PDA

View Full Version : Oude gitaren ?



Wimvdb
9 oktober 2006, 13:14
Ik heb hier nog 3 onbespeelbare dingen staan en vraag me af of er ergens iemand is die ze graag zou opkopen ( iets van 20 € per stuk ). Dan bedoel ik niet iemand hier op het forum maar een verzamelaar of iets dergelijk. Ik dacht dat er in belgie iemand was ( LORD ... ? ) maar weet niet meer ...

Gaat over een Daytone RR kopie ( vooral voor onderdelen ) , een klassieke egmond en een klassieke resonata

Nickname
9 oktober 2006, 13:18
Ik ben misschien wel geïnteresseerd.. heb je er ook foto's van?

Solidkick
9 oktober 2006, 13:19
Ik dacht dat er in belgie iemand was ( LORD ... ? ) maar weet niet meer ...


http://www.lordbizarre.com (http://www.lordbizarre.com/)

Wimvdb
9 oktober 2006, 13:20
morgen kan ik er posten als je wil... Ik woon wel in belgie

Brammibal
9 oktober 2006, 13:30
Wietse is ook een verzamelaar.

up-guitarman
9 oktober 2006, 14:02
Foto's please?

Wimvdb
9 oktober 2006, 18:26
morgen zal ik ze posten. Maar ik kan alvast zeggen dat de Daytone scheurtjes heeft in de neck en een headcrack. Ontbreken een zadeltje aan en het neckelement moet nog geinstalleerd worden. Bruikbare onderdelen zijn nog de elementen de brug , de body en de tuners. Neck zou ik toch vervangen...

Egmond ontbreekt een paar vijzen waardoor de tuners niet stemvast meer zijn. Verder veel gebruikssporen.

Resonata ontbreekt een nut en dat witte brugzadeltje. Voor de rest nieuwe tuners en tamelijke staat. In de jaren 70 gekocht voor 36.000 Frank ( Lees : bijna 800 € )

mustang16
9 oktober 2006, 18:28
ik zou er ook wel 1tje willen, waar woon je ergens? Provincie?

Noid
9 oktober 2006, 19:14
ik zou er ook wel 1tje willen, waar woon je ergens? Provincie?
Iets zegt mij dat hij in Liederkerke - Aalst woont. En hoe ik dat weet: telekinetische en paranormale krachten sinds ik in 1851 door aliens ben ontvoerd ...

mustang16
9 oktober 2006, 19:18
Iets zegt mij dat hij in Liederkerke - Aalst woont. En hoe ik dat weet: telekinetische en paranormale krachten sinds ik in 1851 door aliens ben ontvoerd ...

bedankt, niet aan gedacht om in zijn profile te kijken

Noid
9 oktober 2006, 19:19
bedankt, niet aan gedacht om in zijn profile te kijken
Hmm, staat het ook in zijn profiel dan? Voor mij staat het al links in de kantlijn, onder zijn gebruikersnaam. :)

mustang16
9 oktober 2006, 19:22
Hmm, staat het ook in zijn profiel dan? Voor mij staat het al links in de kantlijn, onder zijn gebruikersnaam. :)
:p oke dan nog nie gezien :p

iwamoto
9 oktober 2006, 19:33
:p oke dan nog nie gezien :p
en dat heeft 146 postst?

mustang16
9 oktober 2006, 21:12
en dat heeft 146 postst?

Ik lees enkel de berichten niet wat ernaast staat

bert k
9 oktober 2006, 22:52
Tja, alhoewel het zo goedkoop is dat het wel liefdadigheid lijkt, is koop en verkoop nog steeds tegen de forumregels. Maar de boodschap is wel overgekomen.