PDA

View Full Version : Ik bevind mij sinds vandaag in nieuw gezelschap



Solidkick
14 oktober 2006, 21:42
http://www.lowbottomizer.com/gear/RonS1.jpg

Wat goed genoeg is voor Ron,....

wietse
14 oktober 2006, 22:07
bob de jong?

zag tenminste donderdag een S1 liggen voor 500 euro als ik me niet vergis, verdomd mooie gitaar in prachtstaat.
heeft wat van de marauder alleen dan veel mooier de elementen zijn al prachtig.

Solidkick
14 oktober 2006, 22:30
bob de jong?


Yep.

Hoefde ik niet lange over na te denken. Zo kom je ze zelden tegen.
550 inclusief het OHSC koffertje.

superfly
14 oktober 2006, 23:23
Gefeliciteerd !!! Hij lijkt inderdaad op een/mijn marauder, maar mooier ?
Kiss knows looks aren't everything
http://home.orange.nl/wim_seegers/gibsonMarauder76.jpg
Geintje !!!
Ik ben vooral erg jaloers op het originele koffertje (Heeft iemand er nog een liggen ??)
Mijn marauder heeft alleen een draaiknop (anders als op dit plaatje) om traploos tussen single coil en humbugger te schakelen. Wat doet die tuimel schakelaar op de S1 ?

vulvasonic
14 oktober 2006, 23:49
Een ondergewaardeerd model van Gibson. Zo hebben ze er wel meer. Het zijn goede gitaren, maar men vond het geen Gibson en het was geen Fender. In een tijd dat alleen Gibsons en Fender er toe deden was dit bij voorbaat een kansloze gitaar (zoals Fender die ook wel gemaakt heeft in de wil om Gibson kopers over te halen).

Ik vind ze lollig!
Gefeliciteerd. :cheerup:

wietse
15 oktober 2006, 05:36
Yep.

Hoefde ik niet lange over na te denken. Zo kom je ze zelden tegen.
550 inclusief het OHSC koffertje.

inderdaad, als ik het geld had gehad had ik hem gekocht, een zeldzame verschijning zoiets.

wietse
15 oktober 2006, 05:38
Wat doet die tuimel schakelaar op de S1 ?

killswitch.

almarvk
15 oktober 2006, 10:45
Ik zag 'm toevallig vrijdag ook nog liggen :)

Feli!!

Anders Destium
15 oktober 2006, 10:49
Gefeliciteerd ermee!

zeppo
15 oktober 2006, 11:16
Ik had m niet zien liggen, en daar moet jij maar blij om zijn :)

Squier4ever
15 oktober 2006, 12:22
lelijk


















maar veel plezier dermee :D

Solidkick
16 oktober 2006, 12:56
Heh, ik heb "gestopt met roken" maar aangegrepen om de aanschaf financieel te onderbouwen :D

Het is een geinig apparaat.
Speelt erg licht (en weegt geen drol) en doet idd wat denken aan de keren da'k een strat in handen had (maar dan beter natuurlijk LOL).
Met de toggle switch je tussen het achterste element (slag) of de ingestelde combinatie van meerdere elementen (dit doe je met de chickenhead).

Ik ben niet zo van het enkel-spoels gebeuren maar voor een clean partijtje is dit toch wel lekker.
Over de Mesa Studio Preamp klinkt het allemaal netjes en nodigt zowaar uit tot het spelen van een ballad. Oeps.... :eek:

Foto is natuurlijk weer ruk maar ik beloof beterschap zodra ik juice in m'n camera heb.
http://www.lowbottomizer.com/gear/gibsonS1.jpg

omni
16 oktober 2006, 21:15
Heb ik ook nog een tijdje gehad. Prachtige gitaar met een heel apart geluid. (met drie spoels humbucker zoals dat heette) maar ze stribbelde teveel tegen en heb haar ingeruild. Het lag vast aan mij ;-)

Danny Drug
16 oktober 2006, 21:18
ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een mooi toestel vind :rockon: