PDA

View Full Version : richwood



lange
7 december 2002, 12:03
hoi allemaal.
ik heb pas een richwood lp imitatie gekocht.
ik vind dit zelf een mooie gitaar om mee te starten .
heeft iemand misschien ervaring met zo,n gitaar en kan mij er wat meer over vertellen qua kwaliteit of dat ik hem beter niet had kunnen kopen en ook waarvoor ik dat niet had moeten doen.
alvast bedankt

hansies
7 december 2002, 13:25
Hoi, klinkt de gitaar goed volgens u, is ze goed bespeelbaar enz......dan is de mening van anderen onbeduidend, want waar het op aankomt is dat het goed klinkt voor u en u er dan tevreden mee bent.
Richwood is zeker niet slecht en als ze er goed gebouwd uitziet (iets wat ge zelf het beste kunt beoordelen) dan zijt ge er tevreden mee.
succes

Neals
7 december 2002, 15:12
laatst heb ik zelf ook op zo'n richwood gespeeld, en voor die prijs vind ik ze helemaal niet slecht.
maar om ermee in een volle zaal te gaan spelen..

episua
9 december 2002, 01:07
Ik heb zelf ook als backup gitaar en dergelijke ook een Richwood LP. Het is eigenlijk een beetje geluk hebben bij dit merk. De een is namelijk de andere absoluut niet! De mijne speelt goed maar de klank vind ik een beetje dun voor een les paul. Maar gezien de prijs kwaliteit verhouding krijgen ze van mij een 10. Vergelijk een goede richwood strat maar eens met een Squier van hetzelfde bedrag...