PDA

View Full Version : Pod xt live in combi met adobe audition ???



marcelca
14 oktober 2006, 23:52
Hallo

Ik ben sinds kort ( lees van de week ) in het bezit van een pod xt live,en ben hier leker mee aan het spelen, vandaag dacht ik laat ik is gaan proberen het geluid op te nemen......

Ik maak gebruik van het proigramma adobe audition

Opnemen gaat eigenlijk prima, heb alleen het volgende probleem, als ik het opgenomen bestand afspeel is het heel erg zacht opgenomen ( ook als ik er een Mp3 van maak )

Mijn situatie hoe het is aangesloten, gitaar in pod xt live, kabel van pod xt live naar versterker en USB-kabel van Pod naar computer ( laptop )

volgens mijn bescheiden mening neemt ie dus op via de usb kabel


Ik heb van alles geprobeerd, zoals volume verhogen, de mixer in audition verhogen ed...., het enige wat het resulteerd is eigenlijk meer geluid uit mijn versterker, en die wil ik juist op huiskamer niveau houden....


Het enige wat ik kan bedenken dat het volumesignaal door de usb kabel e laag is, kan dit ???? en zo ja kan je dit veranderen...


hoop dat jullie mijn verhaal begrijpen


alvast bedankt

marcelca
15 oktober 2006, 11:37
OK

Ik durf het bijna niet uit te leggen wat er aan de hand was, maar vanochtend had ik in 1 keer het licht gezien......( gisteravond zeker te moe )


De volume van de opname in windows zelf stond bijna volledig dicht, schuifje omhoog en het is opgelost ( hoe simpel kan het zijn ).....

Heb net mijn eerste bestandje opgenomen ( nu hoor je echt elk klein foutje ) maar het gaat om het idee, ik ben tevreden dat het nu lukt.