PDA

View Full Version : ZOEKT DAN ECHT NIEMAND N ZANGERES IN LIMBURG??



Ceebee
7 december 2002, 00:32
Ok, ik ben t dus echt zo zat he!!
Ik zoek nu al zoooooooooooooooooo lang n band!!!
ik zing en leer mezelf op t moment gitaar te spelen, verder speel ik redelijk
alt-saxofoon.
REAGEER PLEASE!!!

Gr
Caroline

wimmeltje
8 december 2002, 17:00
hee, misschien kunnen we een nieuwe band beginnen. stuur me ff een mailtje, misschien kunnen wer eens kijken of het iets kan worden. Ik hoor het wel. mijn mail is: wimpie01@chello.nl Groetjes wim

Ceebee
9 december 2002, 21:10
Hoi Wim!

Tja, t is niet dat t me niet leuk lijkt om met jou n bandje te beginnen, maar je woont nogal ver. Ik zocht eigenlijk iemand meer in de buurt van Maastricht. Veldhoven is toch wel n eind uit de richting voor iemand die afhankelijk is van het slecht geregelde openbaar vervoer!!

Groetjes,
Caroline

wimmeltje
9 december 2002, 22:06
Ja, idd, dat is een beetje verweg, Wordt maar verder zoeken dan. veel suc6 met zoeken dan. (en ja, ik weet hoe moeilijk het is, maar er zullen toch wel wat meer mensen zijn die een bandje willen beginnen toch??) Groetjes Wim

Ceebee
10 december 2002, 22:56
Ja, iedereen heeft al n zangeres/gitarist. Ze zoeken allemaal n bassist, maar ik ga dus niet bas leren spelen alleen omdat ik dan 1% meer kans heb op n plek in n band!
Neuh, ik ga volgend jaar lekker op m'n gemak mezelf electrisch gitaar leren spelen en zie wel waar t op uit draait!!!
Jij ook nog veel succes toegewenst!!!

Groetjes,
Caroline

Rectifier
13 december 2002, 22:06
Als ik jou was zou ik me meer toeleggen op saxofoon. Niet om het één of ander, maar er zijn ontzettend veel top40 bandjes die een goeie saxofoniste + goeie zangstem kunnen gebruiken.
Er zijn zoveel gitaristen en zo weinig goeie saxofonisten. Echt waar :wink:

Ceebee
14 december 2002, 00:00
Hey bedankt! Maar k zou liever in n rockband spelen. Maar je kunt natuurlijk niet alles hebben!!

Groetjes,
Caroline

Rectifier
14 december 2002, 02:59
Nou, dan een ontzettende goeie rockband met een sax :grin:

Als je gaat gitaar spelen gooi je dan je saxofoon vol met een saxcement??? :grin:

Haha, geintje (woordspeling)

Ceebee
14 december 2002, 18:23
Haha, nee hoor ga gewoon door met saxofoon spelen!!

Groetjes,
Caroline

sammick
15 december 2002, 12:50
heej carolientje

alles goed daar ?
Nou ik zag dat je al vrij lang aant zoeken bent en ook al vaker hebt gereageerd op forums van onze band.

Wij zoeken eigenlijk nog een flinke dosis zelfvertrouwen met stem, tis alleen je woont wat ver weg, nou ja ver. We repeteren in susteren en daar ben je met eigen vervoer best rap, dat wil zeggen als je al eigen vervoer hebt.

Als ik je nieuwsgierigheid heb ontketend laat je maar wat horen via mail erwinlemmus@htomail.com

Anders nog veel succes met zoeken

Ceebee
15 december 2002, 14:53
Hoi!!

Tja, helaas, mijn eigen vervoer bestaat alleen uit n fiets!
Jullie ook nog veel succes met verder zoeken!!

