PDA

View Full Version : Dean ZX, Epipone SG G400 of Jackson JS30RR Rhoads



}{Metalmaster}{
13 oktober 2006, 22:18
Yo!

EINDELIJK!! er is een datum gepland met me ma voor de elektrische gitaar. Maar ik dus nu eigenlijk ook best wel gek van de Explorer modellen ben geworden en de jackson rhoads modelletjes (flying V achtig), wil ik toch wel weten wat er nou het beste van deze 3 is. De Epiphone SG G400, de Dean ZX of de Jackson JS30RR Rhoads.
Kunnen jullie eventjes zeggen wat hiertussen het beste is en wat de verschilletjes zijn waarom hij dus beter is?

Greetz Wieger

Tho
14 oktober 2006, 00:22
Check it out for yourself! Het blijven natuurlijk goedkope modellen, en daar kan onderling heel veel verschil in zitten (exemplaar tot exemplaar). Als ik jou was zou ik voor een Dean ML of V of Vendetta gaan. Dat zijn goeie lijnen. Wat Jackson betreft zou ik toch voor de iets duurdere series gaan, omdat ik (en dat is een mening) de specs van de JS series nogal kut vind, en ze klinken ruk. Misschien een stel originele Seymours in knallen?
mzls,
Tho

Squier4ever
14 oktober 2006, 15:09
ik zou persoonlijk voor de SG gaan omdat ik met de andere gitaren totaal niks heb, vind ze zelfs spuuglelijk en vooral de goedkopere jacksons vind ik ronduit bagger, neem lekker zo'n SG!

Danny Drug
14 oktober 2006, 18:15
probeer ze uit.. .en kies de beste..