PDA

View Full Version : feedback



gangsta
10 november 2001, 10:38
ik wil een keertje bij feedback gaan kijken. Ik woon in Amsterdam dus ik d8 ik ga naar utrecht, maar al je bv op de website van feedback zie je eigenlijk vooral rotterdam,rotterdam....

is utrecht ook de moeiter waard of moet ik gewoon naar rotterdam gaan?

gangsta
10 november 2001, 10:39
ow en weet er iemand toevallig een goede gitaarwinkel in den haag?

(kga er vandaag naartoe dus...)

Noctiis
10 november 2001, 10:53
Utrecht is Feedback wel leuk om een xtje te kijken, maar voor veel gitaren, ga ook eventjes langs Staffhorst. Is maar een klein stukje vanaf Utrecht centraal station.
Groeten, Niels

Ibanez
10 november 2001, 12:25
Inderdaad, de staffhorst is groter dan de feedback utrecht. Maar de feedback in rotterdam is nog het grootst en het coolst. Daar kan je echt uren lang op alle gitaren gaan spelen, echt relax. Als ik jou was Gangsta zou ik naar feedback rotterdam gaan.

Ibanez
10 november 2001, 12:26
En een goeie winkel in den haag is natuurlijk rockpalace.

gangsta
10 november 2001, 12:38
thanx mensen maar ik ga zo ff naar staffhorst, den haag gaat niet door, maar rock palace hou ik in me hoofd..:grin:

Ditmar
10 november 2001, 14:48
Stand By aan de ouwegracht is ook een fijne winkel, bovendien zit het naast een van de fijnere coffeeshops van utrecht

gangsta
10 november 2001, 16:08
daaamn staffhorst zuigt zwaar zeg. die mensen kijken je echt zo aan van wat doe je hier?...........1 gibson, 3 epi., 4 fenders, 1 ibanez en 100000000 samicks (allemaal met beveiliging :razz:)

Noctiis
10 november 2001, 17:16
en 50 BC Rich gitaren, een van de redenen voor mij om er toch heen te gaan :smile:
Bedoel je die winkel vlakbij Andersom Ditmar?

gangsta
10 november 2001, 17:36
jah das wel waar, was ik ff vergeten, :grin:

gangsta
10 november 2001, 17:56
enne ik was net ff op internet aan t zewrfen. en ik kwam op een site van musikproductiv, daaaaamn daar wil ik wel gaan werken/wonen (in die winkel :smile:) is daar wel ns iemand geweest? en zo ja, is dat echt zo groot als het lijkt?

Jeroen
10 november 2001, 18:28
Voor mijn kritiek op staffhorst is dit forum te klein denk ik......

Gman
10 november 2001, 19:54
Voor Gangsta kan ik alleen maar zeggen; Neem de trein naar Den Haag ( als je geen auto hebt) en ga naar Rock Palace ! Keuze zat in allerlei hard en zachtwaar. Gitaren zat versterkers genoeg randapparatuur plentie. Dus wat wil je nog meer? Enne, goede en vriendelijke bediening. Ze weten dat je met je spaarcenten komt, dus ze kijken je niet de deur uit. Of je nu een gitaar van 5000 of van 500 gulden wilt horen, ze maken ruimte voor je in een van de test-cabines. Oh, wilde je toch liever even de recording afdeling bekijken? Nou neem dan ook daar maar ff de tijd voor. Want er is zat te zien.
Tja,..... ik vind het nu eenmaal een prettige winkel en ik ken die jongens onderhand zo'n beetje. En je wordt er zeker niet weggekeken. Want jij ben een klant zodra je de drempel over bent.
Tja, ik heb op een steenworp afstand van die zaak gewoont, dus ik was er dan uiteraard veel te vinden. Waar is Gerard? Oh, die zal wel bij Rock Palace zitten. :smile: :smile:

Groetsels...

Noctiis
10 november 2001, 20:36
Hoezo een reclamepraatje, hehe :smile:

(het door mij bedachte) groetsels,

Niels

gangsta
10 november 2001, 22:01
Op 2001-11-10 18:28, schreef Jeroen:
Voor mijn kritiek op staffhorst is dit forum te klein denk ik......

ow? wat is jouw kritiek dan? ik ben wel benieuwd hoe *** jij t vindt

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: gangsta op 2001-11-10 22:07 ]</font>

gangsta
10 november 2001, 22:02
Op 2001-11-10 19:54, schreef Gman:
( als je geen auto hebt)
\
euh ik ben op dit moment 14 jaartjes oud,

anoniem
10 november 2001, 22:24
ff antwoorden op de vraag van musik produktiv.

JA...dat is ECHT ZO groot!
ze hebben er ook errug veel en je mag daar alles proberen. Alleen de versterkers waar je op mag spelen zijn behoorlijk knake. (Fender waar je NIKS aan kunt afstellen) dus als je echt geinteresseerd bent moet je ff naar beneden lopen want daar staan de echte :wink: versterkers.
op zaterdag zijn ze volgens mij maar van 10.00u tot 14.00u open dus zorg dat je er om 10.00u op de stoep staat!

mzzl Sjoerd!

gangsta
10 november 2001, 22:28
als ik er heen ga ben ik er om 8 uur om lekker 2 uur door het raam te kijken :wink:

Jeroen
11 november 2001, 14:36
ow? wat is jouw kritiek dan? ik ben wel benieuwd hoe *** jij t vindt

uhm.... nou, een aantal voorvalletjes. Het ligt NIET in mijn smaak hier een winkel zwart te gaan maken maar ik noem even een aantal feitjes omdat je erom vraagt:
- de actie van mijn nieuwe takamine was ietsje te laag, dus heb ik daar laten afstellen. --> gigantisch kut gewoon. volgens mij hebben ze er toen een andere topkam opgezet waardoor hij onbespeelbaar werd (mega hoge actie opeens).
- vriend van me wil nieuwe brug op Fender (mex) J-bas. wordt bos ingestuurd dat hij dat zelf wel kan (was toen nog onwetend) en geven vervolgens nog een compleet verkeerde brug mee ook. !!! (standby heeft trouwens bovenstaande problemen goed opgelost)
- zelfde vriend: zoekt GROTE basversterker. Komt er een vrouwenpersoon aan: "Als je nu een Trace-Elliot hebt, kan je het beste nu weer eentje nemen" (ze had daar toevallig wat trace-jes staan) En pakt vervolgens de goedkoopste basgitaar (Samick: krakende knoppen,kutgeluid) uit het rek, omdat ze anders moeite moet doen een goeie bas van het slot te halen. (was wel dure versterker)
- ben ik zelf op zoek naar gitaar: wil ik 1 van de 3 Fenders uitproberen maar de verkoper moet eerst wachten op een andere verkoper die het slot van die gitaar kan afhalen. (???)kortom: irritaties
- Bovenal vind ik het samick-percentage TE hoog in die winkel.
- Ik vind ze duur.
- en service vin ik echt heel slecht.

Enne... Staffhorst Amersfoort vond ik ook geen aanrader.

maar: voor de beginnende gitarist is er wel veel keuze dus dat is dan wel weer aardig. dussss...... nou ja, mocht iemand van dit forum bij SH werken: Sorry dat ik jullie winkel zwart maak, maar doe er iets mee. mzzl!

Jeroen

hmmm... blijkt het toch nog in dit forum te passen.

Noctiis
11 november 2001, 15:59
maar ze hebben wel 50 BC Riches staan, hehe :smile:

Ditmar
11 november 2001, 16:18
De staffhorst in Utrecht is best relaxed hoor, ze hebben inderdaad teveel samicks, maar dat wordt gecompenseerd door de Gibsons, Ibanezzen en last but not least de BC Richen. De reparateur daar is ook heel relaxed en ze hebben echt wel verstand van wat ze doen (meer dan bij feedback).

Enne, Niels, de StandBy is inderdaad bij coffeeshop andersom in de buurt, maar hij zit dichter bij de 208 Headshop (probeer een keertje Gruis van de Headshop, echt heel relaxed).. Standby zit dus tussen cafe België en de Headshop.

Jeroen
11 november 2001, 17:41
ja, okay.... voor die gitaren kan je er wel goed terecht (denk ik). Mijn service-ervaringen zijn daar gewoon niet denderend. Maar goed, misschien ligt het wel aan mij en verwacht ik te veel en loop ik gewoon te zeiken....

gangsta
9 december 2001, 19:05
ey ik was vandaag bij feedback, ff paar proberen:

ibanez uv
ibanez jem
PRS santana SE
gibson SG

fender twin amp, rivera R100-212(zoiets)

lol :razz:


owja
ddrum 4, roland td8 (drums)
vestax turntable.

was wel leuk daggie, alleen jammer dat die échte mooie gitaren in een hokkie zitten met een slot :sad:

Iceman
11 december 2001, 16:17
MusikProduktiv is bijna de perfecte winkel, ze hebben namelijk geen amerikaanse BCRichen hangen. Verder veel versterkers (en AANGESLOTEN OP 4x12)en gitaren op uit te proberen. Laatst met een Gothic Gibson over een Rectifier (triple en dual), CrateBleuVoodoo, H&amp;K Puretone/triAmp, Marshall, VHT, Peavey, Engl en Framus-top gespeeld. Was allemaal erg jummy-jummy.

Gman
19 december 2001, 11:57
(het door mij bedachte) groetsels, Niels


Hee Niels, hoe bedoel je eigenlijk 'het door mij bedachte'
Ik zei dit al 30 jaar geleden. Maar dat wist jij natuurlijk niet. :smile:
Doei.

Pee
10 mei 2002, 15:41
over feedback:

ik mailde feedback over hoeveel de engl sovereign kostte en dit was hun antwoord:

"Hoi Peter,
Bij ons kost de Engl Sovereign 100 1775 euro. Info over Engl versterking kun je halen van het internet: http://www.engl.com
mvg Feedback Rotterdam"

nu niets over de prijs, maar het adres is toch helemaal verkeerd het is http://www.engl-amps.com

voor mij lijkt dit toch zeker niet professioneel...