PDA

View Full Version : Heeft er niemand een BOSS FC50 MIDI FOOT CONTR!



Pat Boyack
7 december 2002, 00:07
Keb mazzel gehad en van 1 defecte en 1 gore platgetrapte fc50 een goed werkende nette nieuwe in elkaar kunnen bakken.Nu nog de handleiding! Is er iemand die me daar aan kan helpe misgien? Kan ik hier alleen kanalen mee switchen of ook effecten aan en uit schakelen.M'n versterker is een Line 6 ax2. Alvast bedankt!!!!!!!!!!

Dirk_Hendrik
9 december 2002, 09:29
Gebruik eens hoofdletters, punten en comma's. Leest een stuk prettiger.

Om op je vraag terug te komen, ja en nee. Een FC 50 verstuurt alleen maar z.g.n. program changes. Je zult dus moeten kijken of je op je Line6 verschillende programma's kunt maken die je selecteert op je footcontroller. Bij elk programma stel je dus al je effecten in op de juiste manier. Als je bijvoorbeeld bij programma 1 chorus en overdrive gebruikt en bij programma 2 alleen chorus lijkt het net alsof je je overdrive hebt uitgeschakeld.

Pat Boyack
9 december 2002, 23:33
Op 2002-12-09 09:29, schreef Dirk_Hendrik:
Gebruik eens hoofdletters, punten en comma's. Leest een stuk prettiger.

Om op je vraag terug te komen, ja en nee. Een FC 50 verstuurt alleen maar z.g.n. program changes. Je zult dus moeten kijken of je op je Line6 verschillende programma's kunt maken die je selecteert op je footcontroller. Bij elk programma stel je dus al je effecten in op de juiste manier. Als je bijvoorbeeld bij programma 1 chorus en overdrive gebruikt en bij programma 2 alleen chorus lijkt het net alsof je je overdrive hebt uitgeschakeld.


Sorry,,,,Dirk_Hendrik, maar ik ben nu eenmaal niet zo''''''n voorstander van het groot Nederlands dictee, maar toch bedankt voor de tip.....!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Pat Boyack op 2002-12-09 23:34 ]</font>