PDA

View Full Version : Nieuwe "underwater paradise" demo !!!



up-guitarman
11 oktober 2006, 21:20
Heey allemaal,

Het is een tijd stil geweest rond UP, but we are back !!!
We hebben een eerste zanger gehad met stemproblemen. Onze 2de zanger heeft de band na enkele maanden verlaten. Ik zat zonder echte groep dus begon ik met Joon wat nrs. te schrijven. Na enkele 2-mans reps bleek dat onze songs nogal naar UP neigden dus hebben we met UP de draad terug opgepikt en Joon binnengehaald als zanger. Nu zijn we vooral bezig met nieuwe teksten en zanglijnen op onze "oude" nrs. te zetten.

Met enige trotsheid show ik jullie onze nieuwe demo.
Je kan hem beluisteren op www.myspace.com/underwaterparadise
- Fiction Perfection is één van de nrs. die we al heel lang speelden, maar waar reeds 2 andere zanglijnen opstonden van Jeroen en Wim. Nu dus versie 3 met Joon.
- A Great Tree is een nr. dat ook met de 2 vorige zangers nooit is afgeraakt, de muziek zat goed maar het lukte nooit om er een echt goeie zanglijn op te zetten ... De zanglijn en tekst voor deze demo is op een kwartiertje geschreven in de studio en we waren er onmiddellijk tevreden over.
- Hyper Minus is een nr. dat ik met Joon schreef voor hij bij UP werd ontvangen als nieuw bandlid. We hebben het nr. dan verder afgewerkt en nog wat kleine aanpassingen gemaakt zodat het uiteindelijk ook een typisch UP-nr. werd.

Laat iets weten wat je ervan vindt !!!

Gegroet,
Erik

glennshred
13 oktober 2006, 18:35
Prachtige muziek jong.. blijf er mee doorgaan! :punk:

up-guitarman
17 oktober 2006, 17:22
Prachtige muziek jong.. blijf er mee doorgaan! :punk:

Thanx !!!