PDA

View Full Version : volgens mij hebben ze het niet helemaal door....



Squier4ever
15 oktober 2006, 12:27
sorry als het hier niet hoort, maar het begint mij een beetje te storen dat de topics als: help ben een beginner en wil een gitaar gaan kopen maar weet niet wat, als paddestoelen op het forum komen, elke dag onderhand wel weer een nieuwe.

dit terwijl er ook zoiets bestaat als de stickies met de titels: KOOPADVIES
vind dat het tijd wordt voor een vernieuwend topic ipv al die wat moet ik kopen dingetjes. no offence, wil niemand tegenhouden om ze te posten, maar ik vind het en beetje vervelend worden......

schizo910
15 oktober 2006, 13:02
Je hoeft ze toch niet te lezen.

Een beginnende gitarist weet gewoon niet veel. Ze zien door de bomen het bos niet meer. Het topic met de koopadviesen zijn een leuke indicatie maar als ze een specifieke vraag hebben dan kan ik me goed voorstellen dat ze hier om info vragen...

Squier4ever
15 oktober 2006, 13:11
ja dat is zo maar er is ook nog zoiets als een search...
de meeste specifieke vragen van beginners komen aardig overeen en zijn al minstens 10x eerder gevraagd, maar goed. Ik postte het alleen omdat ik er een beetje ziek van wordt en het forum wordt er imo ook niet echt blijer van, alleen maar die beginnertopics. maar nogmaals: laat je vooral lekker niet tegenhouden om je vragen te posten, als ik nix te doen heb post ik misschien toch wel

Jorisch
15 oktober 2006, 13:15
post idd dan zelf een zinnig topic

Rockmo(ther)
15 oktober 2006, 13:17
Je hoeft ze toch niet te lezen.

Een beginnende gitarist weet gewoon niet veel. Ze zien door de bomen het bos niet meer. Het topic met de koopadviesen zijn een leuke indicatie maar als ze een specifieke vraag hebben dan kan ik me goed voorstellen dat ze hier om info vragen...

Ik heb er zelf veel aan gehad een paar maanden geleden. Heb me toen voorgesteld als beginner en kreeg meteen al veel advies. Heb zelfs via GN een gitaar gekocht.
Dus ik kan het me heel goed voorstellen dat men niet weet waar te beginnen. Dat is het fijne van dit forum.. Dat er mensen zijn die je willen helpen.. en advies kunnen geven.

Squier4ever
15 oktober 2006, 13:18
mja sorry geen inspiratie.....
kan er aan liggen dat het gister gezellig was in de kroeg....

maar er worden ook genoeg wel zinnige topics gemaakt, zoals al gezegd verbaast het mij alleen dat er zoveel dezelfde beginnerstopics zijn.

ik houd zelf wel van patsertopics, alleen heb ik geen echte patsergear. maar dit komt nog wel

Squier4ever
15 oktober 2006, 13:20
nogmaals je hoeft er niet boos om te worden, ik gooi alleen ff mijn gevoelens hier op het forum :D

kan me ook goed voorstellen dat mensen er baat bij hebben, je leert hier meer over gitaren als in de gemiddelde gitaarwinkel...