PDA

View Full Version : Nieuwe POD



ruezzz
28 september 2006, 21:51
Ik weet niet of ik nu ernstig achter de feiten aanloop, maar er komt een nieuwe floorPOD aan. Kijk maar es op de line6 site.

http://www.line6.com/floorpod/

dano
28 september 2006, 23:16
yeah had em in de gitarist zien staan.

JEUZUS WAT EEN LELIJK DING

http://www.line6.com/floorpod/photos/01.jpg

SimonS
28 september 2006, 23:48
mijns inziens gemiste kans:´

- vage effect parameters (draaiknop met daarop de verschillende fx opvolgend, zie fotos)
- geen fx loop om od vóór preamp te zetten en mods erachter.

wel compact ding enzo, als een xtlive iets teveel van het goed is, maar je levert wel flink in op instelbaarheid

almarvk
29 september 2006, 08:09
Trap je zo'n ding niet direct kapot?? Plastic lijkt me niet echt geweldig op het podium...

pol
29 september 2006, 09:59
da's toch gewoon nog es een uitgave van de pod 2.0 ?
niks speciaals dus, ze zouden beter eens met iets nieuws afkomen, die pod xt is intussen ook al een aantal jaar op de markt.

ruezzz
29 september 2006, 12:35
Ach, die hebben vast allang wat op de plank liggen.
Maar eerst moeten ze nog zorgen dat iedereen de 'ouwe' shit ook heeft gekocht ;-)

nielsduursma
29 september 2006, 12:42
hij heeft wel een handvat, dat is wel handig voor als je hem zo ver/hoog mogelijk weg wilt smijten:)

duckman
29 september 2006, 13:08
da's toch gewoon nog es een uitgave van de pod 2.0 ?
niks speciaals dus, ze zouden beter eens met iets nieuws afkomen, die pod xt is intussen ook al een aantal jaar op de markt.


Ik vind dit wel goed van line 6, ipv steeds nieuwe hardware zijn er upgrade packts te koop EN gratis updates/ toevoegingen.

Dat heb ik liever dan elke keer iets nieuws.

ruezzz
29 september 2006, 13:42
Innovatief zijn ze zeker die dudes van Line6.
Heb zelf een XTLive, voor demootjes maken is het erg handig.
Verder heb ik er vanalles mee geprobeerd in diverse configuraties/setups: ik krijg er maar geen harde L van...

Maar wie weet brengen ze in de nabije toekomst de POD XTV(iagra) op de markt... ;-)

duckman
29 september 2006, 13:53
Innovatief zijn ze zeker die dudes van Line6.
Heb zelf een XTLive, voor demootjes maken is het erg handig.
Verder heb ik er vanalles mee geprobeerd in diverse configuraties/setups: ik krijg er maar geen harde L van...

Maar wie weet brengen ze in de nabije toekomst de POD XTV(iagra) op de markt... ;-)

hehhee..zodat je een wall of marshalls kan nadoen 8-)

Debaser
29 september 2006, 17:30
hij heeft wel een handvat, dat is wel handig voor als je hem zo ver/hoog mogelijk weg wilt smijten:)

volgens mij is dat gewoon een bescherm beugeltje, zodat je met je lompe stampers niet tegen de knoppen shopt...

nielsduursma
29 september 2006, 17:49
volgens mij is dat gewoon een bescherm beugeltje, zodat je met je lompe stampers niet tegen de knoppen shopt...

ooooooooooooooohhh het is dus niet de bedoeling om met dat ding te smijten?!?! ( :hippie: :D)

MarkS
30 september 2006, 01:46
da's toch gewoon nog es een uitgave van de pod 2.0 ?
niks speciaals dus, ze zouden beter eens met iets nieuws afkomen, die pod xt is intussen ook al een aantal jaar op de markt.
Ik vind dit wel goed van line 6, ipv steeds nieuwe hardware zijn er upgrade packts te koop EN gratis updates/ toevoegingen.

Dat heb ik liever dan elke keer iets nieuws.
+1. Daarnaast is het wellicht oude wijn in nieuwe zakken, maar hun productlijn miste tot nu toe wel een instap floormodeller, zoals Behringer/Zoom/Digitech/Korg wel al een tijdje hebben.

Wat "verouderde technologie" betreft is Vox/Korg ook niet meer zo piep meer, en het COSM-spul van Boss/Roland is qua ampsimulaties ook nog steeds niet "je-van-het". Digitech GNX3000/4000 schijnt dan wel weer OK te zijn, maar met een stevig prijskaartje.

vettavillenl
30 september 2006, 10:53
Ter info, de FloorPOD is niet upgradable zoals PODxt en ja er was geen instapmodel PODxt Live zie daar FloorPOD,

Hier nog wat aanvullende info voor zover er interesse voor bestaat.
http://www.vettaville.nl/vvfloorpod.html

cardinal
3 oktober 2006, 18:15
hmmm, pod...niet doen.

Stitch
4 oktober 2006, 09:07
In welke prijsklasse zit ie?

MarkS
4 oktober 2006, 09:53
Adviesprijs 249, winkelprijs 219. Niet heel erg lowbudget instapmodel.

BeeJee
4 oktober 2006, 16:55
Voor dat geld kun je beter eens naar de nieuwste ZOOM-generatie kijken. Of gewoon doorsparen...