PDA

View Full Version : amp tot de 250/200 euro



livefortoday
2 oktober 2006, 14:40
Hoi,
ik ben op zoek naar een gitaarversterker die geschikt is voor in een bandje te gebruiken, en ook een mooi geluid heeft. Ik heb weinig tot geen verstand van versterkers, ik ben nu in het bezit van een Cube 30.
Mijn budget is niet veel meer dan 200 euro, 250 op z'n hoogst. Ik zou waarschijnlijk voor tweedehans gaan, maar ik weet niet wat voor versterker ik nou zoek, welke de beste is die ik tweedehans binnen mijn budget kan krijgen.
Ik speel van punk tot metal, maar een lekker warm klinkende zachtere overdrive vind ik ook belangrijk. Mijn gitaar is een Epiphone Les Paul Custom.
heeft een van jullie een idee?

E-J
2 oktober 2006, 17:11
Mij lijkt voor jou een Randall RG75 wel iets!

Behoorlijk veelzijdig, best mooi clean geluid en de overdrive kanalen zijn ook erg divers...

...al weet ik eerlijk gezegd niet of de stap van een Cube 30 naar zo'n versterker groot is.

Erikt
2 oktober 2006, 17:12
Kijk (en probeer) eens de Vox AD serie uit! Ongelooflijk veelzijdige amp, alle effectjes al in huis en volledig programmeerbaar. En het belangrijkste.. hij klinkt prima! :cooler:

Code-X
2 oktober 2006, 17:12
Mij lijkt voor jou een Randall RG75 wel iets!

Behoorlijk veelzijdig, best mooi clean geluid en de overdrive kanalen zijn ook erg divers...

...al weet ik eerlijk gezegd niet of de stap van een Cube 30 naar zo'n versterker groot is.

Mee eens, je kan ook even doorsparen en voor 500 euro tweedehands een buizencombo kopen (goed marktplaats en gitaarnet in de gaten houden ;) )

Erikt
2 oktober 2006, 17:13
Mij lijkt voor jou een Randall RG75 wel iets!

Behoorlijk veelzijdig, best mooi clean geluid en de overdrive kanalen zijn ook erg divers...

...al weet ik eerlijk gezegd niet of de stap van een Cube 30 naar zo'n versterker groot is.

Zowiezo is van een Cube 30 overstappen naar een versterker van 200-250 euro niet een heel groot verschil..

livefortoday
2 oktober 2006, 18:24