PDA

View Full Version : Les paul's



ilovemyguitar
9 december 2002, 13:03
nou dat was leuk voor een tijdje
(vrienden hebben me uit de band gezet omdat ik een lespaul ga kopen)
((stelletje eikels))

dus ik denk er nu seriues over na om jazz en blues te gaan spelen...

maar wat ik me nu afvraag is waar je de meeste/beste/goedkoopste les pauls kan kopen..

ilovemyguitar
9 december 2002, 13:11
ik heb al een winkel gevonden..

reactie's zijn nog steeds altijd welkom :grin:

(maar niet meer noodzakelijk :smile:)

Harry
9 december 2002, 13:50
je hoeft niet per se jazz en blues te gaan spelen als je een Les Paul wilt kopen. En tips voor de goedkoopste? Als je zo'n gitaar wil moet je eigenlijk niet naar het geld kijken, maar eerst uitproberen, en dan pas prijzen vergelijken.

ilovemyguitar
9 december 2002, 13:53
kijk
de bandleden wouden dat ik een metalgitaar ging kopen

(want iedereen heeft een gitaar met een apart uiterlijk)
(warlock,flying V,ic300)

en omdat ik een lespaul ga kopen vonden ze me een nerd en hebben ze me eruit gezet..

maar dat blues en jazz gebeuren,
dat wou ik al een tijdje spelen en ik zat al na te denken om te stoppen met die punk/metal/rockband..

Mithrandir
9 december 2002, 14:10
wat een zielige gastjes zijn dat dan in jou band, een Les Paul is een schitterende gitaar en ook prima voor metal..........

Mithrandir
9 december 2002, 14:11
trouwens, ik vindt een Warlock meer voor nerds, wat een trieste gitaren zijn dat :grin:

Thomasvv
9 december 2002, 14:28
Les Paul is zeeer geschikt voor metal.. T gebeurt vaak dat mensen in de studio een LP op schoot nemen omdat ze een heftigere sound hebben.

Wat een eikels zeg.. iemand uit de band kikken omdat ie een LP koopt? naja...

Ditmar
9 december 2002, 14:41
Ik speel in een metalband met een Les Paul, en dat gaat al heel lang goed hoor.

BLOK182
9 december 2002, 14:52
Behoorlijke zielige actie, LP's zijn goeie scheurgitaren, kan je lekker metal mee spelen hoor. Hoogstens dat het misschien wat misstaat, zo'n sjieke LP in een mooie burstkleur terwijl de gehele band matzwart is, maja, dat moet je zelf weten en daarvoor hoeven ze je niet uit de band te kicken.

ilovemyguitar
9 december 2002, 14:53
precies..

vulvasonic
9 december 2002, 14:59
Niet om lullig te doen, maar weet je ZEKER dat DAT de reden is dat ze je uit de band willen flikkeren?
Ik heb namelijk nog nooit in mijn leven zo'n debiele reden gehoord om iemand uit de band te zetten.....
Is het niet logischer om aan te nemen dat je afwijkende muzikale koers de werkelijke reden is?

ilovemyguitar
9 december 2002, 15:00
ja kan ook...
het boeit me nu allemaal eigenlijk niet echt meer..

want de stijlen die ik nu speel zijn gewoon veel lekkerder om te spelen..
:smile:

Monty
9 december 2002, 16:41
Waarschijnlijk zijn je bandleden gewoon jaloers dat jij een les paul kan kopen en zij het met warlockjes moeten doen. Erg zielig hoor! Er zijn genoeg bands die metal spelen op les pauls (Zakk Wylde oa).

Negative K3 fan
9 december 2002, 17:01
Al die msendn hier neomen die andere band leden wel sukkels (niet geheel onterecht natuurlijk) maar ilvoemyguitar is daarom ook een behoorlijke sukkel.

vulvasonic
9 december 2002, 17:03
eeeee..... vertaling?
;]

ilovemyguitar
9 december 2002, 17:03
waarom ben ik dan een sukkel?

btw,

wat toevallig zeg elke keer als ik jou in een forum zie staan doe je negatief..

ilovemyguitar
9 december 2002, 17:04
van wat?

vulvasonic
9 december 2002, 17:08
Die was voor Negative K3 fan.....


Hij heeft trouwens wel gelijk.
Hou de eer aan jezelf en laat ze het fuck krijgen!

ilovemyguitar
9 december 2002, 17:11
ja okeej dat is ook wel zo
maar ik bedoel omdat zij mij om een hele vage reden uit een band zetten ben ik een sukkel?!?

vreemd.. maarja

Moonchild
9 december 2002, 17:51
Negative K3 Fan; dat staat voor een fan van K3, die een negatieve instelling heeft. Die "Negative" in zijn naam slaat dus niet op K3.

Hij heeft idd altijd akelige reacties, die vaak ook nergens op slaan. Ik ben er eigenlijk al vanaf het begin al voor geweest om dit mannetje te bannen, maja, je moet m gewoon maar negeren.

Negative K3 fan
9 december 2002, 17:55
Op 2002-12-09 17:03, schreef ilovemyguitar:
wat toevallig zeg elke keer als ik jou in een forum zie staan doe je negatief..



weet je ook waar mn naam op slaat.

ik weet niet hoe slim jij sociaal bent maar als jij uit de band wordt gegooid omdat je een verkeerde gitaar koopt is er toch wat meer aan het handje.

ilovemyguitar
9 december 2002, 18:06
als meerdere mensen jouw willen bannen,
is er toch wat meer aan het handje...

Moonchild
9 december 2002, 18:14
achja maar dat weet ie zelf ook wel, maar negeer hem nou maar gewoon...

Negative K3 fan
9 december 2002, 18:27
Op 2002-12-09 18:06, schreef ilovemyguitar:
als meerdere mensen jouw willen bannen,
is er toch wat meer aan het handje...


ja duh, maar ik zie dat zelf wel in. denk je echt dat dit het enige forum is waar ik post?

Jellep87
9 december 2002, 19:21
Op 2002-12-09 18:06, schreef ilovemyguitar:
als meerdere mensen jouw willen bannen,
is er toch wat meer aan het handje...


Ja vind ik ook.. Ga ff op een ander forum zitten zieken ofzo.. Topic was een normale vraag en jij gaat meteen zitten zeiken/zieken

ilovemyguitar
9 december 2002, 19:24
zeik ik?

Moonchild
9 december 2002, 19:25
*slaat hand op voorhoofd*

hoofd
9 december 2002, 19:25
Op 2002-12-09 18:27, schreef Negative K3 fan:


Op 2002-12-09 18:06, schreef ilovemyguitar:
als meerdere mensen jouw willen bannen,
is er toch wat meer aan het handje...


ja duh, maar ik zie dat zelf wel in. denk je echt dat dit het enige forum is waar ik post?


Pleurt dan op naar die andere fora's waar je zo stoer mee doet dat je daar ook zit...eikel.

Dude
9 december 2002, 19:28
Op 2002-12-09 17:01, schreef Negative K3 fan:
Al die msendn hier neomen die andere band leden wel sukkels (niet geheel onterecht natuurlijk) maar ilvoemyguitar is daarom ook een behoorlijke sukkel.

?? sorry ? you say what ?

Dude
9 december 2002, 19:31
http://www.thats-me.nl/show.php?id=706


als ik de foto op je website zie speelt je basist al op een precision bas, dat is ten eerste dus totaal GEEN metal bas gitaar, er zal idd wel meer aan de hand zijn....., en als het om een echt metal image gaat in jullie band hhmmmm tja.... ook dat zie ik niet echt

ilovemyguitar
9 december 2002, 19:33
als je ook het stukje tekst eronder leest zie je dat die bassist me broer is en dat dat geen bandfoto's zijn...

Jeee
10 december 2002, 11:41
Op 2002-12-09 18:27, schreef Negative K3 fan:
ja duh, maar ik zie dat zelf wel in. denk je echt dat dit het enige forum is waar ik post?

Jah, op het Harmony-Central forum wordt ie gewoon uitgelachen, en hier komt ie dan wat stoer doen.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jeee op 2002-12-10 11:42 ]</font>

ilovemyguitar
10 december 2002, 11:42
ghehehe :grin:

Ash ketchum
10 december 2002, 11:55
Als ik me niet vergis gaat het het hoe je op de gitaar speelt/wat voor geluid je produceert. Ik bedoel, als Vai akoestisch speelt zal het net zo fantastisch klinken alleen klinkt het akoestisch.

Ic3gl0vE
10 december 2002, 15:06
als iedereen een metalplank heeft met een apart uiterlijk heb JIJ juist de aparte gitaar omdat je er een met ronde vormen hebt!

Maar succes met je nieuwe gitaar en evt. met je toekomstige nieuwe band

Anders Destium
10 december 2002, 15:30
> Ilovemyguitar
Ik vind het raar dat behalve je ex-band ook jij je gitaar aan de muziekstijl koppelt. Je zegt dingen als 'Tegenwoordig speel ik blues en jazz', alsof dat op een andere gitaar (je oude) niet zou kunnen. Als je zelf al aangeeft dat je die gitaar koopt en daardoor opeens een andere stijl gaat spelen, begrijp ik best dat je op muzikale gronden uit een band wordt gezet. Een beetje les Paul is overal voor geschikt en daarnaast in mijn ogen een van de mooiste gitaren om te zien, ik heb genoeg extreme bands op les pauls zien spelen (Cannibal Corpse bijv) en als je bandleden écht zo narrowminded zouden zijn zou ik al geen reden zien met ze in één band te blijven.

Ik heb geen lang haar, maakt me dat minder METAL en dus ongeschikt om in een metalband te spelen? Kennelijk :smile:

ilovemyguitar
10 december 2002, 15:30
ja okeej thanx

ilovemyguitar
10 december 2002, 15:33
ja mij maakt het niet uit ik speel nu op een vintage fender strat dus als ik een echt rockende gitaar wou had ik wel een fat strat gekocht..

(nou zeg ik niet dat deze niet kan rocken)
maar dubbele humbuckers klinken gewoon veel ''ruiger'' als die gewone in een strat

maarja je heb wel gelijk..
maar ik hoef ook helemaal niet metal te zijn
ik speel gewoon wat ik leuk vindt om te spelen en of dat nou bob marley,nofx,napalm death,of wat dan ook is het boeit me niet