PDA

View Full Version : phat cat vs. p94



Orpheo
8 oktober 2006, 01:13
Ik zoek een p90 in humbuckerformaat, maar wel eentje met echt veel power en veel ballen. ik hoor soms dat de seymour duncan phat cat nogal iel is in tone, ik vroeg me dus af: wie heeft ervaring met een van deze 2 pups? of kent nog een ander goede p90 in humbuckercasing?

drap
8 oktober 2006, 01:20
Wellicht dat de Gibson P94's wat voor je is?

hoofd
8 oktober 2006, 01:38
Duesenberg heeft ook nog een humbucker-sized P90, de Domino. Die ziet er overigens ook best strak uit.

rickert
8 oktober 2006, 01:53
Duesenberg heeft ook nog een humbucker-sized P90, de Domino. Die ziet er overigens ook best strak uit.

die dingen klinken ook echt als een tiet, er vanuit gaande dat een tiet heel goed klinkt

Orpheo
8 oktober 2006, 08:27
ik zat ook nog te denken aan de bareknuckle missisisipe p90 (ook humbuckerformaat). het moet in een les paul overigens. Ik denk, ik zeg het maar, voor het geval iemand niet weet waar t in moet.

grayfink
8 oktober 2006, 08:36
ik zat ook nog te denken aan de bareknuckle missisisipe p90 (ook humbuckerformaat). het moet in een les paul overigens. Ik denk, ik zeg het maar, voor het geval iemand niet weet waar t in moet.

Heb jij een Les Paul?

Orpheo
8 oktober 2006, 09:01
Heb jij een Les Paul?

nog niet, maar ik vraag t alvast voor t geval ik een les paul heb. Moet nog even doorsparen... Nog maar 1800 euro te gaan!

drap
8 oktober 2006, 10:03
ik zat ook nog te denken aan de bareknuckle missisisipe p90 (ook humbuckerformaat). het moet in een les paul overigens. Ik denk, ik zeg het maar, voor het geval iemand niet weet waar t in moet.

Oh ja, die was ik helemaal vergeten. Die hebben power man. Ik lees ook elke keer weer goeie recenties over Bare Knuckle in met name de Total Guitar.

DaveItUp
8 oktober 2006, 11:18
Bareknuckle moet fantastisch zijn. De nieuwe mean90 van GFS eens proberen misschien?

Negative K3 fan
8 oktober 2006, 13:08
bare knuckle betaal je je ook scheel voor, ze moeten het eens wagen kut elementen te kopen.

je kunt ook altijd wel zeggen van ja ik hoor zulke goede verhalen over ferrari enzo, dat schijnen echt snelle wagens te zijn... ja hallo, als je zin hebt om 200k aan een auto te besteden, zo zie ik bareknuckle ook een beetje.

vulvasonic
8 oktober 2006, 13:26
die dingen klinken ook echt als een tiet, er vanuit gaande dat een tiet heel goed klinkt

De tetten van mijn eega klinken echt bijzonder fraai. Veel bottom end, een stevig midden en een bel-achtig hoog!

Ik heb echter ook mindere tetten gehoord (veel platter). :nervous:

Agent_Smith
8 oktober 2006, 13:29
bare knuckle betaal je je ook scheel voor, ze moeten het eens wagen kut elementen te kopen.

je kunt ook altijd wel zeggen van ja ik hoor zulke goede verhalen over ferrari enzo, dat schijnen echt snelle wagens te zijn... ja hallo, als je zin hebt om 200k aan een auto te besteden, zo zie ik bareknuckle ook een beetje.

Zo duur zijn ze nou ook weer niet. Ik heb een setje BareKnuckles (p90 soapbars) in 1 der LPs maar ze ZIJN ook echt geweldig! Setje kost 135pond dacht ik. Valt mee hoor.

Negative K3 fan
8 oktober 2006, 13:59
daar heb je gelijk in, maar dat is dan meteen de goedkoopste set die je kunt krijgen geloof ik...

als ik zie dat je voor een duur setje van 2 humbuckers meer dan 200 pond moet betalen zou je dat wel duur kunnen noemen.

rickert
8 oktober 2006, 14:02
De tetten van mijn eega klinken echt bijzonder fraai. Veel bottom end, een stevig midden en een bel-achtig hoog!

Ik heb echter ook mindere tetten gehoord (veel platter). :nervous:

heb je daar een soundclipje van?

Tristan
8 oktober 2006, 14:04
Volgens mij importeert Erik Van De Haar tegenwoordig die Bare Knuckle dingen, zijn prijzen zijn altijd wel netjes... (www.haarguitars.nl)
Anders zou je misschien even naar die Rio Grande dingen kunnen kijken, die hebben ook zoiets en die pickups schijnen ook echt cohones te hebben...

Orpheo
8 oktober 2006, 18:50
hoe meer ik lees over bareknuckle, hoe meer ik ze wil proberen en kopen.

DaveItUp
8 oktober 2006, 19:42
Ik denk dat je ze beter bij Bareknuckle zelf kunt bestellen. Volgens mij heb je dan nog invloed op hoe ze gewikkeld zijn ook als je iets specifieks wilt....

Tristan
9 oktober 2006, 00:07
Dat lijkt me juist alleen maar lastig, Erik heeft die dingen waarschijnlijk gewoon op voorraad en kan ze er zo inzetten, als je het dan niks vindt heeft hij ze er ook gemakkelijk weer uitgehaald, volgens mij moet je wat dat betreft wel een dealtje met Erik kunnen maken, maar dat moet je hem zelf natuurlijk even vragen...

Orpheo
9 oktober 2006, 01:12
Ik heb bareknuckle gemaild voor de juiste elementen. Bareknuckle geeft je antwoord heb ik begrepen....IK heb ze heel duidelijke vragen gesteld, dus ik ben benieuwd! anders op de gok bestellen....