PDA

View Full Version : Kapjes voor niet gebruikte aansluiting daisy chain?



Pun
3 oktober 2006, 15:40
Ik vroeg mij af of er kapjes verkrijgbaar zijn om over de niet gebruikte aansluitingen van een daisy chain te schuiven?
Ik heb namelijk ongeveer 4 van die losse aansluitpunten, en laatst kwam er eentje per ongeluk tegen de zijkant van een van m'n pedalen aan en de vonken sprongen ervan af. Dat was dus niet de meest prettige sensatie, het zou dus wel makkelijk zijn als je daar kapjes overheen kunt schuiven.

BVD

almarvk
3 oktober 2006, 15:42
Zullen vast wel kapjes voor zijn, maar Ducttape werkt ook voor alles!

interessander
3 oktober 2006, 15:54
En al zouden er kapjes zijn, dan zouden waarschijnlijk ze nog 5 euro kosten ook.

nielsduursma
3 oktober 2006, 15:57
bij mijn daisy chain zaten ze er gewoon op....

vinni
3 oktober 2006, 15:58
Ja, Gewoon isolatietape erover.

Wat ook kan.....ben de naam even kwijt....maar van die heatshrinking plastic tubes....

Vinni

Pun
3 oktober 2006, 16:00
Met isolatietape gaat die lijm dan niet verschrikkelijke resten achter laten na een tijd?

interessander
3 oktober 2006, 16:03
Ja, Gewoon isolatietape erover.

Wat ook kan.....ben de naam even kwijt....maar van die heatshrinking plastic tubes....

Vinni


krimpkous?

Fuhgawz
4 oktober 2006, 10:17
Bij mijn Ibanez daisy chains zaten ze standaard bij. Zijn van die blokjes rubber met een gaatje erin waar je de contactpunten in kunt schuiven.

up-guitarman
4 oktober 2006, 10:21
Zo'n rubber blokje kan je natuurlijk ook zelf maken ...
Ikzelf gebruik ook gewoon ducktape (nu niet meer want er zijn geen losse eindjes meer ;))

Dirk_Hendrik
4 oktober 2006, 10:38
Met isolatietape gaat die lijm dan niet verschrikkelijke resten achter laten na een tijd?


Ja nogal. iks zo smerig als gaffa of duct 2 maanden later. Misschien eerst een stukje papier en dan pas tape?

Fuhgawz
4 oktober 2006, 10:45
Daarbij, is het echt zo erg dat die dingen er zonder kapje bij liggen?

hassent
4 oktober 2006, 11:12
Daarbij, is het echt zo erg dat die dingen er zonder kapje bij liggen?
Zie start topic! Ja dus :seriousf:

heavy-metal-thunder
4 oktober 2006, 11:28
zo'n stukje plastiekbuis dat o.a. gebruikt wordt voor de beluchting van aquarium. Kan je kopen in elke doe-het-zelf. Voor enkele euro's heb je dopjes voor gans gitaarnet.nl/be :-)