PDA

View Full Version : Zanger(es) en slag of solo gitarist regio Den Haag/R'dam



Mitch
9 oktober 2006, 19:19
We willen een nieuwe coverband op gaan starten !
Wie zijn 'we' dan ? Drummer, bassist en gitarist/toetsenist, allen 30+ en ruimschoots op het podium door de wol geverfd.
Wat willen we gaan doen ? Een frisse coverband starten, die met een goede presentatie een degelijke show neerzet. De nadruk van onze vraag ligt dus op een goede all round frontman/vrouw, die het publiek echt naar zich toe kan trekken. Maar het wordt geen pure showband: muzikaal mag het best een beetje uitdagend zijn en de band moet ook absoluut strak zijn.
En daar hoort dus ook een goeie gitarist bij ! Of deze nu uitblinkt op slag of solo maakt niet zo heel veel uit: de toetsenist/gitarist (ik zei de gek) is all round en ego-loos genoeg om aan beide een mouw te kunnen passen.

De algehele houding neigt dus naar semi-prof, met de intentie om ca. twee keer per maan op te treden. We zoeken muzikanten met grote kwaliteiten en bescheiden ego's, want we willen absoluut een band op poten zetten die ook op het persoonlijke vlak soepel loopt.


Lijkt dit je wat of wil je meer info, stuur dan een mail naar mitch_tripper@hotmail.com

Fred-LP
9 oktober 2006, 21:29
Hoi Mitch,

Ik zie dat je van plan bent een coverband te starten. Hebben jullie al een oefenruimte, dan zou ik graag een keertje komen kijken.

Groeten,

Fred

Mitch
10 oktober 2006, 00:03
Sneller dan het geluid Fred :D We moeten zelf ook nog even om de tafel om één en ander vastomlijnd te krijgen.... stuur anders alvast wat info door naar mijn hotmail, dan weten we alvast wat over je en hou ik je via mail verder op de hoogte !