PDA

View Full Version : Hallootjes



Fireknight
8 oktober 2006, 12:16
Hallootjes,
Ik ben Karin, 19, en speel nu zo'n vijf jaar gitaar. Na te hebben geleerd op een goedkope LP heb ik algauw een Epi aangeschaft. Ben nu sinds kort ook trotse bezitster van een ouwe Roadstar II, die ik voor veelte weinig geld van een vriend heb kunnen overnemen. (hoop ooit nog eens een Gibson SG te bezitten)

Ben ooit aangestoken met gitaarspelen door een paar maffe leraren op de middelbare school. Zij wilden wel meespelen met onze rocknummers. Ik vond het zo vet klinken dat ik ook wel wilde leren gitaarspelen. Zodoende ben ik ook begonnen, al zal het denk nog een jaar of 20 duren voordat ik die gasten kan evenaren. Die waren echt supergoed.

Muziek die ik wel gaaf vind om te luisteren en spelen is: Jimmy Hendrix, Stones, Guns n' Roses, VR, Nirvana, Red Hot Chilli Peppers, soms Bon Jovi en enkele nummers van Michael Jackson; o.a. Give in to Me met Slash. Ook hou ik erg van die echt ouderwetse blues uit de jaren '30.

Zou ook wel een keer een gitaar willen bouwen maar ben nu voorlopig nog een ouwe strat aan het opknappen en hou ook het nog even bij miniatuurtjes maken;


gr. Ka.

Primitive
8 oktober 2006, 13:06
HALLO!


.... 10 tekens

rocker_71
12 oktober 2006, 13:20
Welkom.
Goede smaak, zeker voor een 19-jarige meid :D.
Past wel in mijn straatje.

Kim Wilson
12 oktober 2006, 13:23
Welkom op het meest bruisende forum van Nederland!

Ouderwetse blues zei je? Check onze site eens: www.wes-bluesband.com (http://www.wes-bluesband.com)

Veel plezier hier op Gitaarnet.


Groet, Hans