PDA

View Full Version : Wie kent dit?



Buzz
29 september 2006, 13:48
Misschien niet het goede forum, maar er zijn hier zoveel akoestici die hun klassieken kennen.

Vandaar mijn vraag:

Kent iemand van jullie dit stukje? Het zit al een poosje in mijn hoofd en ik kom er maar niet achter wat het is.

http://www.myspace.com/RayBuzz

Wie helpt?

(let niet op de geluidskwaliteit en muzikaliteit, ik heb het maar even snel opgenomen)

--=HANS=--
29 september 2006, 14:01
Ja lekker hoor, ik ken het niet maar nu heb ik het ook in mijn kop en krijg het er niet meer uit. :seriousf:

Buzz
29 september 2006, 14:16
Hij is fijn, daar komen we lekker verder mee :p

imm
29 september 2006, 15:37
is het niet een of ander stukje uit een lesboek ofsow? kunne jullie hem misschien tabben klinkt best leuk:)
liefs imke

gertdm
29 september 2006, 16:08
Het zou een slechte uitvoering van 'Skip to my Lou' kunnen zijn. Wel strak gespeeld. :)

Buzz
29 september 2006, 16:49
Skip yo my Lou? Nooit van gehoord. Het is een wijsje dat ik al moet kennen uit mijn vroege jeugd. Nou, da's dus heeeeel lang geleden.

Misschien iets uit een speeldoos of zo, ik weet het niet precies. Maar ik ga eens zoeken naar Skip to my Lou, wie weet komt het me bekend voor. Ik heb dit zo'n beetje uit het verre geheugen gespeeld. Misschien ie het origeneel toch anders.
Bedankt voor de suggestie, ik ga er achteraan.

Buzz
29 september 2006, 16:59
@ Gert

Ik heb Skip to my Lou gevonden, en ik snap je nu. Inderdaad, de melodielijn komt wel wat overeen, maar is ritmisch heel anders. Ik denk dat het toch echt Skip niet is....

Harald
29 september 2006, 17:47
Het doet me aan de etudes van Sor denken, maar vraag me dan niet welke... kan het iets uit die hoek zijn? (Sor, Guiliani etc.)

Picker
29 september 2006, 20:01
Dat nummer heb ik geschreven!

























(geintje...)

Boom-chick-Franky
29 september 2006, 20:49
.

Misschien iets uit een speeldoos of zo, ik weet het niet precies.

IDD buzz, het is een bekend speeldoosliedje.
Ik heb toevallig laatst nog zo`n opdraaiding van de kinderen weggedaan,
omdat ze hier inmiddels te oud voor zijn.
Hoe het liedje heet weet ik helaas niet!
Ik zou zeggen, zoek de babyartkikelwinkel nog eens op........ :seriousf:

Groeten Frank

Buzz
29 september 2006, 21:04
IDD buzz, het is een bekend speeldoosliedje.
Ik heb toevallig laatst nog zo`n opdraaiding van de kinderen weggedaan,
omdat ze hier inmiddels te oud voor zijn.
Hoe het liedje heet weet ik helaas niet!
Ik zou zeggen, zoek de babyartkikelwinkel nog eens op........ :seriousf:

Groeten Frank

Zouden die het wel weten?:) Ik vrees van niet....
Nou ja, ik blijf maar even hangen in mijn nostalgische mijmeringen, misschien kom ik er nog wel eens achter.

Hierbij zij dus wel bewezen dat speeldoosjes in de babytijd muzikale interesse op latere leeftijd aanwakkeren.

Vaders, moeders alhier, koopt een speeldoos voor uw kinders!