PDA

View Full Version : Walter Trout 4 nov Paradiso



peter_heijnen
13 oktober 2006, 08:08
Zaterdag 4 november Walter Trout voor alle liefhebbers.

Helter Skelter
13 oktober 2006, 12:41
istie er weer?

In mijn stamkroeg is een groepje 'diehards' die naar elk concert van WT gaan en soms laat ik me verleiden om mee te gaan. Zodoende heb ik de man al 5 of 6 keer mogen aanschouwen :cooler:

misschien deze keer weer...

DREAMMACHINE
13 oktober 2006, 12:53
hij staat volgens mij ook in de boerderij in zoetermeer en in groningen ergens rond die tijd. Misschien dat ik hem in zoetermeer ff ga zien, is voor mij het dichtste bij iig.

Pun
13 oktober 2006, 14:21
En hij kwam geloof ik ook nog naar de 013.
Wilde er eigenlijk naar toe gaan, maar ik zit op dit moment niet zo heel erg ruim in de cash, dus het zal er niet van komen.

Strat uber alles
13 oktober 2006, 14:58
ik ga ook, heb gratis kaarten, lijkt me wel vet,

als je bij www.youtube.com walter trout intikt
en dan het filmpje satisfied ( studio ) die is aaridg
vet,!

rickert
13 oktober 2006, 15:47
hij staat volgens mij ook in de boerderij in zoetermeer en in groningen ergens rond die tijd. Misschien dat ik hem in zoetermeer ff ga zien, is voor mij het dichtste bij iig.

ZOETERMEAH!!! :blast: :rockon:

rockandrolling
12 september 2008, 09:38
z'n data zijn zo:

20 NL-Breda Mezz
21 NL-Amsterdam Paradiso
22 NL-Groningen Oosterpoort gz
23 NL-Utrecht Tivoli

Maar op de 21e kan je natuurlijk de legendarische gitaarkiller Alvin Lee in 013 niet laten lopen, dat is toch een man waar o.a. Trout het van heeft kunnen afkijken, en Alvin Lee komt maar 1x per 5 tot 10 jaar.
Het voorprogramma van Alvin Lee is Jonh Hammond, een amerikaanse legende die ook al meerdere Grammy's in de wacht sleepte en werkte op zn laatste 4 albums met JJ Cale en Tom Waits :)

21 nov ALVIN LEE & JOHN HAMMOND 013 Tilburg
www.ticketmaster.nl

Trout komt 2x per jaar....

Mezz Breda lijkt me een mooie voor Trout! Lekker kleine zaal, flink rocken!

rickert
12 september 2008, 11:53
Alvin Lee was vorig jaar nog in het Paard, dus dat valt ook wel weer mee he...

rockandrolling
12 september 2008, 20:42
Alvin Lee was vorig jaar nog in het Paard, dus dat valt ook wel weer mee he...

NEE, jij maakt de fout die iedereen maakt die niet precies weet wie Alvin Lee is en wie Albert Lee is.
In het paard was Albert Lee, de country-rock gitarist.
Alvin Lee is de Woodstock legende, één van de uitvinders van de Bluesrock.

Een heeeeel groot verschil, alleen de namen lijken op elkaar en ze kunnen toevallig beiden erg snel spelen... Maar de stijl is uiterst verschillend.

Albert komt inderdaad vaker, maar Alvin is toch echt bijzonder.
:soul: :hippie:

Eko
13 september 2008, 16:12
Voor diegene die het willen horen: Zoek eens op de joeptoep naar Ten Years After. nummer: Going Home. De Woodstock uitvoering is legendarisch!!!
Een hollowbody met een buizenamp die open staat, killersound.

rickert
13 september 2008, 18:26
NEE, jij maakt de fout die iedereen maakt die niet precies weet wie Alvin Lee is en wie Albert Lee is.
In het paard was Albert Lee, de country-rock gitarist.
Alvin Lee is de Woodstock legende, één van de uitvinders van de Bluesrock.

Een heeeeel groot verschil, alleen de namen lijken op elkaar en ze kunnen toevallig beiden erg snel spelen... Maar de stijl is uiterst verschillend.

Albert komt inderdaad vaker, maar Alvin is toch echt bijzonder.
:soul: :hippie:
Oke sorry man, wist ik niet. Albert Lee maakt niet zo heel lekkere muziek vind ik:D. Zal die Alvin Lee eens opzoeken.