PDA

View Full Version : ToneZone te tam, welke dan?



ibbie
10 oktober 2006, 16:43
Ik heb nu 3 maanden een tonezone in de brugpositie van mijn Ibanez Rg1550, maar ik vind deze niet strak genoeg om echt mee te thrashen. Wat is dn een betere optie? Superdistortion denk ik he? Of Misschien een seymour duncan? Ik hoor het graag!

Orpheo
10 oktober 2006, 16:46
uhm.......



dimarzio EVO lijkt me :)

en anders de bareknuckle warpig of de bareknuckle miracle man. die krengen... WOW. en als je een wat meer treble sound wilt zou ik gaan voor de bareknuckle rebel yell. bareknuckles gaan vanaf nu in al mijn gitaren....

ibbie
10 oktober 2006, 17:04
Eerst was jij helemaal into Superdistortion toch?

Orpheo
10 oktober 2006, 17:06
Eerst was jij helemaal into Superdistortion toch?

in les pauls ja! niet in een ibanez. zeker niet in een basswood gitaar. daar vind ik 'm kaal in. maar superdistortions vergeleken met bareknuckle?


:seriousf:

Tho
10 oktober 2006, 17:27
SD Dimebucker? :D Een SD JB gaat ook wel lekker.

Orpheo
10 oktober 2006, 17:54
SD Dimebucker? :D Een SD JB gaat ook wel lekker.

niet in basswood. die pups hebben teveel high of beter: te weinig LAAG. een pup moet passen bij t hout, en omdat t basswood is past er niet heel veel bij. Ik zeg je; de EVO of die bareknuckles die ik zei.

Jay Cal
10 oktober 2006, 17:56
Ik vind de 500T van Gibson in mahonie lekker klinken maar in lindehout klinkt ie ook zeker niet verkeerd. Als je de kans krijgt.. test em eens.

hendrix_appendix
10 oktober 2006, 18:03
Of een Seymour Duncan Invader?

iwamoto
10 oktober 2006, 18:08
ik ben zelf van tonezone op Evo overgestapt, nooit spijt van gehad :D hij klinkt er iets pittiger door, gewoon meer die PANG! zeg maar, die stevige schreeuw! WRAAOH!!!!

Tho
10 oktober 2006, 20:10
niet in basswood. die pups hebben teveel high of beter: te weinig LAAG. een pup moet passen bij t hout, en omdat t basswood is past er niet heel veel bij. Ik zeg je; de EVO of die bareknuckles die ik zei.

Ik sla een kutfiguur. Sorry Orph ;) Ik had de post te snel gelezen. Ze zijn inderdaad niet helemaal geschikt, maar het is ook maar waar je van houdt.