PDA

View Full Version : Nu heb ik echt wat opgenomen



Negative K3 fan
6 december 2002, 22:38
Ik ben in de weer geweest met het intro van one van metallica, met een nieuwe redelijk crappy mic, maar met wat bewerking in coolledit acceptabel als ik mn best doe

http://onlinerock.com/musicians/negativek3fan/one2.mp3
mijn cover van one, niet helemaal origineel, ik vind hem zelf niet echt geweldig vooral door het kutte gitaar geluid. er zit te veel gain op, dee delay is ranzig, er zitten te veel fouten in het spel, en ik speel zelfs nog een stukje uit de maat :| redeen genoeg om mij helemaal de grond in te stampen!!!!!1111

http://onlinerock.com/musicians/negativek3fan/onelenl.mp3

hier ben ik trots op, dit heb ik zelf van het intro gemaakt, helemaal een nieuwe solo geschreven in "mijn" stijl. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Negative K3 fan op 2002-12-06 21:39 ]</font>

Pee
6 december 2002, 22:49
van je "eigen" stijl, is het normaal dat er zoveel feedback, geruis,... opzit? of is dat je "eigen" stijl? :smile:

sash
6 december 2002, 23:20
Die eerste is best ok, ik heb slechter gehoord. Die 2e, tja wat kan ik er over zeggen... zoek een andere stijl :smile:

Negative K3 fan
6 december 2002, 23:31
JA dat is mijn stijl: improviserend experimentele noise. Niks beters dan dat.

Bins
7 december 2002, 00:00
Dude..."improviserend experimentele noise"

"No talent...is what I call that band."

sash
7 december 2002, 00:24
Ik wil je wel eens zo'n solo zien spelen, misschien dat je dan het gevoel erin ziet. Als je bv. third rock from the sun gespeeld door jimi of srv hoort vind ik het niets, maar als ik het ze zie spelen is het fantastisch.

hoofd
7 december 2002, 00:50
Sorry hoor, maar ik vind het echt een bak teringherrie, niet meer normaal. Vooral dat eigen dingetje van je, wat echt "je stijl" is....ai caramba!!! Btw, dit is niet positief bedoeld. Ik betwijfel trouwens of het met veel gevoel is gespeeld...

Maar eerlijk is eerlijk, je hebt wel lef om het dan te plaatsen hiero...1 puntje dus, voor de moeite (van de te behalen 10 in totaal).

Stevie Ray Vaughan
7 december 2002, 04:52
hier ben ik trots op, dit heb ik zelf van het intro gemaakt, helemaal een nieuwe solo geschreven in "mijn" stijl. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Ik neem aan dat dit sarcastisch is bedoeld?

Zo niet..........dan vind ik dit echt een verkrachting van het nummer!!!

Tsja.......meer kan ik er echt niet over zeggen!

En als dit echt je stijl is??!!!????!.............SUCCES!!!!!!!!!!

sash
7 december 2002, 12:09
Op 2002-12-06 23:50, schreef mtlhead:
1 puntje dus, voor de moeite (van de te behalen 10 in totaal).


Haha zo is m'n geschiedenis leraar ook. Zo'n gozer uit m'n klas had een 0.4 gehaald. Hij zo "je hebt een 0.4, maar aangezien ik de lulligste niet ben krijg je voor het schrijven van je naam een 1" :grin:

Negative K3 fan
7 december 2002, 15:16
Laat dan ook maar, smaken verschillen zeg ik dan maar.

Swan
7 december 2002, 15:31
ik luister veel noise en extreme experimentele doommetal etc dus ik ben wel wat gewend..

maar dit is gewoon DOM

Thomasvv
7 december 2002, 15:32
JEEEEEZUS, wat een pokkeherrie


Dit is altijd wat er gebeurt als ik mn amp aan laat staan en alles met effecten enzo, en ik mn gitaar weer in de standaard zet...

pimmetje
7 december 2002, 16:24
Die eerste poging ('t naspelen dus) is zeker niet slecht. Je zou wat meer aan timing kunnen doen en de tonen iets meer individuele aandacht kunnen geven (wat meer ermee doen ipv gewoon spelen). Maar zeker niet rot.

Die tweede is echt gewoon grappig... de eerste keer dat een gitarist op overtuigende wijze een faxmodem nadoet :grin:.

Negative K3 fan
7 december 2002, 17:12
Op 2002-12-07 14:31, schreef Swan:
ik luister veel noise en extreme experimentele doommetal etc dus ik ben wel wat gewend..

maar dit is gewoon DOM


experimentele doom metal heeft geen ene fuck hiermee te maken.

Thomasvv
7 december 2002, 17:43
Dit is helemaal uniek, nog nooit eerder vertoond (behalve elke beginnende gitarist die feedbacken ontdekt) en ik hoop dat het NOOIT maar dan ook NOOIT meer wordt opgenomen en/of verspreid...

Grandma_Placenta
7 december 2002, 18:46
Klinkt goed dikkie, die onelenl had ik nog niet gehoord, geil outro ook, heh.

Mithrandir
7 december 2002, 19:18
Je hebt iig een.......ahum....."unieke".......eigen stijl. Ik hou er ook wel van om af en toe lekker te feedbacken, maar dit is een beetje veel van het goede.

Swan
8 december 2002, 19:57
Op 2002-12-07 16:12, schreef Negative K3 fan:

experimentele doom metal heeft geen ene fuck hiermee te maken.


DUH
jesus je bent echt zo achterlijk als je kutopnames klinken
k ga t ook niet uitleggen ook

BLOK182
8 december 2002, 20:12
Die intro van One klinkt wel aardig, al is de "solo-gitaar" wel een beetje heel erg iel, of licht dat aan mij?

de slager
8 december 2002, 20:31
Jezus wat triest. Op de WC maak ik nog een betere Metallica solo :smile:

Grandma_Placenta
8 december 2002, 20:33
Op 2002-12-07 16:12, schreef Negative K3 fan:


Op 2002-12-07 14:31, schreef Swan:
ik luister veel noise en extreme experimentele doommetal etc dus ik ben wel wat gewend..

maar dit is gewoon DOM


experimentele doom metal heeft geen ene fuck hiermee te maken.

Wat voor noise luister jij dan, Swan?

Swan
8 december 2002, 20:53
Haus Arafna, Masonna, Winterkalte enzo

Barret Wallace
9 december 2002, 11:54
Hey negative k3 die eerste solo is wel een goeie poging alleen moet je je sound aanpassen je gitaar klinkt nu veels te schel, probeer iets meer bass erin te gooien, minder hoog en minder mids. owja en oefen die solo nog een btje beter dat sweep stukje ging niet erg goed :wink:

enne wat betreft jou eigen stijl, ach laat ook maar..

sleep_to_saturate
9 december 2002, 12:47
Hahah.. Ik hou op zich wel van noise, maar als je dan met feedback aan de gang gaat moet je wel weten hoe je dat moet controleren en de juiste boventonen krijgt. Het is niet zomaar je versterker op 10 zetten en je gitaar ertegenaan houden, dan krijg je alleen pokkeherrie.
Ik zou er toch nog maar even een lange tijd mee experimenteren als ik jou was als dit je sound is. :wink:

BLOK182
10 december 2002, 14:25
AHHHHHHHH, toen ik bovenstaand bericht had gepost, had ik het tweede mp3'tje nog niet gehoord. Ahhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!! Wat een KUTHERRIE!

Negative K3 fan
10 december 2002, 17:55
Op 2002-12-09 10:54, schreef Barret Wallace:
Hey negative k3 die eerste solo is wel een goeie poging alleen moet je je sound aanpassen je gitaar klinkt nu veels te schel, probeer iets meer bass erin te gooien, minder hoog en minder mids. owja en oefen die solo nog een btje beter dat sweep stukje ging niet erg goed &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">


Je hebt gelijk.

Stitch
10 december 2002, 20:45
Hmmm...je weet nooit. Als ik de beatles van mn ouders vergelijk met wat ik luister vraag ik me toch af waar het eindigt met het opendraaien van de gain.

