PDA

View Full Version : Wie gaat naar The Rolling Stones?



vulvasonic
8 december 2002, 02:10
wel?

hoofd
8 december 2002, 12:33
Ik wil wel, moet alleen nog ff een kaartje kopen.

Dionyios
8 december 2002, 16:41
Ik hoor binnenkort of ik kaarten heb... Misschien voor de Kuip, of anders voor de ArenA. Zijn wel tering duur man, maarja, toch maar heen he :grin:

vulvasonic
8 december 2002, 23:29
Ik ben nogal geschrokken van die prijzen.
Misschien ga ik toch maar een 2e hands effectpedaaltje kopen.

Eigenlijk toch godvergeten schandalig ook he, dat het zo veel moet kosten.
Ik zou bijna willen aanraden om die gasten te boycotten (maar in je uppie haalt dat ook weer zo weinig uit).

Dionyios
9 december 2002, 00:52
Nee denk ook niet dat je een boycot kan organiseren. Als ze de prijzen nog 2x zo duur zouden maken zou het evengoed nog wel uitverkocht raken...

Maarja, denk ook niet dat ze na deze tour nog heel vaak zullen gaan optreden (voorgevoel), dus maar ff door die zure appel heenbijten he.

Markie
9 december 2002, 14:40
Yes!

Al vroeg in de rij gaan staan afgelopen zaterdag en kon daardoor gelukkig nog net kaarten voor 2e concert in de Kuip krijgen!!!

Phizer
9 december 2002, 17:08
ja mn pa heeft ook kaarten gehaald!!!

Dionyios
9 december 2002, 17:12
Wij hebben via een soort concerten-reisbureau gedaan. Hebben we gelijk vervoer met een touringcar die eerst diverse plaatsen aandoet om mensen op te pikken.

Hebben we in 97 ook gedaan, en t was wel gezellig met een volle bus...

hoofd
9 december 2002, 19:56
Ja kut dus, las vandaag in de krant dat alle concerten binnen anderhalf uur waren uitverkocht...en ik heb geen kaartje :grin:

Dionyios
10 december 2002, 00:11
Tja, jij en nog 49.999 mensen denk... :eek:

Succes in ieder geval... Ik hoorde vanmiddag dat ik kaarten voor de Kuip heb :smile: