PDA

View Full Version : Meul !-<->-! [Aquarius]



meul
3 oktober 2006, 12:24
Hai,

Ik dacht ik post weer eens wat, Alvast bedankt voor het luisteren en reageren!

http://home.kpnplanet.nl/~jlvermeulen@kpnplanet.nl/sound/jan%20vermeulen%20-%20aquarius.mp3

Groetjes,
Jan

guitarchris
3 oktober 2006, 13:38
ik dacht eerst dit gaat op de satch tour maar later toch meer petrucci beetje mengelmoes maar ik vind t heel vet klinken!!!

Don Capo
3 oktober 2006, 14:21
Hai,

Ik dacht ik post weer eens wat, Alvast bedankt voor het luisteren en reageren!

http://home.kpnplanet.nl/~jlvermeulen@kpnplanet.nl/sound/jan%20vermeulen%20-%20aquarius.mp3

Groetjes,
Jan

Vervelend mannetje! Klinkt beroerd, vind er niks aan, slechte kwaliteit geen samenhang, ongeinspireerde klotemuziek. Allemaal niet van toepassing op dit stukje muziek, errrrg lekker! Meeeeeer

bluegate
3 oktober 2006, 16:13
Heftig stukje :cooler:

benwave
3 oktober 2006, 16:30
Verder alles goed Jan ?

Doe jij naast muziek maken toevallig ook aan Freediving en race sport en dat soort dingen ?

Geweldig stukje weer Jan .Vooral dat stukje vanaf 2.58 min

peter_heijnen
3 oktober 2006, 16:49
Wordt het niet tijd voor de volgende stap, echte bas en drums?

Het gaat dan nog een keer vetter worden!!!!

Jax
3 oktober 2006, 17:17
Jij moet echt wat mensen vinden die op dezelfde muzikale golflengte zijn, en deze muziek live tot gehoor brengen joh!! Lijkt me echt schitterend!

Solidkick
3 oktober 2006, 22:29
cool as ice :rockon:

new deep
3 oktober 2006, 23:13
goed gearrangeerd zeg

johantipker
3 oktober 2006, 23:29
Moddervet met spataderen!!! :rockon:

meul
4 oktober 2006, 09:17
Hey!!! iedereen bedankt voor de toffe reakties!

@ Ben, hey benny, nee geen krachtsport, gewoon zo'n luie muzikant, je weet wel :-)

@ Peter H, Ik weet niet of het vetter zou worden met een echte drum, bass zou wel gaan schelen denk ik. alles gaat hier op de pc, die drumsounds zijn opgenomen met de beste mics, beste drummers slaan het in, de mooiste drumkits, zo krijg je het thuis nooit! bovendien is mijn buurjongetje van 13 net bezig met zijn eerste pannekoeken (paradidle)

@ Jax, ja dat zou best eens cool kunnen worden

@ new deep, thanks men, ik vind dat ook leuk om te doen, ik had al wat homemade ervaring met het maken van film achtige muziekjes, dat kan ik hier nu goed gebruiken.

@ johan, Hey Jo! :-)

groetjes,
Jan

peter_heijnen
4 oktober 2006, 11:54
@ Peter H, Ik weet niet of het vetter zou worden met een echte drum, bass zou wel gaan schelen denk ik. alles gaat hier op de pc, die drumsounds zijn opgenomen met de beste mics, beste drummers slaan het in, de mooiste drumkits, zo krijg je het thuis nooit! bovendien is mijn buurjongetje van 13 net bezig met zijn eerste pannekoeken (paradidle)

Ik bedoelde met de volgende stap ook: naar buiten! :)

Goede drummers zijn dun gezaaid, zeker voor jouw muziek ik weet het, maar niet geschoten is altijd mis.

Bouke
4 oktober 2006, 14:58
Even dacht ik, hoopte eigenlijk, op een mooie eigentijdse gitaarversie van het openingsnummer uit de rockmusical HAIR :D

Jouw nummer is ook 'best leuk' hoor...

Bouke (die na dit soort liedjes altijd even de gitaar pakt... en dan snel weer terug zet :D)

Gert-Jan
4 oktober 2006, 17:17
Wat ik altijd zo ranzig knap vind in jouw composities is dat ze 'af' zijn. Ieder detail lijkt bedacht en je kan jou niet gauw beschuldigen van gebrek aan variatie. Die drumpartijen zijn waanzinnig, ieder tikje staat op de juiste plek.

Ware symphonien jouw werk!!!

VHsologitarist
4 oktober 2006, 18:27
Nice compositie.. vind de piano partij ook mooi (af en toe dissonante tonen). Daarna beetje vai achtig. En dan... Heavy!! haha die stemmetjes... grappig!! Midden stukje vind ik echter niet zo mooi maar dat is een kwestie van smaak (ben geen metal fan). Vind het mooi om te horen dat je speelt met de nootkeuze (wat net wel en net niet kan), leuke harmonie! En daarna hoor ik Vai weer... :) Nice 8)

johantipker
4 oktober 2006, 18:27
Ik bedoelde met de volgende stap ook: naar buiten! :)

Goede drummers zijn dun gezaaid, zeker voor jouw muziek ik weet het, maar niet geschoten is altijd mis.

ik ken er eentje die die job zou kunnen..... Kim Weemhoff!!!! (woonachtig in Haarlem) hoewel met Ramon Rambeaux zou je ook een end kunnen komen!

