PDA

View Full Version : Carvin V3, iemand ervaring met deze amp?



ketja
12 oktober 2006, 14:49
Ik kwam toevallig deze (http://www.carvin.com/products/single.php?ItemNumber=V3&CID=V3A) versterker tegen en de spec's liegen er niet om. Prijs rond de 1000 euro ex. shipping, ook niet geheel onaardig. Heeft iemand 'm toevallig? Zo ja, wat zijn de bevindingen?

Orpheo
12 oktober 2006, 14:56
carvin kennende zal t wel een superamp zijn. ik heb nog NOOIT iets slechts van carvin bespeeld of gehoord.

marter544
27 februari 2010, 13:57
Ontzettende bump! Ik heb verder ook niet echt wat kunnen vinden aan ervaringen, maar het ding kost nieuw inc. btw nog maar 900 euro! Ik ben op zoek naar een waardige vervanger van mijn Fireball, omdat de fireball niet veelzijdig genoeg is. Wat ik wil: clean, crunch, dikke scheur en het liefst een soloboost of 2 mastervolumes. En dat dan zonder meerdere duizenden euro's uit te geven.

Ik zit nu dus te denken aan een Engl Blackmore, daarvan weet ik dat ie goed klinkt. Maar heeft iemand enig idee waar de V3 te testen is, of ervaring met deze amp?

DVBAS
27 februari 2010, 15:59
Er staat er dacht ik een op gitaarmarkt. Vraag eens aan de verkoper als je hem kan komen testen.