PDA

View Full Version : Weer iemand bij ;)



PFdA
8 oktober 2006, 14:51
Hello allen,

De naam is Wouter,ben van B (rand rond Brussel), ben gitaar beginnen spelen tss mijn 12 en 14 (weet het al niet meer precies...), ben er nu 26, zit al jaaaaren op 't net maar nog niet eerder in me opgekomen om een gitaarforum te vervoegen :chicken: Ik heb leren spelen met de blues (ja op die leeftijd ja!), maar mijn muziekinteresse is enorm breed. 'k Hou het meest van een goede jamsessie.

In ieder geval, ik hoop hier ten eerste veel bruikbare tips te vinden en op mijn beurt her en der wat mensen te kunnen helpen 8-) 't Wordt stilaan tijd om weer eens wat te beginnen groeien na lang stilgezeten te hebben :dance:

Gear (zoals in m'n profiel staat):
Fender Standard Sunburst/rose wood toets Strat 40yrs anniversary,
Gibson LP Studio
beiden op 10-46 snarenset
En dit op een Marshall VS8080 met Celestion-speaker (jaja, ik heb de pro/contra VS-discussies al gelezen :sssh: Een buizenamp komt er ooit nog wel )

nielsduursma
8 oktober 2006, 15:39
het is wouter van de pfda:o:o
puur toeval of??


in ieder geval nog van harte welkom!:D

PFdA
8 oktober 2006, 15:50
Toeval, helemaal toeval ;-) En is het trouwens niet PvdA bij jullie? :p Of zit ik er nu helemaal naast :???:

Thx anyway :seriousf:

Hiddie
8 oktober 2006, 17:53
Toeval, helemaal toeval ;-) En is het trouwens niet PvdA bij jullie? :p Of zit ik er nu helemaal naast :???:

Thx anyway :seriousf:

Ja het is PvdA.

Hoe komt het trouwens dat Belgen meer weten over Nederland en Nederlands dan Nederlanders of Belgen en België??? :???:

PFdA
8 oktober 2006, 18:20
Ja het is PvdA.

Hoe komt het trouwens dat Belgen meer weten over Nederland en Nederlands dan Nederlanders of Belgen en België??? :???:

Ik kan enkel voor mezelf spreken natuurlijk... De forumcultuur op internet is bij jullie levendiger dan bij ons is me al opgevallen dus heb ik vooral NL fora bezocht en tja, tijdens de verkiezingsperiodes en andere belangrijke gebeurtenissen enzo blijf je dat ook lezen en kom je wel het een en ander te weten.

Dat is't voor mij eigenlijk... Maar ik denk dat dat voor de meeste Vlaamse forumbezoekers geldt hoor.

nielsduursma
8 oktober 2006, 18:52
ik wist ook wel dat het de pvda is, ik weet zelfs waar het voor staat;)

maar ik vond het wel toevallig:D

PFdA
8 oktober 2006, 19:53
ik wist ook wel dat het de pvda is, ik weet zelfs waar het voor staat;)

maar ik vond het wel toevallig:D

'k Vroeg het dan ook aan jou of ik niet finaal verkeerd was. Nu niet de rollen omkeren ;)

En trouwens, 't zijn hier vandaag verkiezingen dus kan politiek wel missen als kiespijn! Ging het hier niet over gitaren enzo van die leuke dingen :seriousf: ?

nielsduursma
8 oktober 2006, 19:59
Ging het hier niet over gitaren enzo van die leuke dingen :seriousf: ?

nee, sorry dan zit je hier toch echt verkeerd. :D