PDA

View Full Version : nieuwe song



gerrekat
9 oktober 2006, 08:44
We zjin druk bezig met de opnamen van de erste ENFORCER demo EP, afgelopen weekend de zang opgenomen, is allemala nog niet af, moet nog achtergrondzang bij enzo. Maar het resultaat is al best leuk voor mijn eerste "complete" opname. is niets hoogdravends gewoon ouderwetse speed/thrash metal. Als je het tof vind twijfel niet om wat in ons guestbook te zetten ;). Als iemand geinteresseerd is in een link exchange hoor ik het ook graag. Op de EP komen 4 eigen composities en een cover. Dit nummer is het eerste nummer dat we ooit schreven:

http://www.enforcer-metal.com/Beer%20Belly%20Rough.mp3

jw009
9 oktober 2006, 09:02
kicke hoor!! Lekker die thrash metal, wanneer gaan jullie weer is optreden in omg. R'dam dan kom ik zeker kijken.

gerrekat
9 oktober 2006, 09:32
Thanx! tja onze drummer is pas in december terug van zijn post afstuderen vakantie van 6 maanden in Colombia. We hopen in februari/Maart een keer in de Baroeg te spelen.

Solidkick
10 oktober 2006, 10:07
Maar het resultaat is al best leuk voor mijn eerste "complete" opname.

Hoe heb je die handel op "tape" geslingerd?

<BANGSHEADONDESK> :rockon: </BANGSHEADONDESK>

gerrekat
10 oktober 2006, 12:03
Ik heb een kleine 32 sporen digitale thuisstudio (KORG D3200) met een aantal microfoons en wat 19" outboard apparatuur. werkt best goed!

Iceman
10 oktober 2006, 16:49
Mix moet nog wel flink aan gewerkt worden.
Basedrum is natter dan de snare waardoor de verhouding zoek is. Snare altijd iets harder qua volume/aanwezigheid dan de kick, snare moet er altijd iets bovenuit knallen.

Ik vond je Mark3 gitaargeluid mooier (oei).

gerrekat
10 oktober 2006, 22:24
Tja ik ben geen pro he, maar tuurlijk de mix moet nog wat aan gedaan worden. De mark III was een vette amp maar ik vind de SE zeker beter klinken. is moeilijk vergelijken dara ik ze totaal anders opgenomen heb. je zou een seen SE moeten checken ik denk dat je er best wat mee kan voor jullie sijl!

Squier4ever
15 oktober 2006, 12:57
klinkt wel aardig vind alleen de zanger jammer, had wat meer pantera gemogen. en t is totaal mijn muziek niet maar t klinkt wel strak

gerrekat
15 oktober 2006, 21:52
Ja de zang is niet best dat ben ik me je eens, we habben zaterdag alles opnieuw gedaan en de backing vocals ook toegevoegd klinkt nu een stuk voller en beter. Ik zal eerdaags eens een eniwue clip posten!