PDA

View Full Version : FF voorstellen Gloín



Gloín
26 september 2006, 20:19
Hallo

Ik ben Jos Baars en woon in Capelle, 16 jaar oud. Heb deze site gevonden via google... Speel nu 3,5 jaar gitaar. Heb er 3 en een mooie versterker. Muziek die ik speel: Rock Gospel, kinderliedjes (TJA...) en uiteraard dat wat mijn fenomenale gitaar leraar opgeeft.

Ben nu hard opzoek naar gangbare tablatuur voor November Rain... Heb er al een artikel over gevonden op dit forum. Ga em nu hard in studeren voor een talenten jacht op school.
verder kom ik uit een best muzikale familie: Vader bast, moeder pianot, broer drumt, ik gitaar en me zusje wilt ook iets. Nou dat was het ongeveer. Wil je nog meer weten zeg het dan!

Greetz Gloín

Oja waarom Gloín? Nou ik heb dus een uit de handgelopen hele dure hobby. Warhammer Lord of the Rings. Daar zijn ook een aantal forumsites over. En daar was mijn naar Gloín. Dus vandaar.

Noid
26 september 2006, 21:51
Hoi Gloin, welkom hier. Handig zo'n muzikale familie.

Mithrandir
26 september 2006, 22:30
Hoi Gloin, welkom op dit forum. We kunnen een clubje beginnen met door Tolkien geinspireerde namen.

Gloín
27 september 2006, 14:10
Hey ja Mithrandir moeten we doen....

Heb gisteren de SLASH fan site gevonden. Daar op staat de solo in taps maar als ik em probeer mee te spelen lijkt er erg weinig van te kloppen... Heeft iemand een instructie video ergens gezien? Al vast bedankt!