PDA

View Full Version : Ook maar even voorstellen dan.



CvdBerg
28 september 2006, 23:27
Hallo mensen!

Na een tijdje rondkijken, zal ik mij ook maar even voorstellen. Mijn naam is Christiaan van den Berg en ik ben een 23 jarige student uit Groningen. Sinds 1.5 jaar speel ik gitaar. Helaas ben ik niet heel muzikaal en zal ik nooit een geweldige gitarist worden, maar ik vermaak me er wel mee :hippie:
Ik ben begonnen op een 100 euro starters setje van het "merk" QTX, die ik voor mijn verjaardag heb gekregen. Die bestond uit een stratocaster en een 10 watt versterkertje. Zoals te verwachten is de kwaliteit beroerd, maar hij ziet er wel mooi afgewerkt uit. Toen ik na een 3/4 jaar een betere versterker kocht klonk het al een stuk beter. Daarnaast heb ik nog een western gitaar. Ook al een goedkoop rotding, maar ik red me er prima mee. En sinds een paar maanden heb ik een nieuwe trots, namelijk een SG van het merk Custom, met 3 elementen en een bigsby achtige tremolo. Deze heeft nog wel wat aandacht nodig, maar ik krijg er al weer geluid uit, en zelfs nu klinkt hij al 3 keer zo goed als de QTX. Ik hoop voor de rest van het werk nog wat tips op te doen hier op het Forum

Groeten Christiaan

cardinal
30 september 2006, 09:21
Welkom in da house Chris.


Rock on

Chrizzz
30 september 2006, 15:30
Welkom naamgenoot!