PDA

View Full Version : waar kopen



bullet
8 december 2002, 19:46
voor rond vlaams brabant
belgie
iemand die dat toevallig weet welke gitaarwinkel grootste (goedkoopste)aanbod heeft????
thanx alvast

rePUNKtative
8 december 2002, 20:06
Ga eens kijken bij muziekhuis Piens, ik ben ff vergeten waar ie zit....

LordRiffenstein
8 december 2002, 20:45
Op 2002-12-08 19:46, schreef bullet:
voor rond vlaams brabant
belgie
iemand die dat toevallig weet welke gitaarwinkel grootste (goedkoopste)aanbod heeft????
thanx alvast
Hoe ver wil je rijden? Duitsland is een stuk goedkoper en Keulen is niet zo erg ver of je kan nr Bochum. Ik België ken je beter naar Key Music in Sint-Niklaas dan naar Piens in Deinze.

HTH,

Yoeri

Pee
8 december 2002, 21:21
piens is groot, maar duur.

key music is groot (ok, ietsje kleiner) maar goedkoper.

je kan ook altijd naar duitsland gaan.

piens is in deinze, dicht bij gent

Nocki
9 december 2002, 18:17
piens is een luxe zaak waar ze hele mooie dingen hebben voor iedereen. maar voorla ook voor de gevorderde muzikant. groot aanbod gibsons, jacksons en fenders maar ook wat mooie amps. maar ook best duur dus.
key music is ook leuk maar tegenwoordig wat meer voor de beginnende muzikant. omdat daar veelgeld te vangen is denk ik. washburn, ibanez en squier pakketjes bij de vleet. veel kleine amps en heel vriendelijk als je er komt maar toch veel veranderd in de tussentijd.

voor onze bassisten: gaat zeker naar piens want de oude bassist van key zit geloof ik nu daar. en hij is echt geweldig. altijd vriendelijk , eerlijk en weet waar tie het over heeft...

in maaseik zit ook een leuk winkeltje maar daar ben ik maar 1 keer geweest...

nocki