PDA

View Full Version : Fijn he zo'n online shop!



hassent
11 oktober 2006, 15:44
http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/55102399.html?return=eJwdiu0KgyAYhe9lUD9TMzCMGHUj4 Zos8RN9Y62xe5%2F25%2FA85xzBCf8qjofESc%2F47RH9O8lhA wgcIe2DdI0VUUMwQkBqnEF2P5XUi3SLcgnibqUD6VByQsSrWV4 KRMy7NFJDVGnd0Mq6vtnAmvthRlI%2F0wi%2BohOp6GxyTKztC 7YFuwsh46lCwaM8MaYMF%2Ftk6zBjNJ9nn1TWtg4juQ2%2FP9n AQho%3D&df=1&p=1&fta=

Zie je het al voor je!
Kijk eens wat een mooie telecaster ik heb gekocht mama!
Wat nou 25,5" is 625mm (rekenmachine) en wat nou 2 single coils en wat nou maple hals, wat nou telecaster uberhaupt!

En ja, ik snap ook wel dat het verkeerde plaatje er bij staat maar:
1) Ik erger me aan het feit dat beginnende gitaristen verkeerd worden voorgelicht
2) Ik word doodziek van al die handelaren/winkels die marktplaats vervuilen!

Zo hehe , even m'n hart gelucht, kan ik er weer ff tegen.... :p

AART
11 oktober 2006, 15:50
Meld het dan, dat de foto niet overeenkomt met het aangeboden goed, is vast niet in overeenstemming met de regels...

Chris Winsemius
11 oktober 2006, 15:52
En ik maar denken dat het 'n Les Paul was...........................


















:D

hassent
11 oktober 2006, 15:52
Heb m'n frustratie al geuit naar de adverteerder, kon het niet laten..... Zal dus waarschijnlijk wel gewijzigd worden.

Ik irriteer me eigenlijk het meest aan het feit dat handelaren/muziekwinkels de boel zo vervuilen.

ACSlater
11 oktober 2006, 20:55
Zoals Marie van Zutphen al zei:
Er is blijkbaar vraag naar en wie zijn wij dan om daar niet aan te voldoen!

Spitfire
11 oktober 2006, 21:01
Het is wel erger geworden sinds Marktplaats van eBay is. En ik vind het ook irritant, als ik namelijk even op marktplaats kijk kijk ik altijd als eerste naar de plaatjes en klik ik daarop. En de mooiste foto's zitten natuurlijk bij de advertenties van winkels....

Pais
11 oktober 2006, 21:38
Die winkels houden marktplaats gratis voor de particulier...

hassent
12 oktober 2006, 07:26
Leg eens uit dan? Volgens mij adverteren winkels op MP ook gewoon gratis hoor!

ijzerbroot1
12 oktober 2006, 08:16
Hahaha ja die ken ik....met echte D'Addario snaren...NOT! Heb voor de leut zo'n Richwood stratje gekocht daar. Best leuk maar echt geen D'Addario's hoor. Meer Barbed Wires.....................van een eeuw oud. En een topkam die niet goed was ingevijld (te ver) maar daar kreeg ik een nieuwe voor. Wel een verkeerde but what the hell.

frekie
12 oktober 2006, 21:37
Meestal staat RW juist te HOOG ingevijld qua topkam. Ik heb net de plastic topkam van mijn RE125 vervangen door een benen exemplaar, toch een verbetering hoor voor 4 euro en wat B,Z&T ;) Is heel leuk geworden al zeg ik het zelf met GFS elementjes totaal voor zo'n 150 euri...
Zoals bekend moet je qua RW strats/teles de vintage serie hebben met het gouden logo, dus niet boven geadverteerde gewone.

Anders Destium
12 oktober 2006, 22:03
Heb m'n frustratie al geuit naar de adverteerder, kon het niet laten..... Zal dus waarschijnlijk wel gewijzigd worden.

Ik irriteer me eigenlijk het meest aan het feit dat handelaren/muziekwinkels de boel zo vervuilen.

Ik erger me zelf ontzettend aan mensen die het verschil tussen irriteren en ergeren aan niet kennen ;)

rjong999
12 oktober 2006, 22:07
Ach, en zo heb ik weer een hekel aan mensen met blauwe gitaren. Dat houdt het toch gevarieerd, nietwaar ?

Anders Destium
12 oktober 2006, 22:08
Ik heb steeds minder blauwe gitaren!

hassent
13 oktober 2006, 07:34
Ik erger me zelf ontzettend aan mensen die het verschil tussen irriteren en ergeren aan niet kennen ;)

Tis hier toch geen Nederlandse les, of wel? :(

rjong999
13 oktober 2006, 14:32
nee, maar je kunt wel een beetje je best doen natuurlijk.

G.G.
13 oktober 2006, 14:40
Tis hier toch geen Nederlandse les, of wel? :(

Nederlandse les? Les waarin? Nederlandse les in de Franse taal?

Moet het niet zijn: "les Nederlands" als in "Ik heb les nodig in Nederlands(of al bijvoegelijk naamwoord "Nederlandse taal")

hassent
13 oktober 2006, 14:58
Ik erger me zelf ontzettend aan mensen die het verschil tussen irriteren en ergeren aan niet kennen ;) Sorry als ik je geirriteerd heb Anders, maar als we op dit forum al zo gaan mierenneuken....:(




nee, maar je kunt wel een beetje je best doen natuurlijk.

Als jij dan je zin met hoofdletters begint zal ik er voortaan ook op letten.:D


Nederlandse les? Les waarin? Nederlandse les in de Franse taal?
Moet het niet zijn: "les Nederlands" als in "Ik heb les nodig in Nederlands(of al bijvoegelijk naamwoord "Nederlandse taal")


Bijdehand... :sneaky:

rjong999
13 oktober 2006, 15:01
Afgesproken!

rjong999
13 oktober 2006, 15:03
Ik vroeg mij, terug lezende, wel af of het niet "Ik erger mezelf" zou moeten zijn in plaats van "ik erger me zelf".
Mierenneuken is wel leuk, soms.