Groetjes,
Caroline

sammick
15 december 2002, 15:03
ok jammer maar helaas
de groetjes en veel succes

crowdsurfer
28 december 2002, 23:50
Heyz

Ik speel 2 jaar gitaar en ik ben net op de bas begonnen. Iemand die een gitarist of bassist zoekt?? Ik woon in susteren en heb al een beetje ervaring in een band.

mazzel

sammick
7 januari 2003, 13:47
eej crowdsurfer

susteren zeg je ? om ook uit susteren. Speel in de bands 'N/A' en 'the age of H.E.'

Alleen gaat het met de laatste,HE, nie zo goed. We repeteren in susteren, maar de bassist kan alleen int weekend.
We zijn sowieso maar een driemansformatie maar w kunnen nog wel wat aanvulling gebruiken ent zou echt handig zij als ut en tweede gitarist, bassist was.

Dus je zou echt heel erg welkom zijn bij ons.
We zijn rond de 22

als je geinteresseerd bent mag je mailen of bellen
erwinlemmus@hotmail.com 0652644588

anders nog veel succes met zoeken
gr erwin

Guinness
8 januari 2003, 17:47
Welke muziek wil je dan maken en heb je ervaring?

philbee
11 januari 2003, 02:20
Op 2002-12-15 14:03, schreef sammick:
ok jammer maar helaas
de groetjes en veel succes


niet goed bij je hoofd? susteren - maastricht is een kippe eindje, tjonge voor een chick met een stem en een sax, dat is een geweldige frontmadam voor je band, ik zou geen 2 min aarzelen en haar wekelijks de vader of moeder taxi aanbieden.
Tis dat wij al voorzien zijn, en ook nog uit maastricht.....

general.failure
25 februari 2003, 14:52
Ik weet niet wat je verwachting is, maar wij hebben een just-for-fun bandje en we repeteren in
Weert. Tot nu toe brullen we zelf de texten, maar dat is niet optimaal.

lindagubbels
26 februari 2003, 20:51
Op 2002-12-06 23:32, schreef Ceebee:

Ok, ik ben t dus echt zo zat he!!
Ik zoek nu al zoooooooooooooooooo lang n band!!!
ik zing en leer mezelf op t moment gitaar te spelen, verder speel ik redelijk
alt-saxofoon.
REAGEER PLEASE!!!

Gr
Caroline

lindagubbels
26 februari 2003, 21:03
Hey Caroline,

Een band kan ik je niet bieden, maar ik zoek net als jij al een tijdje naar mensen waarmee ik samen muziek kan maken. Zelf speel ik een jaartje of twee semi-akoestische gitaar en zing. Heb even heel kort in een coverbandje gezongen. Woon op dit moment In Heerlen, ben 23. Voor de rest...Tracy Chapman, Jewel, Anouk, Sheryl Crow, Melissa Etheridge, Jann Arden en ga zo maar door.

Ceebee
26 februari 2003, 23:12
Hoi allemaal!!

Wow, ik ben hier echt al n tijdje niet meer geweest!!! Ten eerste Philbee: bedankt dat je t zo voor me op neemt, maar ik zou dat zelf ook niks vinden, steeds opgehaald te moeten worden.

En voor de rest: Ik heb een aantal weken geleden auditie gedaan bij een band en toen ben ik er (op de harde manier, maar misschien wel de beste) achter gekomen dat ik a)Eigenlijk veeeeeel te zenuwachtig ben om anderen mijn "zangtalenten" te laten horen en b) ik eigenlijk helemaal niet zo geweldig zing!!
Ok, ik heb dan wel 8 jaar in n koor gezeten, maarja, dat betekent dus blijkbaar niet dat je dan ook n beetje n mooie stem hebt!
Dus, kort maar krachtig:
Ik zing de komende tijd maar gewoon n beetje met m'n cd's mee en zie wel waar ik terechtkom, in ieder geval allemaal bedankt!!

Groetjes,
Caroline

Ibanez
4 maart 2003, 19:22
Muhahahaha, al het gedoe voor niks :smile: