PDA

View Full Version : fender stratocaster uit 1986



levi
11 oktober 2006, 15:50
Heey allemaal ik weet niet of jullie deze gitaar kennen hoop het wel anders krijg ik geen antwoord wat vinden jullie van deze gitaar?
groetjes levi

vulvasonic
11 oktober 2006, 15:58
Jij vraagt ons wat we vinden van de Fender Stratocaster uit 1996?


:seriousf:

Sorry......

Robbert
11 oktober 2006, 18:11
Jij vraagt ons wat we vinden van de Fender Stratocaster uit 1996?


:seriousf:

Sorry......

'86 :sssh:


Maar vertel eens meer: ga je hem kopen, verkopen? Wat wil je weten?

bass blom
11 oktober 2006, 18:11
machtig mooie gitaar :D

up-guitarman
11 oktober 2006, 21:18
Wauw !!!

grayfink
11 oktober 2006, 21:26
Ik vind die van 87 mooier.

guitardude
11 oktober 2006, 21:47
Ik vind die van 87 mooier.
Precies, vooral de Japanse strats uit die tijd, olala :D

Maar even serieus: Zonder verdere informatie kunnen wij echt niks zeggen.
Fender maakt tienduizenden strats (zo niet meer) in een jaar en het gaat van kut tot geweldig :p

California Jam
12 oktober 2006, 08:06
Ik vind die van 87 mooier.

Vooral in die kleur! :)

Solidkick
12 oktober 2006, 10:23
Da's echt niks joh heb ik ook us gehat en die wouw ech voor geen meter speeluh toen ik um eens probeerde viele direkt de gaten erin en die hals was ook veel te dik want in die jare was Leo fender nie meer de baas en waren de gitaren volkomen kut geworden door een ander groot bedrijf.
Ken je beter de Lespaul van 59 koopuh.

zeppo
12 oktober 2006, 12:49
Da's echt niks joh heb ik ook us gehat en die wouw ech voor geen meter speeluh toen ik um eens probeerde viele direkt de gaten erin en die hals was ook veel te dik want in die jare was Leo fender nie meer de baas en waren de gitaren volkomen kut geworden door een ander groot bedrijf.
Ken je beter de Lespaul van 59 koopuh.

+987654321 :)

Harry
12 oktober 2006, 12:56
+987654321 :)

kun jij dat lezen dan?

California Jam
12 oktober 2006, 13:13
Da's echt niks joh heb ik ook us gehat en die wouw ech voor geen meter speeluh toen ik um eens probeerde viele direkt de gaten erin en die hals was ook veel te dik want in die jare was Leo fender nie meer de baas en waren de gitaren volkomen kut geworden door een ander groot bedrijf.
Ken je beter de Lespaul van 59 koopuh.

Sorry hoor maar kun jij niet normaal schrijven?

G.G.
12 oktober 2006, 13:37
Da's echt niks joh heb ik ook us gehat en die wouw ech voor geen meter speeluh toen ik um eens probeerde viele direkt de gaten erin en die hals was ook veel te dik want in die jare was Leo fender nie meer de baas en waren de gitaren volkomen kut geworden door een ander groot bedrijf.
Ken je beter de Lespaul van 59 koopuh.



Sorry hoor maar kun jij niet normaal schrijven?

Volgens mij bedoeld Solidkick dit:

Dat is echt niks jôh. Die heb ik ook eens gehad en die wilde echt voor geen meter spelen. Toen ik hem eens probeerde vielen meteen de gaten erin. Ook vond ik de hals te dik, waarschijnlijk doordat Leo Fender niet meer de baas was van het bedrijf, maar een of ander groot bedrijf. (onderbouwing door solidkick hierop heb ik niet kunnen vinden) Hierdoor zijn de gitaren volkomen vagina geworden.
Dan kan je beter een Les Paul uit '59 kopen.


Even over de Fender uit 1986: zolang we geen type hebben, kunnen we er niet veel over zeggen. 1986 was het jaar dat Fender zijn productie verhuisde naar Corona. Er zijn in dat jaar niet zo veel strats gemaakt. Het boek, de Fender Stratocaster laat een prijslijst zien, waarin het jaar 1986 alleen de vinatge en de vintage plus genoemd zijn. Pas vanaf maart 1987 zie je weer een stijging in het aantal modellen.

Vermeld even om welk model het gaat, dan kunnen we hopelijk meer vertellen. Een ding is zeker, hij zal redelijk zeldzaam zijn, want er zijn niet veel u.s.a. strats uit 1986

levi
12 oktober 2006, 15:37
Ja dat weet ik eigenlijk niet ik had hem op internet gevonden ik had hem toen gemaild.
Daarna heeft hij de atvertentie gelijk van het internet afgehaald .
Ik had hem gister nog gebeld maar ik kreeg ze voce mail en dat is heel erg vagina.

Robbert
12 oktober 2006, 16:16
Ja dat weet ik eigenlijk niet ik had hem op internet gevonden ik had hem toen gemaild.
Daarna heeft hij de atvertentie gelijk van het internet afgehaald .
Ik had hem gister nog gebeld maar ik kreeg ze voce mail en dat is heel erg vagina.

Maw, hij is al verkocht ;)

Slevin
12 oktober 2006, 17:07
Pas vanaf maart 1987 zie je weer een stijging in het aantal modellen.


Logisch, toen werd ik geboren :strat:

Solidkick
12 oktober 2006, 19:45
Sorry hoor maar kun jij niet normaal schrijven?

Jawel, maar ik spaar m'n krachten.

@ G.G.: :D Thanks.

Luke-wannabe
13 oktober 2006, 00:23
Logisch, toen werd ik geboren :strat:
:seriousf: