PDA

View Full Version : Ibanez RG



Narvox
7 oktober 2006, 14:46
Ik heb een Ibanez RG31MH , ik heb hiervoor mss amper een maand akoestisch gespeeld, en ik speel nu een maand op deze elktr.
kan iemand mss wat uitleg geven over wat goede/slechte eigenschappen zijn aan deze gitaar, en wat ze goed/slecht speelt ed? en of ze een goeie keus is geweest voor mij als beginner,..:)

Spitfire
7 oktober 2006, 15:16
waarom geeft google aan dat deze gitaar niet bestaat?

http://www.google.nl/search?hs=fKW&hl=nl&client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial_s&q=Ibanez+RG31MH&btnG=Zoeken&meta=

almarvk
7 oktober 2006, 15:18
Hij vergeet de 2. Het is een RG321MH

crrrN
7 oktober 2006, 15:22
Goede gitaar voor dat geld. Is van mahonie hout wat betekend dat hij erg warm klinkt. De standaard pickups doen hun werk maar zijn niet super.

Verder is dit een soort gitaar waar een gevorderde speler nog door verrast kan worden, mede door dat ie erg simpel is. Een vaste brug dus geen gezeik met slechte Edge modellen.

Prima gitaar.

Neals
7 oktober 2006, 16:30
Goede gitaar om te beginnen! Goede gitaar om over 5 jaar nog op te spelen!

Vind je de klank niet cool, stop er andere elemten in en je kan er nog JAREN mee.

Erg fijne neck ook.

Narvox
7 oktober 2006, 16:48
hm mooi:) dank je vr uitleg. denk je dat het eerder bevoorbeeld een hardrock gitaar is waar ik geen funky chili peppers muziek uit krijg? of kan hij gewoon alles aan 8-) :seriousf: