PDA

View Full Version : behringer zent duitse zender uit =P



Madcow
7 oktober 2006, 21:14
ok ik heb dus vandaag een pendaaltje gekocht een behringer distortion modeler dm100, als ik hem inplug en aandzet. en geluid staat uit(de volume knop op me gitaar)Komt er een duitse zender uit me speaker.Maar dit komt alleen wanneer hij ook daadwerkelijk aanstaat(ik heb er een batterij in)
Maar weet iemand hoe dit komt?Want ik heb een wtf moment

cosmos
7 oktober 2006, 21:22
Zo!

Met dat Behringer heb je dus écht waar voor je geld!




:):)

schizo910
7 oktober 2006, 21:24
Ik kan er geen touw aan vast knopen...

yanto
7 oktober 2006, 21:58
Zo!

Met dat Behringer heb je dus écht waar voor je geld!




:):)

Duits pedaal met ingebouwde Duitse zender, nice feature ;). Zeker waar voor je geld :D

sinneD
7 oktober 2006, 22:04
al overwogen om langs een psychiater te gaan(geluid in je hoofd)? :D

nah, geintje, gewoon dat ding weggooien, behringer is niet echt je van het...

caliban
8 oktober 2006, 00:03
Een microfonisch buisje erin :seriousf: :seriousf:

drap
8 oktober 2006, 00:36
Moesten we eerst onze radio's inleveren van die Duutsers, moeten we ze nog weer terug kopen ook! Wel slim, ik moet het ze nageven.

Ah, kun je fijn een stukje meespelen op een lekker deuntje schlagermuziek. Wat wil je nog meer :seriousf:

MaxR
8 oktober 2006, 22:53
ik heb wel eens gehoord van fuzz pedalen die radiostations oppakken, mn vader legde me nog uit hoe het kon maar ben het weer vergeten

maar is het ook echt altijd een duitse zender?hebben je buren die graag opstaan ofzo?

if not, chauvinisten..

qwertyuiop
8 oktober 2006, 23:13
ik denk dat het een vooropgezet plan is van Behringer en een of andere vage duitse actiegroep met een onduidelijk ideologisch karakter die op deze manier hun boodschap willen verspreiden onder muzikanten in heel europa....
ik zou maar eens gaan luisteren naar wat er op die radiozender gezegd wordt..

up-guitarman
8 oktober 2006, 23:52
Ik kan er geen touw aan vast knopen...

Nee, dan breken de knopjes er af vrees ik ;)

Dweezman
9 oktober 2006, 12:46
met slechte kabels ontvang ik rusland!

d'oh
9 oktober 2006, 19:54
ik heb eens een behringerpedaaltje gekocht om een radiostation te kunnen, ontvangen, en dan wou ik daar een blender in maken, zodat je dat met het droge signaal kan mixen. maargoed die ontving geen radio:(

sebass
9 oktober 2006, 21:12
Ik heb dat ook een keer gehad met het versterken van een electrische piano. Dat was dan wel geen duitse zender maar wel radio. Al geprobeerd om hem op andere lokaties aan te sluiten. Wel bizar als die waar dan ook dezelfde duitse zender geeft, in dat geval toch maar even openmaken en op zoek naar reversed duitse afluister apparatuur.

Rhythm Machine
9 oktober 2006, 21:13
Heeft echt niets te maken met goedkoop of duur. Ik had gisteravond een Duits station in mijn Calypso Whirligig en een Amerikaans in mijn Timmy. Tegelijkertijd! Ik heb het wel enkel als ik thuis over mijn Blues Jr. speel, en dan nog maar af en toe, vandaag bijvoorbeeld dan weer niet. Ik heb het nog nooit tijdens een repetitie of optreden gehad. Ik denk dat de weersomstandigheden ook een rol zouden kunnen spelen.

RM

OJJVZ
19 december 2006, 20:37
Ik heb via mn koptel uitgang (jack > 2X tulp > 6 polig din.) m'n radio op me oude stereo aangesloten, als die radio uit is, maar de versterker aan, hoor ik een AM signaal, vrij zwak.

Een vriend van me kan met zn... IMQ stageline ofzo (40 watt goedkope Heavy Metal versterker:P) ook een signaal ontvangen, en k hoorde dat je kunt fine-tunen met je tone knop ofzo, maar das denk k onzin, heheheh.

maarum, nix nieuws gloof k :P door pedaaltje word t signaal gewoon versterkt... en met alle electronica kan je als het goed is wel een signaaltje oppakken :P

Azrael
19 december 2006, 23:13
Ogh , radio door versterkers. Het gebeurt wel eens vaker met versterker en vooral vaak met goedkope multieffecten op hoge volumes of goedkope pedaaltjes (behringer hehe)

Mr.Bluesbreaker
19 december 2006, 23:18
Ik had het vandaag nog door mijn Valvetech die in het leslokaal van een middelbare school staat. Ze nemen daar van die crappy behringer distortions mee en Digitechs. Zelfs met de Big Muffs krijg ik radio erop. Met de gewone overdrives uit de versterker zelf niet, zelfde kabels.
Met mijn eigen Jeckyl & Hyde op mijn Marshall aan de andere kant van het lokaal dan weer niet.

Bl44t44p
19 december 2006, 23:37
Die rot Duitsers ook altijd :confused:

birt
20 december 2006, 00:47
http://www2.mappy.com/sidfAiAu5K17HTMn21w/CFGMA?csl=m1&fsl=m1&gsl=m1&msl=m1&ids=&xsl=1&posl=poi&recherche=0&show_poi=0&poi_rr=0.5&poi_rx=0.6&poi_ry=0.5&lr=0.5&flash=1&gb=&out=2&wnm1=&wcm1=&nom1=&tnm1=behringersdorf&pcm1=&tcm1=&a10m1=&xm1=&ym1=&csm1=4326&CAN=&USA=&ccm1=276&brand=&x=16&y=14&gb=