PDA

View Full Version : ik bied het een en ander aan. jullie mening hierover graag..



Nocki
9 december 2002, 21:13
hoi. ik heb het een en ander uit mn collectie op het net gezet:
http://people.zeelandnet.nl/nocki/tekoop/
en vroeg me af of het een beetje netjes was wat ik vraag enzo. het is niet zo dat ik uitverkoop houd en ik wil er ook eignelijk niet echt vanaf maar is het wat of is het echt achterlijk hoog wat ik vraag...

ok ik weet dat ik wel gezeur krijg van "je moet maar naar marktplaats gaan" enzo.maar daar gaat het niet om. daar staat het al.

gewoon even jullie mening...
onthoudt dat de prijs die er staat niet de prijs is die ik "moet" hebben...

nocki

Ic3gl0vE
9 december 2002, 22:12
prijs van die gigbag lijkt me wat aan de hoge kant maar ik weet niet wat zo'n ding in een winkel kost
verder alles wel redelijk dacht ik zo

Nocki
9 december 2002, 22:20
ja daar heb je wel gelijk in denk ik. maar ik zou het ook niet weten... maar ach. als er iemand gelukkig mee kan zijn en er een ander bod op doet kan het goed zijn toch?

Nocki

dungekste
9 december 2002, 22:24
Iemand heeft zijn schuur eens opgeruimd. :grin:

domie
9 december 2002, 22:29
die flying V lijkt me nog wel leuk eigenlijk voor mezelf, om is wat aan te prutsen. Ben op zoek naar een gitaartje waar ik is wat van ga maken.

Nocki
9 december 2002, 23:09
laat maar horen mn telefoon nummer staat erbij. ik kom vrij vaak in leerdam dus dat is vlak bij utrecht... kan ik er een dagje van maken dan kan ik gelijk naar feedback toe...

nocki

vulvasonic
9 december 2002, 23:53
Ik heb er ook es over gedacht om al mijn gitaren te verkopen (en dat zijn er best veel) om zo die ene droomgitaar te kunnen kopen; een stokoude afgeragde telecaster en vooruit, een Japans kopietje erbij als reservegitaar.

Maar ja, al mijn gitaren zijn ooit ook mijn droomgitaren geweest. Ik hecht nogal wat persoonlijke waarde aan zo'n gitaar.

Ik heb die stap dus nog nooit genomen.....
;]

michielv
10 december 2002, 08:30
Hey Nocki,

als je die V nog niet kwijt bent dan lijkt het mij wel wat. Ik knutsel graag en het ziet eruit als een leuk project voor de kerstvakantie.

Nocki
10 december 2002, 08:31
is goed bel maar even... ik zal proberen bereikbaar te zijn vandaag...
het nummer staat op mn site.kunnen we wat regelen. er zit trouwens een koffer bij de V...

Nocki

michielv
10 december 2002, 10:35
BTW: koel dat je aan Fred Cole/Dead Moon refereert. Is al weer een hele tijd terug dat ik die gezien heb (keertje of 8 ofzo, waren op een gegeven moment bijna huisband in Vera, Groningen :wink: ).

Stitch
10 december 2002, 13:50
wat doet een compressor/limiter precies?

Ic3gl0vE
10 december 2002, 14:54
met een compressor kan je al je dynamiek weghalen (als je 'm (te) ver opendraait :smile:), oftewel hij zorgt ervoor dat de tonen meer op hetzelfde aantal DB's komen.
Limiter haalt bepaalde frequenties uit je geluid dacht ik, maar dat weet ik niet zeker...

domie
10 december 2002, 15:40
wat deed er nou niet precies aan de flying V?

Nocki
10 december 2002, 18:35
alles wrkt alleen ontbreken de tone en volume knoppen...

Nocki

nilfisk
10 december 2002, 19:16
EUhm.. kheb nog geen originele washburn flying v kunnen vinden... worden die wel gemaakt ? of is die van jou heeel zeldzaam, en zo ja.. waarom wil je er dan vanaf ?

Nocki
10 december 2002, 19:29
tja het is nog het oude logo wat op de headstock staat (er zit een zwarte sticker overheen) en hij is van voor een bepaalde tijd. hij staat ook niet op de site) ik kan er zelf ook niks over vinden en ik krijg ook geen gehoor bij washburn.

hij is ook niks waard omdat hij over gespoten en niet meer orgineel...

nocki

domie
11 december 2002, 15:42
maar het is wel leuk als projectje :grin:

en ik heb altijd al een flying v willen hebben.