PDA

View Full Version : Onderdelen bestellen



dacrow
3 oktober 2006, 19:27
Waar kan ik (online) een onderdeel bestellen, bvb een switch (channel select) van mijn Peavey amp? ? ?

Fumi SG
3 oktober 2006, 19:30
Kom op joh, kijk eens verder dan je neus lang is!! Nog geen twee posts onder de jouwe wordt precíes dezelfde vraag gesteld!

dacrow
3 oktober 2006, 19:50
Kom op joh, kijk eens verder dan je neus lang is!! Nog geen twee posts onder de jouwe wordt precíes dezelfde vraag gesteld!

Newtone en Banzai ken ik wel, deze zijn echter gefocused op effect- onderdelen, ik moet een algemene leverancier hebben voor ook versterkonderdelen etc :)

Chris Winsemius
3 oktober 2006, 20:08
Algemene amp-parts-leverancier wordt moeilijk.............
Bestel zelf heel veel MercuryMagnetics trafo's (the best!) maar ook veel onderdelen van Cedist, NewSensor, Weber, TAD en nog wat andere nationale of buitenlandse leveranciers.

Dirk_Hendrik
3 oktober 2006, 20:12
Waar kan ik (online) een onderdeel bestellen, bvb een switch (channel select) van mijn Peavey amp? ? ?


Watvoor peavey amp? Kan ik mss eens in m'n rommedoos kijken ;)

Fumi SG
3 oktober 2006, 20:13
Newtone en Banzai ken ik wel, deze zijn echter gefocused op effect- onderdelen, ik moet een algemene leverancier hebben voor ook versterkonderdelen etc :)

Ow, dan neem ik mijn woorden terug. Al had je het in je openingspost wel wat beter mogen omschrijven.;)

Kijk eens op www.tubeampdoctor.com (http://www.tubeampdoctor.com/), die hebben ook wel een hoop.

dacrow
3 oktober 2006, 23:27
Watvoor peavey amp? Kan ik mss eens in m'n rommedoos kijken ;)


Peavey Audition 110...

Maar ben niet zeker of het de swith is, het kan ook de relais zijn die zorgt voor het 'klik-klak' in en uitschakelen. (Ook bij laag gain gehalte)