PDA

View Full Version : Koopadvies voor gitaarversterker tot 400euro



llahsraM
27 september 2006, 09:59
Een vriend van mij gaat binnenkort een versterker (combo) aanschaffen voor zijn gitaar. Welke versterkers raden jullie aan om te kopen? Ik dacht zelf de Marshall MG100DFX maar ik lees op harmony-central.com er ook weer slechte dingen over. Alvast bedankt

almarvk
27 september 2006, 10:47
Probeer een Marshall JCM900 of JCM800 combo te halen voor dat geld.

llahsraM
27 september 2006, 11:20
Probeer een Marshall JCM900 of JCM800 combo te halen voor dat geld.

Hij wilt persee een nieuwe. Die zijn toch niet nieuw meer te krijgen? Weet je nog andere?

Wouter!
27 september 2006, 11:22
Ik heb zelf de mg100 dfx, alleen heb ik er nu een probleem mee, hij valt nl vaker uit. Ik ga er vrijdag mee terug en zal posten wat ermee aan de hand was. Voor de rest een fijne versterker.

heavy-metal-thunder
27 september 2006, 11:43
400 lijkt me net ietsje te weinig voor een volwaardige versterker. Als het voor die prijs nieuw moet zijn: ga eens kijken bij de Peavey Valveking. Kon me toch wel bekoren. 2de hands vind je geen jcm 800 voor dat geld. De 900, zou nog kunnen lukken, maar daar loopt niet iedereen hoog mee op.

almarvk
27 september 2006, 12:28
Hij wilt persee een nieuwe. Die zijn toch niet nieuw meer te krijgen? Weet je nog andere?

Waarom nieuw? Dan betaal je eigenlijk te veel en ik denk dat je snel uitgekeken bent op een solidstate versterker.

Misschien kan je nieuw naar een London City buizencombo kijken. Kweet eigenlijk niet goed wat die dingen kosten.

heavy-metal-thunder
27 september 2006, 13:31
tja, er zijn nogal wat mensen die schrik hebben voor 2de hands. Ze vrezen dat er iets mis mee is. Maar dat is veelal niet zo. Anderzijds, zoals ik al schreef een peaveay valveking 100W met 2*12 speakers in voor pakweg 500 euro, wat vind je beter 2dehands? Ik bedoel, als dat je geluid is. ALs je écht het jcm800 geluid wil, dat vind je niet i/d Peavey.

Trouwens, heb je de prijzen van Fame al gezien? Ook niet gek, hoor. Helaas heb ik dat nog niet gehoord.

almarvk
27 september 2006, 13:47
tja, er zijn nogal wat mensen die schrik hebben voor 2de hands. Ze vrezen dat er iets mis mee is. Maar dat is veelal niet zo. Anderzijds, zoals ik al schreef een peaveay valveking 100W met 2*12 speakers in voor pakweg 500 euro, wat vind je beter 2dehands? Ik bedoel, als dat je geluid is. ALs je écht het jcm800 geluid wil, dat vind je niet i/d Peavey.

Trouwens, heb je de prijzen van Fame al gezien? Ook niet gek, hoor. Helaas heb ik dat nog niet gehoord.

Één manier om er achter te komen: uitproberen!