Zal de muziek die de topicstartende artiest ten gehore bracht dan de halte van de volgende generatie zijn? Laten wij allen hopen van niet. Slechts tijd zal het leren......


Moehaha wel goed gespeeld btw!! :wink:

Barret Wallace
11 december 2002, 16:24
Op 2002-12-10 16:55, schreef Negative K3 fan:


Op 2002-12-09 10:54, schreef Barret Wallace:
Hey negative k3 die eerste solo is wel een goeie poging alleen moet je je sound aanpassen je gitaar klinkt nu veels te schel, probeer iets meer bass erin te gooien, minder hoog en minder mids. owja en oefen die solo nog een btje beter dat sweep stukje ging niet erg goed &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_wink.gif">


Je hebt gelijk.

ik heb altijd gelijk. :razz:

Kitaarhiero
11 december 2002, 23:13
De eerste poging is prima... enkel kleine foutjes.

de 2e versie... leuk dat je die benadering neemt, maar je kunt die noise beter wat genuanceerder brengen. Meer melodie in de feedback... niet zomaar random noten aanslaan een door laten piepen, maar de JUISTE noten aanslaan. van het einde schrok ik me de tering... liet je je gitaar vallen of wat?

Negative K3 fan
12 december 2002, 16:23
Op 2002-12-11 22:13, schreef Kitaarhiero:
van het einde schrok ik me de tering... liet je je gitaar vallen of wat?


dat heb ik erin gekloot met cool edit.

en omdat jullie eiogelijk allemaal gelijk hebben over mijn 2e poging, het is gewoon een gitaar met te veel gain, niks geregeld niks gedaan, het spijt me voor deze versp[illing van al uw moeite, geld, tijd, en internet traffic.

hoofd
12 december 2002, 17:00
dat heb ik erin gekloot met cool edit.

en omdat jullie eiogelijk allemaal gelijk hebben over mijn 2e poging, het is gewoon een gitaar met te veel gain, niks geregeld niks gedaan, het spijt me voor deze versp[illing van al uw moeite, geld, tijd, en internet traffic.


Jaaaja, lul je dr maar weer uit! :razz:

Negative K3 fan
12 december 2002, 22:47
Op 2002-12-12 16:00, schreef mtlhead:


dat heb ik erin gekloot met cool edit.

en omdat jullie eiogelijk allemaal gelijk hebben over mijn 2e poging, het is gewoon een gitaar met te veel gain, niks geregeld niks gedaan, het spijt me voor deze versp[illing van al uw moeite, geld, tijd, en internet traffic.


Jaaaja, lul je dr maar weer uit! &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_biggrin.gif"> &lt;IMG SRC="/phpBB/images/smiles/icon_razz.gif">


hmm
het is half een poging me eruit te lullen en half een weergave wat ik ervan vind. ik vind het zelf ook niet echt leuk om naar te luisteren.

Kitaarhiero
15 december 2002, 21:47
zulke dingen moet je uit brengen op de helft van een zeer succesvolle carière...

of... doe maar niet, dan noemt iedereen je een Lou Reed rip-off.

Feedback solo's zijn cool, maar ze moeten niet te lang duren, en op toon zijn.

Mac-F
17 december 2002, 20:50
Op 2002-12-15 20:47, schreef Kitaarhiero:
zulke dingen moet je uit brengen op de helft van een zeer succesvolle carière...

of... doe maar niet, dan noemt iedereen je een Lou Reed rip-off.

Feedback solo's zijn cool, maar ze moeten niet te lang duren, en op toon zijn.


Zulke dingen kan je niet uitbrengen op de helft van een succesvolle carrière. Hooguit aan het einde. De tweede helft van je succesvole carrière zal er dan nooit meer zijn.

Feedbacksolo's kunnen best lang en mooi zijn, maar dan moet er toch sprake zijn van enige vorm van controle.

ilovemyguitar
18 december 2002, 10:35
die eerste klinkt wel vet man..