PDA

View Full Version : alleen acoustisch!



tonyschuite
10 oktober 2006, 23:02
hey mensen,

ik ben tony schuite, ben 22, kom uit utrecht (kanaleneiland) en ben net nieuw op het forum. ik speel inmiddels een jaar of 5 acoustische gitaar. ik heb de allereerste basis geleerd van een vriend van me, de rest zelf. technisch zit mijn spel niet goed in elkaar (denk ik), maar ik kan redelijk vooruit.

ik heb inmiddels aardig wat van de langzame opeth wat ik kan spelen, verder probeer ik zo hier en daar wat nummers te leren. wat ik echter heel gaaf vind is die klassieke spaanse muziek, maar daar zijn moeilijk tabs van te vinden. daarnaast ook echt het oudere werk: beatles, eric clapton, mason williams (classical gas wil ik nu es helemaal leren!), eigenlijk alles, zolang het maar acoustisch / tokkel is. tuurlijk is slag af en toe ook leuk, maar trekt mij veel minder.

ik ben op zoek naar iemand, leeftijd niet interessant, die 1 keer in de week of zo met mij wil spelen. liefst iemand die op hetzelfde niveau of hoger zit. ik maak er een klein beetje een punt van dat diegene acoustisch speelt, aangezien ik daar de voorkeur heb. vaak heb ik gewoon iemand nodig die iets kan voor spelen zodat ik het na kan doen.

ik hoop dat iemand het interessant vind om hieraan mee te doen.

groetjes tony