PDA

View Full Version : traveling wilbury's guitar ????



gitaarnewbie
7 december 2002, 19:40
Ik heb een traveling wilbury's gitaar in mn bezit (overgegeven van mijn vader) maareuh is da goed om mee te beginnen? en is da e goeie gitaar?

Ic3gl0vE
7 december 2002, 23:01
overgeven? jakkes...

Moonchild
8 december 2002, 00:09
Is Travelling Wilbury's niet een band?
Je moet wel even het merk noemen, om te kunnen zeggen of het een beetje een goeie gitaar is.
Maar in principe is eigenlijk elke gitaar geschikt om mee te beginnen, zolang er maar zes snaren op zitten en er geluid uit komt.

gitaarnewbie
8 december 2002, 13:03
Op 2002-12-08 00:09, schreef Moonchild:
Is Travelling Wilbury's niet een band?
Je moet wel even het merk noemen, om te kunnen zeggen of het een beetje een goeie gitaar is.
Maar in principe is eigenlijk elke gitaar geschikt om mee te beginnen, zolang er maar zes snaren op zitten en er geluid uit komt.

Gretsch -> http://www.gretschpages.com/models/wilburys/

signsofzodiac
8 december 2002, 14:37
Ik vind die planken eigenlijk best wel cool :smile:! En de Wilbury's waren een goeie band (kijk maar naar de namen!)

michielv
9 december 2002, 07:54
De TW gitaren waren behoorlijk beroerd. In de Guitar Player stond indertijd een soort opmerking dat George Harrison de gitaar eigenlijk voor het enige doel gebruikte waarvoor de gitaar geschikt was: slide.

Maar als de gitaar een beetje gestemd blijft en niet al te slecht klinkt is het om te beginnen natuurlijk altijd goed.