PDA

View Full Version : EPI LE PAUL MET DE BOSS GT3??



yoene
7 december 2002, 23:04
als ik met een le paul epi op een boss gt3 ga spelen blijven de effecten dan een beetje overeind? zoals de delay enz enz enz of is dat zwaar bagger op een Boss effect apperaat?? een le paul

Greetz Yoene

Ic3gl0vE
7 december 2002, 23:10
Als het zwaar bagger klinkt ligt dat aan je Epi of aan je instellingen niet aan de Boss

end of story

yoene
7 december 2002, 23:15
ja ik weet nie of het bagger klinkt: ik heb de gitaar namelijk nog niet :razz:

maar ik wil graagwete of iemand zoiets heeft, of me dan een andere gitaar aanraad :razz: :grin:

Lacrymosa
7 december 2002, 23:43
Maakt niet uit wat voor gitaar je in een GT stopt, et klinkt altijd wel goed

Het klinkt echter nooit heel goed, maar dat ligt aan je GT

CheerS!!

Moonchild
8 december 2002, 00:06
T'is een LeS Paul trouwens

yoene
8 december 2002, 13:18
de boss gt3 nie zow goed :'( ? :'(

Jay Cal
8 december 2002, 13:27
Ik vind het geluid van mijn POD beter dan dat van de GT-3. Natuurlijk is het wel appels en peren vergelijken omdat de POD zonder floorboard niet footswitchable is en de GT-3 veel meer effecten bevat.
Ga je echt voor tone dan zou ik de POD adviseren. Ben je iemand die helemaal geilt op wazige effecten en alles in 1 wilt... Dan adviseer ik de GT-3.

Rock on,

Gianno!

sweet
8 december 2002, 15:18
Op 2002-12-08 00:06, schreef Moonchild:
T'is een LeS Paul trouwens


Laatst was iets grappig op http://www.marktplaats.nl; een gozer noemde het de hele tijd een stratecaster...

Ic3gl0vE
9 december 2002, 22:14
Jay Cal: goede tone uit een gt3 halen is ook mogelijk hoor, zeker weten, maar het kost gewoon veel tijd! Zelf vond ik de POD maar een wazig dingetje maar ik heb er ook niet veel tijd aan besteed.

Lacrymosa
9 december 2002, 23:47
Nou Ice

Jay en ik spelen regelmatig samen
hij op een POD en ik op mn GT-3 (omdak geen zin heb om met mn multitone te gaan lopen sjouwen)

En ik vin de POD toch wel beter klinken
Extreem veel vershil zit er niet echt in, maar de GT-3 is veel minder voor recording, en hij klinkt veel ieler

CheerS!!

Ic3gl0vE
10 december 2002, 15:11
ja de gt3 is minder voor recording daarin geloof ik je meteen. de POD is namelijk meer bedoelt voor recording
maar als je geen pre-amp gebruikt, alleen effecten, is de pod dan nog steeds beter? en om welke pod gaat het hier?

Lacrymosa
10 december 2002, 15:50
Ik geloof dat ie de eerste POD heeft, maar als je alleen de effecten gebruikt kom je zwaar in de problemen met een GT

want ik wil bijv de (op zich best wel mooie) delay uit mn gt gebruiken, alleen ik wil ook de scheur van mn Koch gebruiken

da gaat niet

CheerS!!

Ic3gl0vE
10 december 2002, 16:47
als je dąt wilt moet je de 4 of 5 cable method gebruiken.. ik weet 'm zo niet meer maar goed. Dan is je versterker eigenlijk een effect van de GT3 en kun je de pre-amp van je versterker gebruiken door de ext.DS aan te zetten

Lacrymosa
10 december 2002, 17:37
maar dan gaat ie nooit meer zo hard, om een of andere vage rede, en omdat ie niet zo hard gaat, hoeft de eindtrap nie zo hard te werken, en dat is nou eenmaal jammer

CheerS!!

Ic3gl0vE
10 december 2002, 17:50
daarvoor zit er een leuk output knopje aan de achterkant van de gt3
Maar ja ik heb een transistor-eindtrap en dan maakt het geen hol uit

Jay Cal
10 december 2002, 19:20
Ik heb ook een transistor eindtrap (H&K Vortex 100W) en mijn POD is de 2.0

Ik vind de POD gewoon beter klinken dan de GT3. Mocht je echter helemaal gaan voor wazige effecten dan adviseer ik zeker de Boss.

Greetz