd...

Kitaarhiero
17 maart 2002, 20:05
Hij was toen ook 18... dus het mocht :razz:

ekkerman
18 maart 2002, 13:23
met of zonder handen ?

Kitaarhiero
18 maart 2002, 19:07
Ooit een gitarist zonder handen gezien?

sash
18 maart 2002, 19:10
wel gezien, alleen nooit horen spelen :razz:

episua
18 maart 2002, 19:26
Mijn definitie om een goede gitarist (songwriter)te worden; het gaat er niet om hoeveel noten je per seconde kan spelen, als het maar vanuit je binnenste komt (komen daar veel noten uit, dan zeg ik niets meer).

episua
18 maart 2002, 19:29
Op 2001-11-11 15:21, schreef jaccoos:
Heb je ooit de jongens van Weezer gezien. Die spelen ook echt geen moeilijke stukken ofzo
Heb je zelf wel eens iets bedacht aan akkoordenschema's wat zo goed in elkaar zit, ook qua solo's.

Kitaarhiero
18 maart 2002, 19:30
eh... daar gaat het nu toch even niet over?

neej ok...

maar dat doet tegenwoordig ook iedereen hè? "het gaat niet om de hoeveelheid noten per seconde, het gaat om de liedjes" het zal nu wel weer heel origineel worden om nootjes te gaan poepen.

ekkerman
22 maart 2002, 19:37
blijven toch bluffers die gitaristen natuurlijk....

Kitaarhiero
23 maart 2002, 22:12
Ja zeker... wie weet nog een drummer en bassist waarmee ik een gitaarsolo's band kan oprichten? :wink:

Sandman
24 maart 2002, 12:38
I want to be the best of best of the best SIR. Altijd met 2 woorden praten he :wink:

ekkerman
25 maart 2002, 19:47
er moet altijd iets te wensen overblijven ,nietwaar ?