PDA

View Full Version : Lead-gitarist zoekt band in Utrecht



Thom TK
27 september 2006, 23:43
Zie titel.

Ik mag mezelf gevorderd noemen en ben creatief...(is waarschijnlijk wel handig om even te vermelden).
Het liefst speel ik rock/hardrock/metal en alles daartussenin.

-Thom-

PS.: Ik lees PM's, maar mijn email is: thomrotman@hotmail.com

Tho
28 september 2006, 23:23
Hoi Thom,
Ik zoek een lead gitarist voor een band die ik aan't oprichten ben.. De bassist is er ook al en we zijn beiden zeer gemotiveerd!
We wonen wel in amersfoort.. Laat maar wat horen als je geïnteresseerd bent!
groetjes,
Tho

Someweirdsin
11 oktober 2006, 21:49
Hoi Thom,

Wij zoeken een nieuwe ambitieuze gitarist, omdat onze huidige gitarist de band verlaat wegens verhuizing naar de andere kant van het land. We wonen allebei in Amstelveen en we repeteren meestal in Amsterdam. Onze stijl is indie rock met een eigen sound (sexy en/of agressief).

Check onze site om te horen hoe we klinken en wat we tot nu toe gedaan hebben.

Groeten, Some Weird Sin

www.someweirdsin.nl
www.myspace.com/someweirdsinrocks
06 53602621 (Lindy)
06 41456326 (Gerard)
gerard (apenstaartje) someweirdsin.nl

Wabbie
12 oktober 2006, 09:43
Heuj Thom, toch uiteindelijk naar utrecht verkast? Hopelijk lukt het een beetje met het vinden van een bandje.

Thom TK
15 oktober 2006, 18:46
Heuj Thom, toch uiteindelijk naar utrecht verkast? Hopelijk lukt het een beetje met het vinden van een bandje.

Jep ik zit eindelijk in Utrecht, en het bevalt erg goed moet ik zeggen!
En ja, veel meer mogelijkheden wat dat betreft, dat bevalt me wel ;).
Hard bezig op het moment.

pieterjanoddens
29 juni 2007, 15:36
Hallo Thom,

Ben je nog opzoek naar een goede rockband? Wij zijn Vintage Delight uit Roosendaal (Noord-Brabant) en wij zoeken een goede leadgitarist met ervaring. Wij spelen eigen nummers in de stijl van Wolfmother, Queens of the Stone Age, The Ranconteurs en oudjes als Led Zeppelin, The Who en Jimmi Hendrix. We hebben zelf ook enige ervaring en een gemiddelde leeftijd van 23 jaar. Check ons op www.myspace.com/vintagedelight -Laat maar iets weten, mee jammen kan altijd!

Groeten,

Pieter-Jan