PDA

View Full Version : Hommeles bij de Plug in Amsterdam.



Wouter J
30 september 2006, 22:37
Ik kwam vandaag Rob Ruiters tegen op de beurs in Veenendaal, toen ik hem vroeg of Peter dan toch had besloten om een stand van de Plug op de beurs te zetten betrok zijn gezicht en zei hij. "Ah, ik zie dat jij het kennelijk nog niet weet, Ik ben weg bij De Plug."

En hij vertelde me over een rechtzaak tussen hem en Peter over achtergehouden geld en dat hij daarom het zinkende schip heeft verlaten. Hij zei me dat dat ook de Reden was waarom mede-Plug oprichter Rienk van de winkel The String toendertijd ook alle banden met de Plug verbrak en een eigen winkel was begonnen. Rob zei me dat hij Rienk's voorbeeld ging volgen.

En als zeer zware domper sloot hij het gesprek af met de mededeling dat het niet lang meer zou duren voor De Plug een "Dicht gespijkert pandje aan de Ruysdaelkade" zou zijn.

Heel triest, de Plug was een begrip in de Nederlandse muziekwereld, zeer zonde dat het zo moet eindigen.

sjaakies
1 oktober 2006, 14:04
Moet je zulke verhalen op internet zetten ?

Wouter J
1 oktober 2006, 14:12
Moet je zulke verhalen op internet zetten ?

Het lag me op mijn lever and Rob zei me ook om iedereen die ik kende daar voor te waarschuwen.

MarshallSG
1 oktober 2006, 15:49
Ik heb er nog drie gitaren in consignatie staan. Gauw ophalen dan maar.

Bedankt voor de tip.

hoofd
1 oktober 2006, 16:46
Ik wist al een tijdje dat er iets goed mis was met De Plug, maar ik had geen idee wat 't nou precies was. Nu weet ik het, thanx! Nu ga ik toch meestal naar Sound Plaza omdat die maar 10/15 minuutjes fietsen is, maar mijn eerste twee gitaren en versterkers heb ik bij The String gekocht.. Rienk is een toffe peer!

PunkRockGuitarist
1 oktober 2006, 17:21
Jammer, Ik ben er 1 x geweest :hippie: best wel toffe winkel.

Blokkie
2 oktober 2006, 10:19
Dat is inderdaad slecht nieuws. Ik kwam graag in de Plug. Heb ook een keer met het bandje van Peter meegejammed.

sjaakies
2 oktober 2006, 20:44
niet dat ik het dom van je vind Wouter maar je hoort natuurlijk maar 1 kant van het verhaal.( niet dat ik pikante details weet )

maar goed het blijft een trieste zaak dat iets zo moet eindigen

walkin' j. blue
12 oktober 2006, 16:14
niet zo netjes van je om een eenzijdig verhaal als harde feit op het net te gooien. Wees maar blij dat je niet in het drugcircuit zit, roddelen wordt daar beloont met harde hand

Wouter J
12 oktober 2006, 19:30
Kom op, jullie doen alsof ik Peter als de duivel heb afgeschildert. Ik weet inderdaad zijn kant van het verhaal niet maar ik heb gewoon verteld wat Rob mij vertelde.

En mijn post laat toch ook zien hoe jammer dat ik het vindt als het mis zal gaan bij de Plug?

jorrit
14 oktober 2006, 19:37
niet zo netjes van je om een eenzijdig verhaal als harde feit op het net te gooien. Wees maar blij dat je niet in het drugcircuit zit, roddelen wordt daar beloont met harde hand


jah of in het loverboy circuit, of in de wapenhandel, of in de mensenhandel of gewoon bij de hells angels... :S

cardinal
19 oktober 2006, 19:22
Iedereen weet toch wel dat het altijd een beetje sjacheren is bij de plug. De ene keer koop je een toppertje voor een prikkie en de andere keer meuk voor te veel geld.

Ook die gast van the string schijnt nou niet het heiligste boontje van allemaal te zijn. Maar god wie is dat nu wel.

Als jullie een beetje scheef halsje op een gitaartje hebben melden jullie dat altijd netjes erbij (maw zijn jullie allemaal zo 100% op de korrel). Ik zie daar nooit iets over in een advertentie staan en het lijkt mij stug dat alle gitaarhalsen in nederland die tweedehands aangeboden ineens recht zijn.
Iedereen heeft wel eens wat verkocht of gedaan wat niet helemaal door de beugel kan (behalve ik natuurlijk:-}

Even terug naar de plug, die peter gaat vast gewoon door man. Lijkt mij een echte doortrapper.