PDA

View Full Version : oefenruimte band in alkmaar



AntY
8 december 2002, 19:33
even een stomme vraag tussendoor
weet iemand nog oefenruimte voor bands in alkmaar waar je ook zondag terecht kan? kan t niet vinden in de telefoongids :sad:

skabouter
9 december 2002, 22:17
heej een alkmaarder !

ik ben ook alkmaarder, en ik heb een band.

ik oefen in parkhof, das een punkcafe, in het victoria park !
hun oefenruimte is geweldig, er staan lekkere banken, 2 flinke gitaar versterkers en 1 beer van een basamp !
alleen het drumstel is flut. verder is er een zanginstallatie met PA voor 2 mics (die zijn er) en je kan altijd zelf nog meer mics meenemen, er is genoeg aansluit mogelijkheid.

daarnaast bied het cafe (als je een beetje in de parkhof stijl past, dus Punk-hardcore-ska-rock enz) de mogelijkheid op te treden als je een beetje repetoir hebt !

kost maar 90 euro per 3 maanden, en dan krijg je 3 uur per week. is heel weinig, zeker als je dat bedrag door 4 of 5 man deelt !

zoals je hoort promoot ik parkhof heel erg, ik heb het er erg naar mijn zin.

verder is er in alkmaar ook de raad (ook soort parkhof) dat is in het kraakpand, maar dat schijnt niet zoveel te zijn qua oefenruimte.

en er is een muziekCenter ofzo, maar dat is 10x zo duur als parkhof. maar dan heb je wel betere qualiteit. alleen tis er heel steriel, en niet gezellig. gewoon plastic stoelen enz.

nog vragen ? ga je gang !

ik oefen zaterdag met mijn band. je bent van harte welkom om eens te komen kijken naar de oefenruimte !

laat het ff weten als je dat leuk vind , dan spreken we wat af !

skabouter
9 december 2002, 22:19
owhja, parkhof is gewoon op zondag open. de raad "vast" ook wel, en muziekCenter denk ik niet.

AntY
9 december 2002, 23:00
:smile: ik wist dat jij uit alkmaar komt... en chris p bass ook geloof ik
je kan ook oefenen in artiance geloof ik maar dan moet je ook leeerling zijn of zo :razz:
maar ik heb zaterdag vrij de laatste tijd, alleen blijf in amsterdam slapen denk ik dan... hoe laat oefenen jullie?

skabouter
9 december 2002, 23:07
ik heb les (bas/gitaar) bij artiance. je kan daar niet oefenen. alleen als je lessen volgt, en dan nog alleen als je lid wordt van de zogenaamde "popschool". maar das dan oefenen onder begeleiding, niet vrij. alleen met mensen die ook in die popschool zitten. dus dat zoek je vast niet.....

maar wij oefenen iedere zaterdag van 10.00 tot 17.00 ofzo. dus je mag zo langskomen.
je kan dan niet te lang blijven (we willen gewoon oefenen) maar ik kan je zo alles ff laten zien.

je kan ook een keer s'avonds naar de leiding gaan van parkhof. deur door, en meteen links in een klein hokkie. ik zou op donderdag gaan, en dan moet je naar TACO of LUC vragen. die laat je zo ook alles zien, en die je ook meer vertellen.

maar je kan zaterdag wel ff komen. het liefst vroeg dan 10.15/10.30 ofzo, dan zijn we nog aan het inspelen/opzetten. komt dan het best uit !

als je wilt komen moet je het wel ff laten weten !

mzzl

AntY
9 december 2002, 23:17
om die tijd lig ik nog te ronken man :smile:
je reageert snel btw :razz:

bj
10 december 2002, 12:50
Hier nog een Alkmaarder. Je hebt ook nog Het Muziekcentrum op de Vliegerstraat, dat is naast het Frits Conijntunneltje (Hoefplan). Ik weet alleen niet uit mijn hoofd of ze zondag open zijn, maar een telefoontje zal dat wel duidelijk maken: 072-5118208.
Groet, Ben

AntY
10 december 2002, 14:50
o ja daar :smile: zal eens bellen

skabouter
10 december 2002, 17:27
anty, je mag ook wel later komen, hoor. opzic geen probleem. je kan alleen niet te lang blijven.

als je komt, zeg dan maar ff hoe laat