PDA

View Full Version : 2de gitaar Maar welke?



Madcow
6 oktober 2006, 21:09
ik zit dus een beetje aan het nadenken(doet pijn)
kheb een 2de gitaar 'nodig' voor een optreden zodat er niet omgestemt hoeft te worden.
Maar welke? het liefste onder de 200 euro en het moet geen |_| hals zijn maar een u En niet die dikke fretten maar normale stratocasterfrets,
Verder Floyd rose of gwoon een vaste?
Floyd is gaaf, Maar het omstemmen :stop:
Vaste kan je makkelijk omstemmen :dance:
Ik zou hetliefste een Johnson stratocaster willen maar die maken ze nietmeer :mad:
Een vriend van me verkoopt zijn ibanez gh370dx ofzo voor 150,Maar tis floyd en het kraakt in dat locking geval(is dat normaal?)
Het liefste zou ik een v willen hebben,Of teminste geen stratomodel,Geen Bc rich of ibanez.
Die zwart witte dean van 300 is wel aardig, maarja

En welke versterker raden jullie me aan? ik heb een glx-35 maar ik wil iets wat harder gaat en dikke metalgeluiden kan maken :metal:

Kaïn
6 oktober 2006, 21:26
Liefste een Johnson strat maar 4 regels later zeg je geen strat te willen. Bijzonder wispelturig.
De enige tip die ik je geef is gewoon een gitaar kopen met een vaste brug. Voor de rest ga gewoon keertje een dagje naar de feedback en leef je uit.
(probeer de volgende keer je toon iets te veranderen in je post. Je bent 15, dat moet je kunnen).

Succes ermee

Aron Maiden
7 oktober 2006, 10:24
Ik zou hetliefste een Johnson stratocaster willen maar die maken ze nietmeer

Of teminste geen stratomodel,




haha idd!, niet echt lang na gedacht hé?

caliban
7 oktober 2006, 12:50
Liefste een Johnson strat maar 4 regels later zeg je geen strat te willen. Bijzonder wispelturig.
De enige tip die ik je geef is gewoon een gitaar kopen met een vaste brug. Voor de rest ga gewoon keertje een dagje naar de feedback en leef je uit.
(probeer de volgende keer je toon iets te veranderen in je post. Je bent 15, dat moet je kunnen).

Succes ermee
Wat bedoel je met zijn toon

Madcow
7 oktober 2006, 21:47
Ik bedoel, Dat ik een johnson wil verwegen zijn hals ;) en niet verwegen het body,Snapje?

caliban
7 oktober 2006, 23:53
Ik bedoel, Dat ik een johnson wil verwegen zijn hals ;) en niet verwegen het body,Snapje?
Dat versta ik ook al niet
Ben ik dom of is het gewoon toeval????

Kaïn
8 oktober 2006, 11:21
Die toon dus ;) Onsamenhangend.

Wimvdb
8 oktober 2006, 11:59
Met dat budget moet je zeker voor een vaste brug gaan ...

Kijk voor een dean evo xm of een vendetta 1.0. Kijk dan ook is naar een squier tele custom ( P90's ). Jack and danny schijnt ook een tof budgetmerk te zijn