PDA

View Full Version : Spider III aangekondigd



Wimvdb
14 oktober 2006, 09:10
http://line6.com/media/email/marketing/images/mailer.html





Volgens mij veranderd hier toch bijna niets aan behalve mischien een directe recording output.



Maar hoe dan ook ga ik ze binnenkort eens testen ... Als ze verbeterd zijn komt tov de II zijn ze voor dezelfde prijs mischien wel de moeite waard ...

vettavillenl
14 oktober 2006, 09:30
Inmiddels is de Line 6 site ook aangepast met meer info

http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm#418

Swampash
14 oktober 2006, 11:36
ik heb de presets beluisterd en dat beloofd niet veel goeds.
Luister eens naar sweet child o mine, lachwekkend gewoon.
cleane sounds zijn nog steeds ruk, maar goed het zijn maar demo's, misschien valt de praktijk wel mee.

EpiCenturiesAWAy
14 oktober 2006, 12:40
waarvoor dient dat oranje dingetje ??

vettavillenl
14 oktober 2006, 13:13
waarvoor dient dat oranje dingetje ??

Er zit nu een lcd display op. Gemakkelijk om de presets te herkennen.

(Ik neem aan dat je dat bedoelt)

EpiCenturiesAWAy
14 oktober 2006, 13:32
Ah, op die manier!

Dweezman
14 oktober 2006, 14:47
ik heb 't niet zo op spinnen...

Squier4ever
14 oktober 2006, 15:16
ik heb een spiderII en het doet op zich prima wattie moet doen, je kunt er vrij veelzijdige sounds uithalen, speel zelf vooral op het plexi kanaal, met de groene LED. daar heb ik 2 presets van, verder gebruik ik nog wel eens het clean kanaal, groene LED met wat reverb. ook een piepklein beetje delay voor wat extra dynamiek. fijne aan de spider is dat ie ook op hoog volume lekker clean blijft, iets wat met mn 15 watt buizenbak dus echt niet gaat... nogmaals geen geweldige amp, maar wel goed voor wattie moet doen. benieuwd naar de spider III.

grayfink
14 oktober 2006, 15:54
ik heb de presets beluisterd en dat beloofd niet veel goeds.
Luister eens naar sweet child o mine, lachwekkend gewoon.
cleane sounds zijn nog steeds ruk, maar goed het zijn maar demo's, misschien valt de praktijk wel mee.

Ik heb geluisterd, lachwekkend slecht gespeeld. Zegt weinig over de sound, als je het hoort over de speakertjes bij je pc natuurlijk. Maar als ik het zo lees allemaal, zijn het meer presets en meer knopjes, geen radicale geluidsverbetering.

Stitch
14 oktober 2006, 19:27
Dat slechte spelen doen ze natuurlijk om legal issues met copyrights te vermijden en heeft niet zo veel te maken met de amp

MarkS
16 oktober 2006, 19:38
Wat een afgrijselijk slechte klanken! Fabriekspresets zijn zowiezo meestal niet geweldig, maar dit is echt dieptriest. En idd ook lachwekkend zoals Swampash al opmerkte. "Back in Black" klikt als een halfgare Recto.
Als de presets van mijn PodXT zo beroerd haddden geklonken zou ik 'em in de winkel uit de handen laten vallen van schrik. Ik vind de "oude" fabriekspresets van de Spider II nog een stuk beter klinken.