Lacrimosa
4 oktober 2006, 18:28
Erg bijzonder dit...ik denk dat ik het wat vaker moet beluisteren om er ff in te komen hehe!!

Goed gedaan man!

peter_heijnen
4 oktober 2006, 18:34
ik ken er eentje die die job zou kunnen..... Kim Weemhoff!!!! (woonachtig in Haarlem) hoewel met Ramon Rambeaux zou je ook een end kunnen komen!

Kim idd! Hem kennende zou hij het fantastisch vinden om met jou te spelen, en hij is zeker ook de man om deze muziek te spelen. Ik heb zijn nummer nog wel liggen, pm me als je er iets in ziet.

johantipker
4 oktober 2006, 18:59
Ik denk het ook! En je krijgt de meest dwaze grappen en grollen om je oren geslagen......

meul
5 oktober 2006, 10:23
@ vhs, ik zoek die grens ook altijd bewust op, het creert spanning en daar hou ik van in muziek

@ lacr, fenks men!

@ gert, dank je wel!, met het verplaatsen van een klapje hier en daar in het basis drum patroon kom je een heel eind. een subtiel hihat patroontje of juist een stop, een voortrekkend vlammetje. een kick een halve tel te laat of te vroeg en knets er gebeurd ineens wat.

@ Bouke, de duim omhoog red me in je commentaar :-) dank u!

@ Jo en Peter, ik hoef eigenlijk helemaal niet perse de boer op. ik zou ook niet snel meer een oefenruimte induiken en weer in eigen beheer gaan leuren, gewoon geen trek meer in. als het ooit word opgepikt door iemand met een plan, prima. leuk project bijvoorbeeld. Peter bedankt voor je aanbod!

pgm10th
5 oktober 2006, 11:05
Zo als ik van je gewend ben, but hey!? what else is new!

klinkt weer lekker man!

Denny

Bouke
5 oktober 2006, 12:51
@ Bouke, de duim omhoog red me in je commentaar :-) dank u!

hahaha, ik zal wat duidelijker zijn: super gespeeld :D

Ik ken het nummer Aquarius vooral als openingsnummer uit een van mijn favoriete musicals: HAIR. Dus toen ik jouw post zag, dacht ik: "hé, da's cool, ben benieuwd", maar het was dus heel wat anders.

Bouke (die soms typt wat 'ie denkt en dan wat onduidelijk uit de hoek komt)

Edit: nu nog ongeveer 10x geluisterd en het wordt steeds mooier!!! Te gekke compositie!!

meul
6 oktober 2006, 13:45
@ Pgm10th, hey den, dank! ben je al een tremolo voor me op het spoor?

@ Bauwke, is dat uit Hair, dat wist ik niet, ik heb de musical nog nooit gezien. Maar als JIJ zegt dat het openingsnummer oke is, ga ik daar moeiteloos vanuit ;-)

Luc-O
6 oktober 2006, 17:49
Hey jan, geweldig dit, gaaf als het heavy wordt, lekker geproduced! Er hadden van mij nog wel een paar lijpe riedels in mogen zitten.



@ Pgm10th, hey den, dank! ben je al een tremolo voor me op het spoor?

Da's toevallig, ik zoek ook nog een trem, een lo pro edge om precies te zijn. Als iemand er een heeft/weet...

meul
8 oktober 2006, 22:10
Hey luc,

bedankt voor je reaktie. het kan altijd lijper natuurlijk, helemaal met je eens :-)

Stratman70
11 oktober 2006, 12:48
Wat ik altijd zo ranzig knap vind in jouw composities is dat ze 'af' zijn. Ieder detail lijkt bedacht en je kan jou niet gauw beschuldigen van gebrek aan variatie. Die drumpartijen zijn waanzinnig, ieder tikje staat op de juiste plek.

Ware symphonien jouw werk!!!
Sluit ik me helemaal bij aan.

Erg mooi hoor! Het blijft boeien, omdat er telkens weer iets anders komt. Alles klopt gewoon: de compositie, het geluid, de afwerking....

Voor mij Kunst met een grote K!

meul
13 oktober 2006, 21:38
Sluit ik me helemaal bij aan.

Erg mooi hoor! Het blijft boeien, omdat er telkens weer iets anders komt. Alles klopt gewoon: de compositie, het geluid, de afwerking....

Voor mij Kunst met een grote K!

Hey strat,

dank je wel man!

J

pgm10th
17 oktober 2006, 08:36
[QUOTE=meul]@ Pgm10th, hey den, dank! ben je al een tremolo voor me op het spoor?

Ja, ik heb hem besteld voor je, en hij zal morgen verzonden worden.
Zal 9 tot 10 werkdagen gaan kosten.
Maar ik laat het ff weten als ik hem heb.
http://7-string.com/ebay/jacksonblacktremolo.jpg

meul
17 oktober 2006, 15:37
[QUOTE=meul]@ Pgm10th, hey den, dank! ben je al een tremolo voor me op het spoor?

Ja, ik heb hem besteld voor je, en hij zal morgen verzonden worden.
Zal 9 tot 10 werkdagen gaan kosten.
Maar ik laat het ff weten als ik hem heb.
http://7-string.com/ebay/jacksonblacktremolo.jpg

Hey den,

helemaal tof!!! eindelijk weer na 4 jaar een pook.
spreek je wel ff private verder