PDA

View Full Version : Aaaaah GAS



Anders Destium
12 oktober 2006, 23:24
Houdt het dan nooit op?

http://i60.photobucket.com/albums/h26/wallyguitar/20thAnniv.jpg

vester86
12 oktober 2006, 23:26
nah, vind deze niet zo schokkend eerlijk gezegd, maar misschien als je me vertelt WAAROM je er gas voor hebt dat ik het snap :)

Anders Destium
12 oktober 2006, 23:29
Ik zou deze gitaar zelf nooit kopen (ik heb al een gitaar met dezelfde specs), maar ik vind het overall plaatje echt geweldig! Geen overdreven top, mooie 20th anniversary birds, geen gouden hardware maar wel de natural binding (staat echt super op dit soort gitaren!)

biels
12 oktober 2006, 23:38
gaaf ding, ben blut helaas...
vreemd genoeg vind de prs single cuts geweldig, maar heb ik een stuk minder met les pauls

FruscianteFan
12 oktober 2006, 23:43
Ik zou deze gitaar zelf nooit kopen (ik heb al een gitaar met dezelfde specs), maar ik vind het overall plaatje echt geweldig! Geen overdreven top, mooie 20th anniversary birds, geen gouden hardware maar wel de natural binding (staat echt super op dit soort gitaren!)Dit moest ik drie keer lezen, voor ik het helemaal snapte. Ik dacht dat je haar al had gekocht ;)

Anders Destium
12 oktober 2006, 23:53
Was het maar zo'n feest! Helaas geen gitaren voor mij de komende tijd, tenzij ik het een en ander ook weer de deur uit werk. Gezien de desinteresse in mijn Godin denk ik niet dat mensen op nog veel zeldzamere en specifieke gitaren zitten te wachten. Geen probleem voor mij, ik hoef toch niets nieuws. Mijn volgende gitaar wordt waarschijnlijk een Les Paul, maar het vinden ervan zal nog een hel worden ben ik bang.

dano
13 oktober 2006, 00:02
quanta costa?


en die brug blijft echt onnoemelijk lelijk, bestaan ze neit met een gibson config?

Orpheo
13 oktober 2006, 00:05
quanta costa?


en die brug blijft echt onnoemelijk lelijk, bestaan ze neit met een gibson config?

tegen de 2700 euro gok ik zo.
nee ze hebben alleen deze brug.

Veekeren
13 oktober 2006, 01:44
Veel van je gitaren met een pimpy top kan ik waarderen Anders, maar deze gitaar doet me net zoveel als een Les Paul Custom Black Beauty. Wel aardig, maar ik zal er mn geld niet aan uitgeven...

almarvk
13 oktober 2006, 09:09
Sluit me erbij aan. Vind het geen super gitaar om te zien, om te spelen zal wel heel anders zijn.

Luke-wannabe
13 oktober 2006, 10:11
Veel van je gitaren met een pimpy top kan ik waarderen Anders, maar deze gitaar doet me net zoveel als een Les Paul Custom Black Beauty. Wel aardig, maar ik zal er mn geld niet aan uitgeven...
Het is niet zijn gitaar!!

Dweezman
13 oktober 2006, 11:16
Veel van je gitaren met een pimpy top kan ik waarderen Anders, maar deze gitaar doet me net zoveel als een Les Paul Custom Black Beauty. Wel aardig, maar ik zal er mn geld niet aan uitgeven...

Ik juist deze wél mooi, ingetogen beauty.

Veekeren
13 oktober 2006, 11:31
Het is niet zijn gitaar!!

Weet ik! Ik wil alleen zeggen dat veel gitaren die Anders heeft, ik ook mooi vind, dus dat onze smaken vaak redelijk overeenkomen. Alleen nu niet.