PDA

View Full Version : TOOLS 4 TONES in Nijmegen



Nocki
6 december 2002, 23:23
hoi.

vandaag ben ik naar tools 4 tones in
nijmegen geweest... dit is een winkel waar ze 2e hands muzikeinstr. verkopen en ook inkopen. eerst heb ik rond een uur of 12 opgebeld of hetgeen wat ik had interesant was
1. een 100watt Fane buizen gitaar top
2. een handgebouwde strunal banjo (6snaar)
3. een Guild/DeArmond Jetstar (guild s200 model van bv fread cole van dead moon maar ook andere gitaristen. een afwijkend model dus...
hij kon niks zeggen. maar ik kon het proberen want het zou niet zo'n probleem worden... een buizentop zou wel iets doen van 250 euro maar eerst zou tie kijken...
na een paar uur rijden. ik woon namelijk onder antwerpen... kwam ik daaraan en het was kwart voor 5. om 5 uu sluit tie.
hij keek er even naar. en zag het niet zitten... (30 Euro benzine weggegooid dus.) sorry ik zie het niet zitten was het antwoord en de uitleg was ik zie het niet zitten want de gitaar is afwijkend en ik heb er nog nooit van gehoord. dus die krijg ik niet verkocht. (10 nieuwe cort gitaren aan de wand... ja die zijn normaal)
handgebouwde strunal banjo uit tjechie gekocht bij hakkert in R'dam was maar een merkloos ding en was wel goed bespeelbaar maar hij zag er niks in...
en de top had ik wel verwacht maar doe dan in ieder geval een te laag bod ofzo.
ik had alleen mn benzine geld er uit willen halen dus voor 50 Euro had tie best die top ofzo kennen krijgen... maar nee bedankt en ajuus. hij zei het wel netjes...

ik ben dus een beetje pissig... je laat toch niet iemand 250 km rijden om m weg te sturen....

gelukkig heb ik ooit een oude poweramp en een preamp aan m verkocht die die nog niet kwijt is... en waar ik toen 300 piek winst op heb gemaakt...

moraal. kijk uit voor m hij weet niet wat ie doet en zegt... en haal er goedkoop je spul vandaan en poets je oude gitaar mooi op voordat je m brengt...
nou ja eigenlijk kan ik m niks kwalijk nemen maar toch vervelend als je erst belt en later zegt ie dat ie niet weet wat het was...

ik wou daar gelijk ook niks meer kopen...
al stond daar wel een leuke gitaar...

Nocki

ps Key music in sint niklaas heeft me dat ook welleens geflikt mer een rocktron chameleon 2000...

Nocki
6 december 2002, 23:25
ik weet niet hoe dit eerste gedoe hier boven komt. maar gooi asseblief die gast gelijk van het forum...

zo wordt het weeral vegald door zo'n ...

graag verder weer normale reacties...
Nocki

BLOK182
7 december 2002, 00:02
Ben ook eens naar T4T geweest, toen ik mun boogie ging kopen. Plan was om eerst mun Yamaha aan T4T te verpatsen en daarna naar R'dam te rijden. Die T4T-gast is er idd een kei in om ergens "niks over te kunnen zeggen". Gelukkig nam ie mun Yammie voor een redelijke prijs (300 pleuro, ding heeft me 850 gulden gekost).

FNaRK
7 december 2002, 10:59
Ik wil je buizentop wel kopen voor €50 :grin:

depterra
7 december 2002, 14:12
ha volk van bij mij in de buurt,heeft key je zoiets geflikkert??? nog nooit meegemakt ik koop er al mijn materiaal, en hoene buizentop is da eigenlijk :wink: mail mij anders een kristoffelix@hotmail.com

suzanne
7 december 2002, 17:08
zeg waar in nijmegen zit dat zaakie?

vulvasonic
7 december 2002, 21:37
Op het industrieterein in de buurt van de vuilophaaldienst.
Maar je wilt er niet heen, geloof me.

Het ontstellend trieste relaas van hierboven kan ik noch bevestigen, noch ontkennen. Ik ken de eigenaar niet als zijnde een eikel. Maar het is er zooooo klein, dat je binnen de minuut weer buiten staat. Ze hebben zo goed als nooit iets van enige importantie en ALS ze het hebben, is het te duur.

suzanne
8 december 2002, 16:23
aaah ok, nee daar hoef ik dus niet heen nee.

lars
9 december 2002, 01:27
et is inderdaad recht tegenover de DAR (of hoe die vuilnis zooi heet) klein stukje die weg inrijden en dan is et rechts dat dichtgespijkerde bungalow pand.
Soms hebben ze er trouwens wel wat, ik heb et idee dat ze soms niet helemaal weten wat iets waard is, maar dan is et ook zo weg. komt ook niet vaak voor trouwens. en et is super klein.

heb er welles naar gemailt met een vraag wat iets op zou brengen en of ik wat in kon ruilen maar dan komt er altijd een mail met dat ik maar moet bellen of langskomen. marktplaats is gemakkelijker.

Candyman
15 december 2002, 22:41
Hé, hé, een beetje rustig met de DAR. Met het geld dat ik bij hen in de zomervakantie heb verdiend, heb ik wel mooi een Diezel VH4 kunnen kopen.