PDA

View Full Version : feedback



Strangegun
13 oktober 2006, 17:44
IK weet niet of dit hier al staat maar heeft iemand ervaring met de volgende site : http://www.feedback.nl/ want ik wil daar een versterker bestellen.

als je er ervaring mee hebt wil je er dan eve bij zetten wat je er van vind, en wat de levertijd bij jou was.

bass blom
13 oktober 2006, 17:50
heb er pas wat besteld, kwam snel, niets mis mee.
maar de volgende keer wilde ik een paar dingen hebben en zeiden ze dat 1 van die dingen 6 weken levertijd had..
ik kon kiezen, dat ene later krijgen of alles later..
dat ene later hield wel in extra bezorgkosten.
toen heb ik de hele order gecanceld.

Strangegun
13 oktober 2006, 18:38
ok bedankt :)

grayfink
13 oktober 2006, 23:04
Ik heb alleen maar goede ervaringen met feedback.

Nohead
18 oktober 2006, 09:10
Ik vind dat ze niet erg rap zijn met beantwoorden van emails.
Heb een paar dagen geleden een email gestuurd met wat product/voorraad informatie en heb nog geen antwoord gekregen.
Je mag van een bedrijf vind ik tegenwoordig verwachten dat ze binnen 24(48) uur per email kunnen antwoorden.

Kim Wilson
18 oktober 2006, 09:26
Welkom in de maatschappij. Het is nog steeds zo dat er niet altijd even attent wordt gereageerd op email...

Veekeren
18 oktober 2006, 10:17
Ik vind dat ze niet erg rap zijn met beantwoorden van emails.
Heb een paar dagen geleden een email gestuurd met wat product/voorraad informatie en heb nog geen antwoord gekregen.
Je mag van een bedrijf vind ik tegenwoordig verwachten dat ze binnen 24(48) uur per email kunnen antwoorden.

Ze zijn idd niet altijd even rap. Maar dat heeft 2 redenen in jouw geval. Ten eerste is de toestroom van mails waarschijnlijk niet altijd even groot, dus soms zullen er een aantal moeten wachten. Das kut natuurlijk, maar beter wat mails laten wachten dan mensen aannemen die de helft van de tijd niks te doen hebben. Ten tweede, waarschijnlijk heb je het niet meegekregen dat ze bij FB de afgelopen dagen een meer dan enorme drukte hebben gehad (20 jarig bestaan), kan me voorstellen dat mails er bij inschieten...

Dude
18 oktober 2006, 11:51
Oooooooh Belangenverstrengeling !!!!


;)

Veekeren
18 oktober 2006, 20:22
Oooooooh Belangenverstrengeling !!!!


;)

Hahahaha flikker op :D Die belangen vallen best mee ;) Probeer me meestal een beetje op de vlakte te houden maar soms zijn dingen anders dan ze lijken...

GibsonSG
22 oktober 2006, 20:39
Feedback is wel een fijne winkel. Heb er mijn Gibson SG gehaald! :)

rudmerbruinsma
25 oktober 2006, 13:52
Momenteel heb ik een bestelling bij hun staan. Ik kan je adviseren telefonisch te gaan bestellen want via internet duurt het gewoon veel te lang. Verder een top bedrijf hoor! :rockon: Succes!

Strangegun
25 oktober 2006, 14:19
heb mijn versterker ergens anders gehaald, iemand zei dat je lang kan wachten als er wat mis is met je versterker.

Eve goed bedankt voor de berichte ^^ misschien heeft iemand anders hier wat aan :P

JohnFrusciante
8 november 2006, 21:12
Ikzelf heb goede ervaring met de feedback.
Ik kom er vaak en word goed geholpen en via internet word het altijd goed afgehandelt, niets om je zorgen om te maken dus.

drap
8 november 2006, 22:02
Ik heb er een EHX Holy Grail besteld laatst. Was niet meer op voorraad, waar ik opzich wel van baalde, omdat ie namelijk in de aanbieding was. Was geen probleem, ik kreeg nog geen 10 minuten later een mailtje dat het pedaaltje wel nabesteld kon worden, dat daar dan nog wel wat tijd overheen ging, maar dat ik 'm keurig voor de aanbiedingsprijs kon krijgen. Netjes dus, dan maar ff wachten. M'n enige ervaring met Feedback is dus een goeie.

JohnFrusciante
8 november 2006, 22:45
Ik heb er een EHX Holy Grail besteld laatst. Was niet meer op voorraad, waar ik opzich wel van baalde, omdat ie namelijk in de aanbieding was. Was geen probleem, ik kreeg nog geen 10 minuten later een mailtje dat het pedaaltje wel nabesteld kon worden, dat daar dan nog wel wat tijd overheen ging, maar dat ik 'm keurig voor de aanbiedingsprijs kon krijgen. Netjes dus, dan maar ff wachten. M'n enige ervaring met Feedback is dus een goeie.

Ja inderdaad, daar doen ze niet moeilijk over.
Ik kocht een paar maanden geleden daar een telecaster, en hij stond fout geprijst in de winkel dus dat scheelde toch 100 euro.

B_2_the_a
16 november 2006, 10:46
iemand zei dat je lang kan wachten als er wat mis is met je versterker.



dat ligt overigens niet aan feedback ;) maar aan de reparateur :)

almarvk
16 november 2006, 10:50
Klopt, bijna alles gaat de schutting over naar de reparateur. En dat kan (uit ervaring) erg lang duren. Daar baalde ik ook van, want ik heb daarvoor m'n gitaar bijna een half jaar kwijt geweest. Absurd natuurlijk!

Er zijn dingen die beter kunnen, zoals e-mail afhandeling maar ook bestellingen. Ik wacht al maanden op een gitaartas! Moet ik ook maar weer 's achteraan bellen...

Voor de rest is het een prima winkel met een goed en scherp geprijsd aanbod.

B_2_the_a
16 november 2006, 11:03
Bij feedback begint nu pas een mogelijkheid om intern reparaties uit te voeren.... Ik werk er nu sinds half oktober, het valt kwa wachttijd tegenwoordig wel weer mee :) maar af en toe zie ik in het systeem dingen staan waar je niet blij van wordt

G.G.
16 november 2006, 17:44
Bij feedback begint nu pas een mogelijkheid om intern reparaties uit te voeren....

Doe jij die reparaties? Interessant bijbaantje, beetje afstellen, kleine reparaties etc.....

B_2_the_a
16 november 2006, 17:46
Beetje afstellen,
wat electronica werk..

Niet echt veel (voornamelijk het aannemen en verwerken) dus :) :punk:

henkr
30 november 2006, 17:12
Ze zijn vriendelijk en behulpzaam. Inlichtingen inwinnen of bestellen gaat het best telefonisch.
Postorder geen probleem en snel (mits ze het artikel op voorraad hebben natuurlijk).

Thundermane
30 november 2006, 17:21
Feedback heeft zeker degelijke gitaren enzo en de prijs van hun is meestal extreem laag vergeleken met andere nederlandse winkels... maar toen ik een Ibanez gitaar bestelde die uit amerika moest komen, moest ik een half jaar wachten... ben wel blij met de gitaar... maar gvd wel een half jaar.
Toen hadden ze flink gekut met de administratie

CardioClash
30 november 2006, 19:04
de internetsite weet ik niets van of dat goed is maar de winkel zelf is prima...

dr zat een krasje op de gitaar die mn broer wilde kopen, nauwelijk zichtbaar (en hij is zelf toch niet voorzichtig met zn gitaar dus dr zaten al snel nog meer krasjes op) kreeg die 50 euro korting ofzo :p

Thundermane
30 november 2006, 19:23
Wat cardioclash zei had ik destijds ook, ze zijn verplicht geld aftrek te doen met bepaalde dingen.
Bij mij dus omdat er door 2 of 3 andere mensen op gespeeld was om ff te proberen, 30 euro er af. toch mooi meegenomen, van dat geld wat over was kocht ik een setje snaren en een strap :jam:
Trouwens er was verder 0% mis met mijn gitaar, zelfs de tuning stond nog op drop D precies zoals mijn gitaar uit de fabriek komt :p

sjoerd5
3 december 2006, 12:42
orgineel gepost door: Sjoerd5

kun je ook je gitaar inruilen bij feedback (als je hem daar hebt gekocht)

(voor cash?? of andere gitaar??)

Iemand hier??

Ik zit erover in om mijn stagg (daar gekocht) daar terug te brengen.
Niet dat ik verwacht dat ik er veel voor terug krijg.

(k heb wel is iemand die kreeg 150 euro terug voor z'n stagg)

Vojnar
14 december 2006, 00:22
Feedback goeie winkel?
weleens bij Feedback utrecht geweest?
gewoon om te huilen is de service daar... stelletje hippies :mad:

vasnd
14 december 2006, 19:49
ik was vandaag in eindhoven en op alle dure gitaren hingen nu briefjes met dat je eerst moet vragen voordat je gaat spelen. Er waren volgens mij ook nieuwe medewerkers


toch een slechte zaak lijkt mij

Bâh
14 december 2006, 21:36
ik was vandaag in eindhoven en op alle dure gitaren hingen nu briefjes met dat je eerst moet vragen voordat je gaat spelen. Er waren volgens mij ook nieuwe medewerkers


toch een slechte zaak lijkt mij

Ik geef ze geen ongelijk wat die briefjes betreft. Dan hebben ze nog een beetje grip op wat er met die gitaren gebeurd.
Bij een autodealer moet je ook even een medewerker erbij halen als je een testritje wilt maken, toch?

B_2_the_a
14 december 2006, 23:15
daarnaast is het deze week ook uitverkoop....

Sowiezo wat er allemaal rond loopt in eindhoven is nieuw, aangezien het sinds eind mei open is ofzo

cardinal
17 december 2006, 19:48
qua service verlening erg slechte ervaringen, op het onbeschofte af terwijl ik in mijn recht stond (oa microfoon kapot binnen garantietijd, maar niet even vervangen voor een nieuwe of een alternatief aanbieden, zat ik zonder tijdens mijn cd opnames, maar een ouwe gepakt, duurde eeuwen voordat ik een ander had). Tevens met een ander product ook slechte service gehad.

Wel goede prijzen en een ruim assortiment. Bediening scheelt per persoon, maar daar heb je op internet geen last van (hoop ik).

Wizz
17 december 2006, 21:02
op alle dure gitaren hingen nu briefjes met dat je eerst moet vragen voordat je gaat spelen(...)toch een slechte zaak lijkt mij

Slechte zaak dat je zonder briefje niet op het idee komt om het eerst even te vragen, bedoel je ?

Wizz

drap
17 december 2006, 22:14
Slechte zaak dat je zonder briefje niet op het idee komt om het eerst even te vragen, bedoel je ?

Wizz

Twee zielen, één gedachte.

Drap

Veekeren
18 december 2006, 10:26
qua service verlening erg slechte ervaringen, op het onbeschofte af terwijl ik in mijn recht stond (oa microfoon kapot binnen garantietijd, maar niet even vervangen voor een nieuwe of een alternatief aanbieden, zat ik zonder tijdens mijn cd opnames

Dat is kut voor je, maar is dat vreemd? Krijg je bij als je tv kapot is meteen een ander mee? Bij je magnetron? Ga zo maar door.