PDA

View Full Version : Silvertone info?



GitaarGek1200
10 oktober 2006, 17:40
Ik heb een Silvertone SG, alleen wil ik er graag meer over weten.

Plaatje :

http://myspace-476.vo.llnwd.net/01094/67/45/1094935476_l.jpg

Ik hoop goeie reacties :P,

Thnx.

Wimvdb
10 oktober 2006, 20:12
silvertone is een beginnersmerk en heeft als ik mij niet vergis een paar paul stanley ( kiss ) modellen geproduceerd.

Je roland JC is anders wel erg tof

Brammibal
10 oktober 2006, 20:15
Ik weet eti waarom die Roland JC zo gewild zijn, er staat er bij ons in de oefenruimte een en die is echt BAGGER! Echt wat een k*tgeluid!

*=u

GitaarGek1200
17 oktober 2006, 18:53
Die roland van mij is best leuk voor jazz spelers, maar voor echte metal
spelers is deze niet geschikt... Ik heb er nu een pedaal tussen staan, er komt
een warm geluid doorheen maar is niet geschikt voor een distortion.
Akoestisch geluid is heel zuiver bij deze... Deze wil ik dus verkopen, maar
ik heb em gekregen, en weet nou niet of 't zo aardig is als ik em dan verkoop,
en daar een andere voor koop...

Dat ga ik dus nog ff vragen aan em!

Bedankt voor posts BtW... !!!

Groetjes,

Ramon

zeppo
17 oktober 2006, 22:41
Ik weet eti waarom die Roland JC zo gewild zijn, er staat er bij ons in de oefenruimte een en die is echt BAGGER! Echt wat een k*tgeluid!

*=u

No Offence, volgens mij ben jij zo iemand die dat ook zegt wanneer er een CD van Bach opgezet wordt.
Roland JC zijn echte klassiekers. Maar niet voor elke muziekstijl. Heel simpel eigenlijk.
Het *zou* natuurlijk ook kunnen dat de JC bij jullie in de oefenruimte helemaal kapotgeragd is, en ja, wat verwacht je dan?

Chris Winsemius
17 oktober 2006, 22:45
Lijkt 'n bolt-on dus "niet helemaal Gibson" so to speak.

Qua Silvertones ken ik zelf alléén de oude waar ik er 1 van heb.

Speelt ie goed/klinkt ie lekker: ok!!!

Brammibal
18 oktober 2006, 11:38
No Offence, volgens mij ben jij zo iemand die dat ook zegt wanneer er een CD van Bach opgezet wordt.
Roland JC zijn echte klassiekers. Maar niet voor elke muziekstijl. Heel simpel eigenlijk.
Het *zou* natuurlijk ook kunnen dat de JC bij jullie in de oefenruimte helemaal kapotgeragd is, en ja, wat verwacht je dan?

nee, ik geloof dat diegene bij ons op school een beetje kapot is. Ik heb hem laatst bij iemand anders gehoord, en daar klonk die wel goed, alhoewel niet voor mijn stijl.
En ik luister wel is naar shostokovich, verder heb ik me nog niet verdiept in klassieke muziek idd.