PDA

View Full Version : Eindelijk een Vibro King



Gretsch6120
7 december 2002, 17:45
Ik ging vandaag eventjes naar de muziekwinkel voor een setje nieuwe snaren, zag ik me daar toch een mooie Fender Vibro King staan! voor maar 1395 euro! Het bleek een 2ehands te zijn van iemand die er 2 had; 1 voor opt podium en de andere voor thuis. De mooiste had hij ingeruild tegen een andere versterker. Ik heb dus gevraagd of ik hem kon inruilen tegen mijn marshall buizencombo. Uiteindelik zou het me nog 900 euro kosten. Ben naar huis geraced om de marshall te halen en ik zit nu thuis met een Vibro King! Wat een geweldige versterker. Klinkt echt superwarm. En met de reverb helemaal open klinkt het precies als dick dale's misirlou!
Wat zal ik vannacht lekker slapen :wink:

Dude
7 december 2002, 17:51
lekker idee hoor dude, succes ermee, erg cool

Ic3gl0vE
7 december 2002, 19:45
NO WAY dat jij vannacht lekker slaapt

jij blijft de hele nacht spelen :smile:

sash
7 december 2002, 20:11
Congrats! Vibro Kings roelen.

SteavisSmokin
7 december 2002, 21:33
Gefeliciteerd, VK's zijn erg mooie versterkers! Heb jij de versie met een EL84 als reverb driver buis of die andere?

Lacrymosa
8 december 2002, 00:07
Gefeliciteerd man

maar je begrijpt nu wel dat wel allemaal foto;s en samples willen

CheerS!!

habberdoedas
8 december 2002, 02:05
Gatverdamme ik wordt echt JALOERS. Geweldige versterker de Vibroking. Ik heb er een keer op mogen spelen. Was meteen verkocht. Maar ja ik vind zoveel versterkers mooi maar mijn portmonee niet. Dus het blijft bij een natte droom......

Negative K3 fan
8 december 2002, 14:37
Oh wat geil (en duur)... nu nog pics!

signsofzodiac
8 december 2002, 14:51
Yummie! Congrats!

Nou nog een ToneMaster pour moi!

Gretsch6120
11 december 2002, 12:53
pics komen eraan, momentje nog, krijg deze week waarschijnlijk nog een stratje en een tele die ik ga customize. zal dan wat gearshots maken. lijkt hier gvd wel een fender winkel! Volgens mij heeft hij een 6V6GT buis voor de reverb. Ik was er stiekem al aan het denken het chassis in een tonemaster head te monteren en een 2X12 cabinet eronder te plaatsen. maar voor nu zijn de centjes ff op.

Rutger
11 december 2002, 13:08
Gaat een setje snaren halen, komt met een Vibro King thuis.

Die strat en tele kreeg je zeker bij een paar plectrums cadeau?

gefeliciteerd!!

BLOK182
11 december 2002, 13:24
Gefeliciteerd!! Vibro king's klinken prachtig, heb er eventjes over gespeeld in EIndhoven met een RG550, maja, ik zocht eigenlijk ff een andere versterker om over te scheuren (snapten ze kennelijk niet daaro).